Uusi lippujärjestelmä maaliskuussa? Poistuvatko muovilätyskä Ûhiskaartit? Outo järjestely. Ollaanko siellä menossa turhan näpertelyyn? Joskus voi tässä atk-huumassa kadottaa kulkusuunnan? Toimivaa järjestelmää aletaan romuttamaan. Eläkeläiset ilmaiseksi, alykännykän käyttäjät rekisteriin ja keskiverokäyttäjiltä romahtaa lattia alta?
http://www.tallinna24.ee/artikkeli/473083-tallinnan-julkisen-liikenteen-lippujarjestelma-uudistuu-maaliskuussa-uusi-qr-lippu
Outo muutos Tallinnan julkiseen liikenteeseen?
6
531
Vastaukset
- espoolainwn
Kannattaisi perua koko muutos? Ennen kuin on liian myöhäistä. Mitä vikaa nykyisessä on. Helsingin pääkaupunkiseudulla toimii hyvin samankaltainen muovikorttijärjestelmä tuplaten enemmällä asukasmäärillä kuin Tallinnassa.
- menopaluu
Jos Tallinnaan tulee jotain 8,3 miljoonaa matkalaista vuoden aikana, niin kannattaako vaikeuttaa julkista paikallisliikennettä? Tulot kyllä tippuvat Tallinnan liikennelaitokselta. Samoin saattaa käydä turistitulojen vähänkään kauempaa Tallinnan keskustasta, Suomituristi silloin käyttää enempi rahaa laivoilla. Ei taida hyötyä Tallinnan kaupunki. Ajetaanko siellä kohta vossikoilla?
- joopajootaas
Mitäpä se muuta tekee kuin kallistuu ja monimutkaistuu.
- Jä-nö-nen
Minä olen bussissa jäniksenä, ei ole koskaan maksanut yhtään mitään.
- bonafides
Minä kyllä käyn Stokkalla ja lataan rahaa muovilätyskään, jatkan entistä mallia ja huristelen ympäri Tallinnaa kuluttamassa rahojani minulle tuntemattomissa ja jopa exoottisissa paikoissa. :)
- porot.on.pöljiä
Joitakin täällä tuntuu ärsyttävän se että Viro kehittää järjestelmiään. Suomi voisi ottaa oppia. Virossa on ollut esim. nettiäänestys vuodesta 2005. Suomi yritti myöhemmin kokeilla 3 kunnassa. Ei onnistunut vaan vaali piti näissä uusia. Olisivat liisanneet järjestelmän sieltä missä osataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208219Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391591- 3761325
- 61265
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2621212- 661187
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331020Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50972- 36958