Oon 13vuotias poika ja luokallani on jo ykkös luokasta asti yksi tyttö josta pidin aloimme seurustelemaan 4-5 luokalla nyt olen 7luokalla ja puhuminen on jäänyt väljäksi olen vetänyt käteen ja aatellu häntä nyt otin yksi päivä sitten yhteyttä häneen hän vastasi iloisesti en ole uskaltanut ottaa puheen aiheeksi seksiä vielä aloin pitämään yhteyttä vasta juuri pitkästä aikaa olemme käyneet treffeillä jo monta kertaa mutta en tiedä mitä hän ajattelee seksistä minun kanssani mutta minulla on kivekset laskenut penis noin 10-15cm ja karvoitus on myös spermaa tulee pelkään että kun yhdymme niin laukean kunnolla tytön elmistöön koska en uskalla ostaa kondomeja... Auttakaa pliis mua! (Jätin pilkut ja pisteet yms. Pois koska en jaksanut laittaa!) auttakaa mua pliis!!!!!
tarviin apua! pliis ei trollei...
3
192
Vastaukset
- elämääjaerotiikk
Fyysisesti vaikutat normaalilta, 15cm stondis, karvotus mällit ja muut. Ehkä sun silti pitäis odottaa panemista vähän aikaa vielä, kyllä sää niitä kortsuja voit ostaa kun meet vaan kassalle pokkana :) Voit myös alottaa suihinotolla ja niin että tyttö runkkaa, siinä ei ole vaaraa raskaaksi tulosta. Mut jututa sitä likkaa ja anna ajan kulua kyllä se siitä menee omalla painollaan eteenpäin.
- tarviin_apuuu
Kiitti!
Jos harrastatte suojaamatonta seksiä, niin voit saada hänet raskaaksi siitäkin huolimatta, vaikka et laukeaisi lainkaan yhdynnän aikana!
Olet ehkä itsetyydytyksen yhteydessä huomannut, että sitä "touhutippaa" voi tulla jo paljon ennen laukeamistakin. Siinä yhteydessä niitä siittiöitä voi päästä sinne tytön elimistöön. Unohda siis suojaamaton yhdyntä!
Olet mielestäni muutoinkin vielä liian nuori seksiin. Se käteen vetäminen voisi kyllä riittää vielä ainakin muutaman vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452