Kohta 20v ikää, välit menny huonoon kuntoon äidin kanssa että asuminen saman katon alla ei suju enää, muutenkin sen pitää muuttaa pois tästä vuoden sisällä joten mulla ei oo oikee muuta vaihtoehtoa kun etsiä itelleni kämppä. noh oon ollu kohta 2 vuotta henkilökohtasista syistä työtön enkä oo peruskoulun jälkeen käynyt mitään kouluakaan en siis tällä hetkellä myöskään opiskele. toimeentulotuella elän... todennäkösesti ois tarkotus alottaa jonkinsortin kuntouttava työtoiminta. millaset mahikset mulla on saada asuntoa mistään ja kuitenkin sen verran myös jäis rahaa että vois elää? vai pitääkö tässä veneen alle muuttaa kun ei oikein oo ystäviikää jotka auttas, vai hyppäänkö sillalta suosiolla... alkaa todenteolla ahdistaa... auttasko "mun" sossu tässä asiassa jotenki? ainoot lähimmäiset lyttää ainakin mun kämpän vuokraamis suunnitelmat täysin, vaikka tiiän vielä huonommassa tilanteessa oleviakin samanikäsii jotka saanu asunnon... mulla kuiteki luotot viel kunnos. En siis todellakaan aijo koko loppuelämääni elää toimeentulotuella tekemättä mitään nyt vaan sattuu tilanne olee mikä on ja turha kenekää tulla arvostelee ku ette mua tunne :) yksinkertaisuudessaan kysymys kuuluu; miten tää onnistus?
Mitenkä onnistuu?
5
127
Vastaukset
- Lottovoitto1
Kaupungilta/kunnalta haet vuokra-asuntoa vain, saat siihen asumistukea sitten.
- Terve00
Soita muuttopalveluu
- dgrfh
Ihan sinä voit asunnon saada siinä missä muutkin. Yksityiset vuokrantajat eivät välttämättä lämpiä työttömälle, vaan etsivät vakaatuloista vuokralaista (mikäpä sen vakaampaa kuin yhteiskunnan tuet?), joten ehkä se on tuo kaupungin vuokra-asunto, minkä voisit helpoiten saada. Tokikaan kaikki yksityisetkään eivät tuijottele tuloja.
Käy ihmeessä keskustelemassa sossuvirkailijasi kanssa vaihtoehdoista. Toki voit ihan omatoimisesti laittaa hakemuksen kaupungin asuntoihin. Perustoimeentulon tässä maassa saa jokainen. Ei sillä leveästi elele, mutta elää kuitenkin. - Hans23
Pillusta valuu limaa
- jhjhjhjh
Olet tietenkin tuhat (1000e) jo säästänyt takuuvuokraa varten.
Kaltaisiasi loisia ei yksityinen vuokranantaja halua.
Haet asuntoa joltain kunta-asuntosäätiöltä muilta elättien hyysääjiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764