millaista parolassa?

parolaan2017

oon menossa inttiin ensikesänä ja parola kutsuu. Millasta intissä on ? onko totta ettei suihkussa ole väliseiniä? ja ettei ole vessoissa ovia? kertokaas metsä reissuista ym ja mitä kokeita tulee vastaan osaan vähän varautua :D

13

4920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lenkille.mars

      Joo no minun aikaan ei intissä ollut veskissä ovia, väliseinät kyllä oli veskissä mutta suihkuja en muista millaisia ne oli, niistä ei kannata stressiä ottaa.

      Nyt voitkin alkaa kohottamaan kuntoasi, aikaa vajaa puoli vuotta, mitä paremmassa fyysisessä kunnossa olet inttiin mennessä niin sitä paremmin ja helpommin siellä pärjäät, tsiisus niitä ressukoita joilla oli huono kunto intissä kun olimme 15 km pikamarssilla, näytti että ne kuolee loppumatkasta ja hyvä kuntoiset painoi vaan niska köyryssä eteen päin. Tosin jouduttiin kantamaan huonokuntoisten reppuja.

    • lenkille.mars

      ..ja kun tekee mitä käsketään ja pitää hermonsa kurissa niin voi joutua vaikka aliupseerikouluun jos on johtamistaitoa ja mikä ettei vaikka RUK seuraava etappi ja siitä upseerin ura urkenee.

      • PeräaukkoPuolustus

        Ja saatanan huono palkka......ja seuraksi saa känniset upseeritoverit....upea tulevaisuudennäkymä tosiaan...Älä mene leikkimään ja jos menet loisi minkä ehdit sillä et saa edes asetta mukaasi lähtiessäsi niinkuin pitäisi saada jos kerran armeija sinuun luottaa.....mutta etpäs saa joten olet armeijalle ja suomen valtiolle vain jätettä jolla ylläpidetään ääliöupseereiden suojatyöpaikkoja....


      • lenkille.mars
        PeräaukkoPuolustus kirjoitti:

        Ja saatanan huono palkka......ja seuraksi saa känniset upseeritoverit....upea tulevaisuudennäkymä tosiaan...Älä mene leikkimään ja jos menet loisi minkä ehdit sillä et saa edes asetta mukaasi lähtiessäsi niinkuin pitäisi saada jos kerran armeija sinuun luottaa.....mutta etpäs saa joten olet armeijalle ja suomen valtiolle vain jätettä jolla ylläpidetään ääliöupseereiden suojatyöpaikkoja....

        Ehkä ns. kapea leipä mutta pitkä.

        Noin kirjoittaa kateellinen kun ei itsestä ole ollut upseeriksi ei edes aliupseeriksi.

        Se että jos saa känniset upseeritoverit niin sama se on joka työpaikassa, niitä kännisiä työkavereita riittää jotka dokaa joka viikonloppu mutta onko pakko mennä mukaan, ei siellä naimisissa olla.

        Mieluummin upseerina kuin työttömänä luuserina.


      • Anonyymi00013
        lenkille.mars kirjoitti:

        Ehkä ns. kapea leipä mutta pitkä.

        Noin kirjoittaa kateellinen kun ei itsestä ole ollut upseeriksi ei edes aliupseeriksi.

        Se että jos saa känniset upseeritoverit niin sama se on joka työpaikassa, niitä kännisiä työkavereita riittää jotka dokaa joka viikonloppu mutta onko pakko mennä mukaan, ei siellä naimisissa olla.

        Mieluummin upseerina kuin työttömänä luuserina.

        Pyhän tyhmyyden aukio löytyy Parolasta.


    • peräaukkosuojaus

      Muistakaa se rasva peräaukkoa varten, joillakin upseereilla on nääs kookahko vekotin voi repiä ryppyreiän verille.

    • rjhy3e

      Homot tällä fantasioitaan kirjoittelee! Hyi hele´vettti

      • Homosuomi100

        Tom of finland velvoittaa, tunnetuin suomiveteraani, hattua päästä juntti!


    • NäitäKommentoin

      ----millaista parolassa? ----

      Lomien kannalta tärkeää on sijainti. Että ehtii lomille ja joka paikkaan. Parolan sijainti on eteläsuomalaisille yleensä hyvä!

      Lisäksi Parolassa toimii sellaisia aselajeja, että niitä pidetään kohtalaisella rahalla yllä huonoinakin aikoina. Joku köyhäilyvaruskunta voi olla monellakin tavalla kiukuttava paikka. Kun pitää kuitenkin viettää aikaa siellä enemmän kuin viikon-pari.

      Parolassa on paljon aselajeja, joista valita. Jos haluaa myös siviiliin kelpaavaa erikoiskoulutusta, niin sieltä löytyy. Ja valinnoissa miehistömäärät ovat sen verran reiluja, että yleensä on mahdollista päästä haluamaansa koulutukseen, vaikkei olisikaan mikään iankaikkinen alfauros joka asiassa. Johtajakoulutuksiin toki seulotaan jo melko tarkasti.

    • Uuttakehiin

      Leopard 2 on muuten hyvä tankki, mutta sillä ei voi ampua uraaniköyhdytettyjä kranaatteja kuten Abrans M1:llä. On epävarmaa läpäiseekö Leopardin kranaatti T-14 Armatan panssaroinnin. Tosin kysymys on vielä hyvin teoreettinen, sillä Venäjällä ei ole montaa toimintakuntoista Armataa. Kuitenkin Saksa on jo kehittelemässä uutta Leopard 3-tankkia.

    • Mysteerimikitin77

      Kiitos Herralle näistä kommenteista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe