oon menossa inttiin ensikesänä ja parola kutsuu. Millasta intissä on ? onko totta ettei suihkussa ole väliseiniä? ja ettei ole vessoissa ovia? kertokaas metsä reissuista ym ja mitä kokeita tulee vastaan osaan vähän varautua :D
millaista parolassa?
13
4920
Vastaukset
- lenkille.mars
Joo no minun aikaan ei intissä ollut veskissä ovia, väliseinät kyllä oli veskissä mutta suihkuja en muista millaisia ne oli, niistä ei kannata stressiä ottaa.
Nyt voitkin alkaa kohottamaan kuntoasi, aikaa vajaa puoli vuotta, mitä paremmassa fyysisessä kunnossa olet inttiin mennessä niin sitä paremmin ja helpommin siellä pärjäät, tsiisus niitä ressukoita joilla oli huono kunto intissä kun olimme 15 km pikamarssilla, näytti että ne kuolee loppumatkasta ja hyvä kuntoiset painoi vaan niska köyryssä eteen päin. Tosin jouduttiin kantamaan huonokuntoisten reppuja.- parolaan2017
kiitos asiallisesta vastauksesta!
- yhgftre
infoa ja ohjetta...n että pitää myös fyysisesti. usein on tullut kuultua henkisistä esteistä. Minkälaisiin henkisiin esteisiin intissä törmää?? mihin niin sanottuihin henkisiin esteisiin te olette törmänneet? kertokaa kokemuksianne....http://www.aamukampa.net/forum/viewtopic.php?f=23&t=6191
ammikuussa ois intti edessä ja oon nyt alkanu käymään salilla n. 3 kertaa viikossa jo (vasta) pari viikkoa että pärjäis... mitään varsinaista treeniohjelmaa mulla ei oo ollu, on tullu vaan veivattua vähän kaikkea pari sarjaa kerralla, mitää älyttömiä settejä ei vielä lähde kun ei oo tullu salilla käytyy pahemmin, mitä nyt kotona jotai reenannu... Oon aatellu käydä juoksemassakin pari kertaa viikossa, mimmos...
https://pakkotoisto.com/threads/inttiin-valmistautuminen.4207/
sä mittava keskustelu erilaisista inttiin liittyvistä käytännön neuvoista ja vinkeistä. Vi
http://huhtama.mbnet.fi/sota-pk/mm07.htm
Asevelvollisuuden suorittaminen
http://www.mll.fi/nuortennetti/koulu_ja_tyo/oikeudet-ja-velvollisuudet/asevelvollisuuden-suorittaminen/
jne..googlaile ja tsemppiä :D
- lenkille.mars
..ja kun tekee mitä käsketään ja pitää hermonsa kurissa niin voi joutua vaikka aliupseerikouluun jos on johtamistaitoa ja mikä ettei vaikka RUK seuraava etappi ja siitä upseerin ura urkenee.
- PeräaukkoPuolustus
Ja saatanan huono palkka......ja seuraksi saa känniset upseeritoverit....upea tulevaisuudennäkymä tosiaan...Älä mene leikkimään ja jos menet loisi minkä ehdit sillä et saa edes asetta mukaasi lähtiessäsi niinkuin pitäisi saada jos kerran armeija sinuun luottaa.....mutta etpäs saa joten olet armeijalle ja suomen valtiolle vain jätettä jolla ylläpidetään ääliöupseereiden suojatyöpaikkoja....
- lenkille.mars
PeräaukkoPuolustus kirjoitti:
Ja saatanan huono palkka......ja seuraksi saa känniset upseeritoverit....upea tulevaisuudennäkymä tosiaan...Älä mene leikkimään ja jos menet loisi minkä ehdit sillä et saa edes asetta mukaasi lähtiessäsi niinkuin pitäisi saada jos kerran armeija sinuun luottaa.....mutta etpäs saa joten olet armeijalle ja suomen valtiolle vain jätettä jolla ylläpidetään ääliöupseereiden suojatyöpaikkoja....
Ehkä ns. kapea leipä mutta pitkä.
Noin kirjoittaa kateellinen kun ei itsestä ole ollut upseeriksi ei edes aliupseeriksi.
Se että jos saa känniset upseeritoverit niin sama se on joka työpaikassa, niitä kännisiä työkavereita riittää jotka dokaa joka viikonloppu mutta onko pakko mennä mukaan, ei siellä naimisissa olla.
Mieluummin upseerina kuin työttömänä luuserina. - Anonyymi00013
lenkille.mars kirjoitti:
Ehkä ns. kapea leipä mutta pitkä.
Noin kirjoittaa kateellinen kun ei itsestä ole ollut upseeriksi ei edes aliupseeriksi.
Se että jos saa känniset upseeritoverit niin sama se on joka työpaikassa, niitä kännisiä työkavereita riittää jotka dokaa joka viikonloppu mutta onko pakko mennä mukaan, ei siellä naimisissa olla.
Mieluummin upseerina kuin työttömänä luuserina.Pyhän tyhmyyden aukio löytyy Parolasta.
- peräaukkosuojaus
Muistakaa se rasva peräaukkoa varten, joillakin upseereilla on nääs kookahko vekotin voi repiä ryppyreiän verille.
- rjhy3e
Homot tällä fantasioitaan kirjoittelee! Hyi hele´vettti
- Homosuomi100
Tom of finland velvoittaa, tunnetuin suomiveteraani, hattua päästä juntti!
- NäitäKommentoin
----millaista parolassa? ----
Lomien kannalta tärkeää on sijainti. Että ehtii lomille ja joka paikkaan. Parolan sijainti on eteläsuomalaisille yleensä hyvä!
Lisäksi Parolassa toimii sellaisia aselajeja, että niitä pidetään kohtalaisella rahalla yllä huonoinakin aikoina. Joku köyhäilyvaruskunta voi olla monellakin tavalla kiukuttava paikka. Kun pitää kuitenkin viettää aikaa siellä enemmän kuin viikon-pari.
Parolassa on paljon aselajeja, joista valita. Jos haluaa myös siviiliin kelpaavaa erikoiskoulutusta, niin sieltä löytyy. Ja valinnoissa miehistömäärät ovat sen verran reiluja, että yleensä on mahdollista päästä haluamaansa koulutukseen, vaikkei olisikaan mikään iankaikkinen alfauros joka asiassa. Johtajakoulutuksiin toki seulotaan jo melko tarkasti. - Uuttakehiin
Leopard 2 on muuten hyvä tankki, mutta sillä ei voi ampua uraaniköyhdytettyjä kranaatteja kuten Abrans M1:llä. On epävarmaa läpäiseekö Leopardin kranaatti T-14 Armatan panssaroinnin. Tosin kysymys on vielä hyvin teoreettinen, sillä Venäjällä ei ole montaa toimintakuntoista Armataa. Kuitenkin Saksa on jo kehittelemässä uutta Leopard 3-tankkia.
- Mysteerimikitin77
Kiitos Herralle näistä kommenteista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683