Uusi lippujärjestelmä maaliskuussa? Poistuvatko muovilätyskä Ûhiskaartit? Outo järjestely. Ollaanko siellä menossa turhan näpertelyyn? Joskus voi tässä atk-huumassa kadottaa kulkusuunnan? Toimivaa järjestelmää aletaan romuttamaan. Eläkeläiset ilmaiseksi, alykännykän käyttäjät rekisteriin ja keskiverokäyttäjiltä romahtaa lattia alta?
http://www.tallinna24.ee/artikkeli/473083-tallinnan-julkisen-liikenteen-lippujarjestelma-uudistuu-maaliskuussa-uusi-qr-lippu
Outo muutos Tallinnan julkiseen liikenteeseen?
6
549
Vastaukset
- espoolainwn
Kannattaisi perua koko muutos? Ennen kuin on liian myöhäistä. Mitä vikaa nykyisessä on. Helsingin pääkaupunkiseudulla toimii hyvin samankaltainen muovikorttijärjestelmä tuplaten enemmällä asukasmäärillä kuin Tallinnassa.
- menopaluu
Jos Tallinnaan tulee jotain 8,3 miljoonaa matkalaista vuoden aikana, niin kannattaako vaikeuttaa julkista paikallisliikennettä? Tulot kyllä tippuvat Tallinnan liikennelaitokselta. Samoin saattaa käydä turistitulojen vähänkään kauempaa Tallinnan keskustasta, Suomituristi silloin käyttää enempi rahaa laivoilla. Ei taida hyötyä Tallinnan kaupunki. Ajetaanko siellä kohta vossikoilla?
- joopajootaas
Mitäpä se muuta tekee kuin kallistuu ja monimutkaistuu.
- Jä-nö-nen
Minä olen bussissa jäniksenä, ei ole koskaan maksanut yhtään mitään.
- bonafides
Minä kyllä käyn Stokkalla ja lataan rahaa muovilätyskään, jatkan entistä mallia ja huristelen ympäri Tallinnaa kuluttamassa rahojani minulle tuntemattomissa ja jopa exoottisissa paikoissa. :)
- porot.on.pöljiä
Joitakin täällä tuntuu ärsyttävän se että Viro kehittää järjestelmiään. Suomi voisi ottaa oppia. Virossa on ollut esim. nettiäänestys vuodesta 2005. Suomi yritti myöhemmin kokeilla 3 kunnassa. Ei onnistunut vaan vaali piti näissä uusia. Olisivat liisanneet järjestelmän sieltä missä osataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877