Nyt pikkuisen mietityttää, että missä oikein olen käynyt? Netistä löytyy tieto, että labyrintti olisi suljettu pysyvästi jo vuonna 2011. Viime kesänä kuitenkin kävin siellä. Mikä on homman nimi?
Budavari Labirintus
Pörköltti
8
316
Vastaukset
- Budavari
Toivottavasti miettiessäsi , et menettänyt yöuniasi
- Pörköltti
Kiitos vastauksestasi.
- TmmyB
Ole hyvä
- Ryu5
Jouduitko pitkään miettimään kun sait noin hauskan vastauksen puristettua?
- TmmyB
Kyllä siinä aikaa meni, kun oli tyhmä kysymyskin
- Ryu5
Ehkä se oli tyhmä kysymys, veikkaan kuitenkin, että jos kysymyksen tasoa olisi vähänkin vielä nostettu, niin et olisi enää sitä tajunnut.
- TmmyB
Kävitkö muuten kauppahalleissa ?? Jos niin monessako hallissa kävit?
- Luolakummitus
Labyrintti Kalastajan linnakkeen lähellä oli auki elokuussa 2016. On varmaan vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882