Ihmettelin jos täällä on ketään naista/tyttöä joka haluaisi turvota. Jos kuulostaa hyvältä niin kommentoi kik nimesi. Kiitos
Haluan syöttää sinua
Kikmepl
5
359
Vastaukset
- Syöttöpossu47
Olen Irmeli 47v ja haluan paisua muodottomaksi möykyksi....Syötä minua ihan sikana!
- Kikmepl
Onkos sulla mitää missä chatat?
- Feedyou
Sosu?
- binge
Miten siellä chatissä voit mua syöttää? Tilaa vaan alepan ruokakassi mulle kotiin niin päästään alkuun
- Kikmepl
Chatissa annat mulle osoittee minne lähettää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai344343Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481751