Viedäänkö ravintolassa astiat itse keittiöön?
Viedäänkö ravintolassa astiat itse keittiöön
8
910
Vastaukset
- TomorrowIsToday
Ei vielä. Mutta katotaan 10 v päästä...
- ex-ravintolatyöntekijä
No viedä. Ravintolan keittiöön ei edes saa mennä ulkopuolisia... Kyllä ne on tarjoilijat tuota varten...
- ex-ravintolatyöntekijä
piti kirjoittaa no ei viedä :)
- alakartte
Kyllä ehdottomasti viedään. Ja pöytä myös korjataan ja pyyhitään ja ennen lähtöä pyydetään salimestari tarkistamaan paikkojen riittävä kunto.
- tarkennus.asiaan
Ennen korjaamista pöytä on ensin särjettävä.
- Niih
tarkennus.asiaan kirjoitti:
Ennen korjaamista pöytä on ensin särjettävä.
No sehän kuuluu tietysti asiaan kun ravintolaan mennään
- jooko.pliiis
Viedäänkö ravintolasta astiat omaan keittiöön?
- mievain2
Yleensä hajoitan koko paikan moottorisahalla ennen poistumistani ja ehjät astiat heitän keittiön suuntaan, Paitsi jos ateria oli syötävä, silloin kenties vien astiat itse keittiöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434829- 632713
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2751807Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611736Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701142
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112