Löytyiskö vuokra asuntoa tai jotain muuta yöpymismuotoa kyseiselle ajanjaksolle?
VUOKRA ASUNTO 16.1-12.2-2017
7
160
Vastaukset
- Jussi29ww
Voisitko kertoa lisää...tuon perusteella en osaa tarjota kyllä minkäänlaista majoitusta.
Onko tämä ainut foorumi, mistä vuokra-asuntoa tai vastaavaa etsit?- timopet
hei,olen tulossa vr koulutukseen krao opistoon.
- Sopulikvl
Mihin tarkoitukseen tarvisit? Asuisitko siellä koko ajan, vai? Vai mitenkä sen jälkeen? Saattaisi kyllä löytyä, mikäli ehdot natsaa.
- 42m2
Hei! Voisitko antaa sähköpostiosoitteen, johon voisin laittaa sinulle lisätietoja? Minulla olisi tarjolla kalustettu pieni kaksio keskustan alueella. Kylpyhuoneremontti valmistui marraskuussa. Olin ajatellut, etten vuokraa asuntoa, mutta jos voin varmistua luotettavuudestasi, olen kyllä valmis muuttamaan mieltäni :)
- timopet
yllä sähköposti osoitteni ja puh numero ,jos haluat vuokrata niin ota pikaisesti yhteyttä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017533
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025447- 835007
- 1364394
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113130- 492793
- 522759
- 612367
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102324Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.541918