Täytteet tippuvat pitzasta ja kebapit uitettu rasvassa!
Atesin pizzat ja kebapit kamalia!
8
328
Vastaukset
- onkin
Niin se juuri.
- Opaali420
On kyllä kamalia pitsoja viimeksi tilaamani pitsa lillu rasvassa ihan kuin olisi syönyt pelkkää rasvaa... Saisi tulla joku kilpailia atesille sen verran päin vittua tekevät hommansa!
- kebabeläin911
Atesin pizzat ja kebabit on iha parhai!!!! Mun kaverin pikkuveljen futisjoukkueest on kuva niitten ravintolas mi älkää haukkuko tai en vastaa seurauksist!!!!
- Pettynytasiakas
Jaa... mitäs ajattelit tehdä? Paska pizzeeria sanon minä! Toivottavasti tekee konkurssin!
Samaa mieltä. Ei ole kamalia.
- rååpesedo
pizzat ja kebabit on paskea ja myös kaverin pikkuveljen futisjoukkue on paskea
- Pettynytasiakas
Juurikin näi!
Fc Ates jalkapallojoukkue.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013