Terve,
Ostimme vasta ASX:n vm2012 1,8 diesel 4w ja nyt jonkinverran ajettuamme on esiin tullut ongelmia ohjauksessa.
Eli "mutteriohjaus",ongelma joka tulee esiin n.50 km ajon jälkeen ja hankaloittaa ajamista paljon.
Keskialueella on "klappia" ja kääntäessä ratissa on vastus joka aiheuttaa vaarallista kääntelyä ja hakemista ajossa.
Katsoin netistä aiheesta ja ongelma on yleinen autoissa missä on sähköinen ohjaustehostus.
Autoa on korjattu vaihtamalla iskarit ja yläpään laakerit mutta ongelma ei poistunut.
Onko kenellekkään sattunut tätä samaa vikaa ja onko saatu korjattua ja miten?
ASX ja mutteriohjaus
Mitsuasx
2
444
Vastaukset
- Mersussakin
Siis tää sama ongelma on tosiaankin useilla automerkeillä,tutulla on muuten 2011 asx ja siinä on tää sama vika lievänä,kaara menee viikolla remonttiin.
Tuubistki löytyy pätkiä näistä mutteri jutuist.
Palaan kun tiedän enemmän. - Mitsuasx
Aloittaja:
Joo vika selvisi.
Ohjaustehostin,ohjausyksikkö ja ohjauslaite menevät vaihtoon.
Maahantuojan mukaan "määrättyä" uutta osaa ei saa liittää vanhaan.
Takuuseen 5V/150000.
Osat Jaappanissa vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339