Löytyiskö vuokra asuntoa tai jotain muuta yöpymismuotoa kyseiselle ajanjaksolle?
VUOKRA ASUNTO 16.1-12.2-2017
7
182
Vastaukset
- Jussi29ww
Voisitko kertoa lisää...tuon perusteella en osaa tarjota kyllä minkäänlaista majoitusta.
Onko tämä ainut foorumi, mistä vuokra-asuntoa tai vastaavaa etsit?- timopet
hei,olen tulossa vr koulutukseen krao opistoon.
- Sopulikvl
Mihin tarkoitukseen tarvisit? Asuisitko siellä koko ajan, vai? Vai mitenkä sen jälkeen? Saattaisi kyllä löytyä, mikäli ehdot natsaa.
- 42m2
Hei! Voisitko antaa sähköpostiosoitteen, johon voisin laittaa sinulle lisätietoja? Minulla olisi tarjolla kalustettu pieni kaksio keskustan alueella. Kylpyhuoneremontti valmistui marraskuussa. Olin ajatellut, etten vuokraa asuntoa, mutta jos voin varmistua luotettavuudestasi, olen kyllä valmis muuttamaan mieltäni :)
- timopet
yllä sähköposti osoitteni ja puh numero ,jos haluat vuokrata niin ota pikaisesti yhteyttä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786