eikö muuta

kateussyö

ole näitten palstojen ihmisten elämässä kuin oman kylän asiat.eikö teillä ole ulkouolisen elämän uutisia lainkaan.herätkää nyt nakkilalaiset jo.

3

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiUuttakaan

Nykänen kesto julkku pääsee johonkin TV:jutskaan mukaan . Tällaisethan aloittajaa kiinnostanee ?

• HilppaTitta

Onkos sulla itselläsi paljon ulkopuolista ohjelmaa viestin aloittaja vai miksi olet tänne suomi24 ehtinyt? Ja tiedoksi vain, että jos en aivan väärin ole asiaa käsittänyt, niin tämä palsta on juuri sitä varten, että oman kylän asioista saa täällä keskustella. Ja vielä, silloin tietenkin keskustellaan, kun asia koskee muitakin kyläläisiä, kuten julkiset asiat kauppa-asiat mukaan luettuina.

• meneppäviisas

Laittamaan vaikkapa porin palstalle et vituttaa niin vitusti ko se nakkilainen kulkee polleena päivästä toiseen ja eilenki oli leuhkana ollu onnimannin kassalla uistimia ostelemassa.
      Saat semmosen paskamyrskyn niskaas et mitäkö vittuu meille porilaisille kuuluu ja liibalaaba silleentälleen ja pitäkää toisianne vaan kädestä ja muista ulokkeista kiinni sielä navetassanne ja laittakaa navettanne ovi kiinni ja menkää pöpilään lyhempi matkakin kuin porista ja ennenkaikkee hankkikaa elämä..hehheh..oma elämä
      =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe