Kohta 20v ikää, välit menny huonoon kuntoon äidin kanssa että asuminen saman katon alla ei suju enää, muutenkin sen pitää muuttaa pois tästä vuoden sisällä joten mulla ei oo oikee muuta vaihtoehtoa kun etsiä itelleni kämppä. noh oon ollu kohta 2 vuotta henkilökohtasista syistä työtön enkä oo peruskoulun jälkeen käynyt mitään kouluakaan en siis tällä hetkellä myöskään opiskele. toimeentulotuella elän... todennäkösesti ois tarkotus alottaa jonkinsortin kuntouttava työtoiminta. millaset mahikset mulla on saada asuntoa mistään ja kuitenkin sen verran myös jäis rahaa että vois elää? vai pitääkö tässä veneen alle muuttaa kun ei oikein oo ystäviikää jotka auttas, vai hyppäänkö sillalta suosiolla... alkaa todenteolla ahdistaa... auttasko "mun" sossu tässä asiassa jotenki? ainoot lähimmäiset lyttää ainakin mun kämpän vuokraamis suunnitelmat täysin, vaikka tiiän vielä huonommassa tilanteessa oleviakin samanikäsii jotka saanu asunnon... mulla kuiteki luotot viel kunnos. En siis todellakaan aijo koko loppuelämääni elää toimeentulotuella tekemättä mitään nyt vaan sattuu tilanne olee mikä on ja turha kenekää tulla arvostelee ku ette mua tunne :) yksinkertaisuudessaan kysymys kuuluu; miten tää onnistus?
Mitenkä onnistuu?
5
123
Vastaukset
- Lottovoitto1
Kaupungilta/kunnalta haet vuokra-asuntoa vain, saat siihen asumistukea sitten.
- Terve00
Soita muuttopalveluu
- dgrfh
Ihan sinä voit asunnon saada siinä missä muutkin. Yksityiset vuokrantajat eivät välttämättä lämpiä työttömälle, vaan etsivät vakaatuloista vuokralaista (mikäpä sen vakaampaa kuin yhteiskunnan tuet?), joten ehkä se on tuo kaupungin vuokra-asunto, minkä voisit helpoiten saada. Tokikaan kaikki yksityisetkään eivät tuijottele tuloja.
Käy ihmeessä keskustelemassa sossuvirkailijasi kanssa vaihtoehdoista. Toki voit ihan omatoimisesti laittaa hakemuksen kaupungin asuntoihin. Perustoimeentulon tässä maassa saa jokainen. Ei sillä leveästi elele, mutta elää kuitenkin. - Hans23
Pillusta valuu limaa
- jhjhjhjh
Olet tietenkin tuhat (1000e) jo säästänyt takuuvuokraa varten.
Kaltaisiasi loisia ei yksityinen vuokranantaja halua.
Haet asuntoa joltain kunta-asuntosäätiöltä muilta elättien hyysääjiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984