Pyöräily toveria etsin.

Pyöräilijäpappa

Etsin naispuoleista pyöräilytoveria. Itse olen eläkeikäinen mies. Mielessä on polkea viikko-kaksi viikkoa, itäsuomessa tai pohjoissuomessa elokuussa.
Mielestäni on somempaa kun polkijoita on kaksi eikä yksi. Vielä nätimpää kun toveri on kauniimmasta sukupuolesta. Muita taka-ajatuksia ei ole. Yövytään omissa teltoissamme tai mökeissä, miten milloinkin on paras. Kilpapyöräilijä en ole, puolensataa km keskimäärin päivässä jos menee se on paljon. Jos kuitenkin haluat että sata km, niin sekin passaa.

14

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KilpaKatri

      Minä olen pyöräilijä Uudeltamaalta, olen entinen kilpapyöräilijä ja tykkään ajaa pitkää siivua. Kai sinä pystyt peesissä ajamaan 150km päivässä. Minä ajan kilpapyörällä pieni 8kg reppu selässä, yöpyminen siis sisätiloissa. Itse olen jo 35v. nainen, ja lopetin kilpapyöräilyn joitakin vuosia sitten. Kuinka pitkää reittiä ajattelit ?
      Minä ajoin viime kesänä Sellaisen 1000km lenkin, aikaa meni viikon verran, kun en kiirettä pitänyt.

    • KilpaKatri

      Olihan siinä vellipöksy aloittaja, ensin haluaa pyöräilyseuraa, mutta muikku kurkkii heti puntista, taitaa olla löysää ylenpänäkin.

      • 243t54

        Mulla ois moposkootteri , minnes mennään?


    • Pyöräilemään

      Vieläkö olet pyöräilyseuraa vailla (siis aloittaja)?

    • Pyöräilijäpappa

      KilpaKatria lukuunottamatta olen. ;)
      Huomasin kyllä että tältä foorumilta ei taida tärpätä, vai luulenko vaan. Jos oikeasti olet kiinnostunut ajatuksesta, niin haku on yhä voimassa.

      • Pyöräilemään

        Miten sinuun saa yhteyden?


    • goukku

      Ei täältä saa kuin kusipäisiä vastauksia idiooteilta. Suosittelen että haet reissuun kaveria muilta kanavilta. Niitä on olemassa paljon.

    • Pyöräilemään

      Ap, täällä pyöräilijänainen vailla pyöräilijäkaveria. Pyöräilijäpappa, miten sinuun saa yhteyden?

      • aatu-auttaja

        Luotte "kertakäyttö"-sähköpostiosoitteet suomi24:een, mitkä ilmoitatte täällä.
        (Onnistuu parissa minuutissa, loin [email protected])
        Aikanne keskusteltuanne ja varmistuttuanne toisen aitoudesta, voitte kertoa oikeat sähköpostiosoitteet.
        Muiden lukijoiden spämmi-postiakin "kertakäyttö"-postiin saattaa vähän tulla.


      • Pyöräilemään

        Odottelen aloittajan sähköpostiosoitetta.....


      • aatu22

        Ei taida aloittaja osata tehdä/julkaista "kertakäyttö"-sposti-osoitetta.
        Tai muuten vaan homma kestää..


    • Hoksasin tässä että voisin toimia välittäjänä. Laittakaa yhteystiedot ja puh.numerot minulle tähän sähköpostiin. Tarkistan ne Fonectasta ja välitän teille.
      Mistäkö tietää etten huijaa? Vakuutan etten, haluan vain auttaa ihmisiä tietoteknisissä ym. asioissa.

    • Välittäjänä oleminen ei olekaan hyvä ajatus.
      Toiselle osapuolelle ei parane kertoa oikeita yhteystietoja ennenkuin on varmistunut hänen vilpittömyydestä. Se selvinnee anonyymi-sähköposti-kirjoittelun aikana.

      • välittäkäämme

        Vai rupesit sitten välittäjäksi. Toivottavasti tuloksia syntyy etkä joudu vaikeuksiin ja sotkeudu netin pimeisiin syövereihin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe