Mistä kissan raakaruoka?

kissanraakaruoka

Mistä on edullisinta tilata kotiin kissan raakapakasteita? Vauhtiraksu ois hyvä, mutta pitäisi tilata väh.35 eurolla, että saa ilmaisen toimituksen kotiin. Itsellä kun on vain pieni pakastelokero, niin ei mahdu isoa määrää kerralla. Saako jostain firmasta pienempiä tilauksia ilman toimitusmaksua?

10

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulutpoikkeen

      Jos haet sen pysäkkikierrokselta,niin ei toimitus kuluja tule.Niin minä oo joskus tehnyt.Jos haluaa kotiovelle,niin tietysti se maksaa,kun joutuvat vaivautumaan ihan ovelle asti.Pysäkeiltä hakevat monet,pieniäkin satseja ;)

    • jauhistelija

      Kaupasta saa seitipaloja pakasteena ja suomalaista jauhelihaa voi pakastaa pieniin pusseihin itse. Sian sydämiä ja maksaakin saa ruokakaupasta mutta tuon sydämen leikkely ja haju on sitten taas toinen asia... katit kyllä tykkää. Siipikarjaa en ostaisi. Näin meillä.

      • kissanraakaruoka

        Näin mäkin oon tehny. On vaan aika hinnakkaita nuo tuotteet (kilohinnaltaan).


      • jfdh

        Eläimille tarkoitetut raakapakasteet ovat kissoille parempia kuin ihmisravinnoksi tarkoitettu kokoliha. Eläimien raakapakasteisiin on nimittäin jauhettu muutakin kuin sitä varsinaista lihasmassaa, kalapakasteissa on ruodot jne. Pelkkä liha on kissalle aivan liian raskasta.

        Lemmikkieläimille tarkoitettuja pakasteita voi hakea haluamansa satsin jakeluauton pysähdyspaikoista, murren murkinasta tai mistä vain lemmikkieläinliikkeestä. Ovat halvempiakin kuin ihmisravinto ja kuten sanottua, myös sisällöltään kissalle paremmin sopivia.


    • yksinkertaista

      Kissan raakaruoka? Hommaa muita lemmikkejä ja anna kissan ottaa ne kiinni, raadella, tappaa ja syödä. Tai tapa yksi natsi ja anna kissan kaluta sitä sen aikaa kun kaluttavaa riittää

      • kissanraakaruoka

        on mulla koira, mut ei oo kissalle kelvannu. natsin se varmaan tappais jos kynsiinsä sais, mutta niitä ei minun kulmillani jostain syystä näy...


    • Kissakaveli

      Rahulan myymälöissä on edullisia raakapakasteita, mm. possun sydäntä, kalkkunajauhelihaa ja naudan jauhelihaa. Kilohinta vaihtelee 2 - 3 euron paikkeilla ja myynnissä on myös pienempiä 300g pötkylöitä. Niissä toki lukee jotain "raakarehupakaste koiralle", mutta voi aivan mainiosti käyttää osana kissan ruokavaliota. :)

    • kissakiittää

      Meillä syödään samaa ruokaa koko sakki. Aina kun teen muulle perheelle ruokaa, otan sivuun lihaa ja kalaa myös kissoille. Vaihdellen possua,nautaa, paloina tai jauhelihana, kotimaista broiskua ja erilaisia kaloja, raakana tai keitettynä, näin saa vaihtelua. Välillä nautiskellaan laktoositonta kermaa tai jogurttia. Nam!

    • Vanhakissa

      Ostan naudan paistijauhelihaa kissalle ja eläinlääriltä raksuja, jotta hampaat pysyvät kunnossa. Raksuissa arveluttaa kylläkin niiden runsas kasvispitoisuus. Näyttää olevan maissiakin, vaikka eihän kissa luontaisesti syö maissia.

      • Kisuliinuja

        No ei tykkää maissista. Kävin itse Mustista ja Mirristä (ei mainos, en vain jaksa niitä tuoteselosteita..) kysymässä lihapitoisempaa, olihan vähän rasvaisempaa kuin ell suositteli (kallista kasvista) ja otin 10% rasvalla ilman vehnää, maissia ja heiniä. Kissa on elossa ja voi hyvin, on jopa laihtunutkin :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe