Miksi kukaan ei näitä selvitä? Onko tasa-arvoinen,luulis pitkänlinjan luotsin omaavan tiedot ja taidot ,ei varoitusta ,muuta kuin heti pihalle heitto,juorujen perusteellako toimii hän,vai olisko kenties muuta mielessä?
canarian toimet luotsina
12
220
Vastaukset
- Tarkkailia
Totta! Olisikin hyvä tietää että minkä ajan viettää missäkin huoneessa. Ja kenen kanssa juttelee ja millaisesta aiheesta. Ja onko kaapissa ja näyttääkö siellä sopivan jotain mikä ei kestä päivänvaloa. Käyttääkö toistuvasti joitain sellaisia sanoja, joiden voisi olettaa olevan salaisia merkkejä. Onko varma että on edes sama henkilö ollut jatkuvasti tuon nikin takana? Yllättävän vähän on ennen vuodenvaihdetta edes mainittu koko luotsia. Onkohan niin että onkin keksitty menneisyys? Ja onko ollut huomiota herättävän usein huoneessa jonkun tietyn nikin kanssa samanaikaisesti. Näyttääkö tasa-arvoa vain silmänlumeeksi, sekin on selvittämisen arvoista. Nyt onkin syytä videoida muutamaakin huonetta samanaikaisesti. Saattaa tarttua kuvanauhalle mielenkiintoista materiaalia.
- nimetons
Copy käyttöön ,kun hän on paikalla,aikasempi häntä koskeva keskustelu poistettu,eikö siedä arvostelua?
- Vaivoja.on
Niin vai onko allerginen chatille ,kun ei siellä näy .Ainakin ehkä allerginen näppäimistönsä materiaalille ,koska ei kirjoita paljonkaan sellaista ,mistä voisi arvostella.
Itse olen allerginen suomen kielen pilkku säännöille ,laitan pilkkuja siksi näin hassunhullusti . Toivottavasti minua ei tunnisteta sairauteni vuoksi!
- CheckinOut
Noi pilkut! Toihan on maneeri, jota ei niin vaan feikata :) Täytyy alkaakin tarkkailemaan...
- pilkutajoshuvittaa
Pilkut,pisteet ja pilkut joita tarvitsen pilkut pilkut toivoisin sen kertovan kuka olet/olen,,,pilkut pilkuut ne kaiken kertoa voi,,,,,,,pisteidenjapilkkujenkäytönvoisilopettaakokonaanniinkuinvälilyöntienkin. Ai niin se pilkku unohtui,,,,,
- yksipilkkudilemmainen
Eiköhän myö toisista yhteyksistä tiijetä pilkkujensa kanssa ongelmaisen kirjoittajan tarkemmat tuntomerkit :) Kansakoulusta kun alkaa olemaan niin monta ajastaikaa ettei allakka piisaa niin sylttytehdas on selevä.
- TääLieneeSelväEdes
Suus kiinni kun et mistään mitään ymmärrä! Eikä kukaan itseäänkunnioittava tai toisen kunnioituksen ansaitseva sättäri tule tänne käyttönikillään vaan täällä ollaan "mustia" ja vaklataan! :)
- wau.miten.osaavaa
Julmat on bannit siinä tapauksessa! Miten sellaiset hankitaan? Oppikirjamateriaalia olisi tieto aiheesta, väitän.
Sefuille kun laittaa screenshotteina trollien teksteistä poistavat huoneesta kyseisen trollin seuraavalla kerralla kohdatessaan
- CheckinOut
Minä ainakin kyttään ja katselen kuka käyttää pilkkuja ,minä joka niin usealla nikillä käyn sättäämässä kierrän ja kaarran nämä jotka eivät osaa käyttää pilkkua ,minä niin mieleni pahoitin tästä asiasta ,onneksi kaverini bella ja selina ymmärtävät minua .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35314949- 2575923
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113438- 1912536
- 1372179
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142062Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101580Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481359Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891160