Kyykytin isokoneisella Mersulla Skodan

CLK-mies

Isokoneinen V8 Mercedes eli 4,3-litrainen vm. 1997 CLK 430 Sport. Kyllä lähtee valoista ja Skoda kyykkyyn. Vaikka auto onkin vm. 1997 niin CLK on siinä mielessä ajaton auto, ettei sen ikää arvaa mistään. Coupé -korin muodot ovat tarkoituksenmukaisen tyylikkäät kaikilta kanteilta tarkisteltuna. Sisusta on toimivuudeltaan sekä etutiloiltaan huippuluokkaa. Istuma-asento ja muistilla varustetut sähkösäätöiset etuistuimet ansaitsevat kiitoksen muotoilustaan ja tuhdista koostaan.

62

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyykkyPyllistys

      Säästit siis sen verran aikaa kovalla kiihdytyksellä, että ehdit tänne lokikirjaa pitämään.

    • antiikkia_antiikkia

      Sääliksi käy. Osaatko laskea miten vanha tuo autosi on?
      Jos vähänkin on ollut käytössä niin on ihan loppu tekniikaltaan ja ruostetta täynnä.
      Ei ole muutenkaan tätä päivää missään suhteessa.

      Uusia mersujakin saa liikkeestä!

      • CLK-mies

        Tekniikka pelaa, ei vikoja, eikä ruostetta ole (Saksasta tuotu), siisti ja virheetön auto. Kunnon autoilla se vuosimalli tai ikä ei ole kuin numero, ei sillä ole väliä jos auto on muuten hyvä ja kunnossa ja ajattoman näköinen kuten CLK, tuota minunkin autoani moni luulee "uudeksi Mersuksi" esim. huoltoasemilla tankatessa vaikka ikää jo vähän autolla onkin. Ja jokainen Skoda jää ja tulee "kyykytetyksi".

        Lumisella alustalla CLK:n hallinta on takavetoiseksi autoksi naurettavan helppoa. Etenemistä helpottavat luistonesto sekä nerokas ajonvakaudenhallinta. Auton suorituskyvystä ei saa juurikaan mitään käsitystä, silloin kun pito on vajavainen.

        Märällä asvaltilla saa jo aavistuksen Mersun menokyvystä. MYRSKY JA MYLVÄYS!!! JOHAN LÄHTEE... Muutama liikennevalolähtö moottoritien ja kehätien varrella antavat osviittaa, minkälaiset tehoreservit CLK kätkee sisälleen. Painavalla ja tehokkaalla automaattivaihteisella autolla kiihdyttely on tyystin erilaista kuin tehokkaalla ja kevyellä manuaalivaihteisella. CLK:n voimareservit voisi kiteyttää yhteen, jo kuluneeseen adjektiiviin: riittävät.


      • antiikkia_antiikkia

        Et siis osanut laske kuinka vanha tuo mersusi on. Arvasin ;-)


      • CLK-mies
        antiikkia_antiikkia kirjoitti:

        Et siis osanut laske kuinka vanha tuo mersusi on. Arvasin ;-)

        Monet luulevat Mersuani ihan uudeksi autoksi, "se ja se osti sellaisen ihan uuden Mersun" kuulin kerran kommenttina ruokakaupassa.


      • jalatmaahanköyhä
        CLK-mies kirjoitti:

        Tekniikka pelaa, ei vikoja, eikä ruostetta ole (Saksasta tuotu), siisti ja virheetön auto. Kunnon autoilla se vuosimalli tai ikä ei ole kuin numero, ei sillä ole väliä jos auto on muuten hyvä ja kunnossa ja ajattoman näköinen kuten CLK, tuota minunkin autoani moni luulee "uudeksi Mersuksi" esim. huoltoasemilla tankatessa vaikka ikää jo vähän autolla onkin. Ja jokainen Skoda jää ja tulee "kyykytetyksi".

        Lumisella alustalla CLK:n hallinta on takavetoiseksi autoksi naurettavan helppoa. Etenemistä helpottavat luistonesto sekä nerokas ajonvakaudenhallinta. Auton suorituskyvystä ei saa juurikaan mitään käsitystä, silloin kun pito on vajavainen.

        Märällä asvaltilla saa jo aavistuksen Mersun menokyvystä. MYRSKY JA MYLVÄYS!!! JOHAN LÄHTEE... Muutama liikennevalolähtö moottoritien ja kehätien varrella antavat osviittaa, minkälaiset tehoreservit CLK kätkee sisälleen. Painavalla ja tehokkaalla automaattivaihteisella autolla kiihdyttely on tyystin erilaista kuin tehokkaalla ja kevyellä manuaalivaihteisella. CLK:n voimareservit voisi kiteyttää yhteen, jo kuluneeseen adjektiiviin: riittävät.

        (Saksasta tuotu), eli siis ihan vitusti ajettu, ja karvakäsien (turkkilainen jobbari) hienosti fiksattu ja ruuvattu, todelliset kilsat huitelee pitkälti yli 800tkm, saksassa semmonen tonnin peli, suomen kilvissä ehkä 2500,- ja kaveri leijuu, säälittävää. Joskus aikoinani koitin eemeliä tuolla samalla koneella (ei ollu vielä loppuunpoljettu, niinkuin nuo karvakäsien helmet) ja suht pirteä, muttei tosiaan mikään raketti (aatamin ajan tekniikkaa), ehkä tuolla just perus skodan kyykyttää, rs oculle ei mitään jakoa.


      • peräsisässä
        jalatmaahanköyhä kirjoitti:

        (Saksasta tuotu), eli siis ihan vitusti ajettu, ja karvakäsien (turkkilainen jobbari) hienosti fiksattu ja ruuvattu, todelliset kilsat huitelee pitkälti yli 800tkm, saksassa semmonen tonnin peli, suomen kilvissä ehkä 2500,- ja kaveri leijuu, säälittävää. Joskus aikoinani koitin eemeliä tuolla samalla koneella (ei ollu vielä loppuunpoljettu, niinkuin nuo karvakäsien helmet) ja suht pirteä, muttei tosiaan mikään raketti (aatamin ajan tekniikkaa), ehkä tuolla just perus skodan kyykyttää, rs oculle ei mitään jakoa.

        Suomestakaan ei kannata käytettyä mersua hommata ne on melkein kaikki teinien tuunaamia ja raiskaamia.


      • CLK-mies
        jalatmaahanköyhä kirjoitti:

        (Saksasta tuotu), eli siis ihan vitusti ajettu, ja karvakäsien (turkkilainen jobbari) hienosti fiksattu ja ruuvattu, todelliset kilsat huitelee pitkälti yli 800tkm, saksassa semmonen tonnin peli, suomen kilvissä ehkä 2500,- ja kaveri leijuu, säälittävää. Joskus aikoinani koitin eemeliä tuolla samalla koneella (ei ollu vielä loppuunpoljettu, niinkuin nuo karvakäsien helmet) ja suht pirteä, muttei tosiaan mikään raketti (aatamin ajan tekniikkaa), ehkä tuolla just perus skodan kyykyttää, rs oculle ei mitään jakoa.

        Hyvässä kunnossa tämä CLK on, Saksassa autot säilyvät paljon paremmin kuin Suomessa. Siisti sisältä ja ulkoa, penkit kunnossa, ratti ja polkimet sekä jalkamatot ilmeisesti uusittu ennen myyntiä, koskapa ne kuin uudet. Ei varmasti ole ruuvattu mittaria eikä mittarissa ole kuin 140tkm, huoltokirjakin löytyy.

        Kyllä RS Ocu vain jää tälle CLK:lle V8 koneella. Tehoa 279hp, 6.0s 0...100km/h. Mahtava auto, Skoda kuin Skoda on huonompi ja kyykytys onnistuu vaivatta. Auton ikä tai vuosimalli ei ole kuin numero CLK:n tapauksessa. Melkein uudelle autolle vaikuttaa edelleen.


      • TeiniSäOot
        CLK-mies kirjoitti:

        Hyvässä kunnossa tämä CLK on, Saksassa autot säilyvät paljon paremmin kuin Suomessa. Siisti sisältä ja ulkoa, penkit kunnossa, ratti ja polkimet sekä jalkamatot ilmeisesti uusittu ennen myyntiä, koskapa ne kuin uudet. Ei varmasti ole ruuvattu mittaria eikä mittarissa ole kuin 140tkm, huoltokirjakin löytyy.

        Kyllä RS Ocu vain jää tälle CLK:lle V8 koneella. Tehoa 279hp, 6.0s 0...100km/h. Mahtava auto, Skoda kuin Skoda on huonompi ja kyykytys onnistuu vaivatta. Auton ikä tai vuosimalli ei ole kuin numero CLK:n tapauksessa. Melkein uudelle autolle vaikuttaa edelleen.

        Minäkin voin esiintyä täällä vaikka presidenttinä jos haluan :) Totuushan on se että finniposkihan sinä oot, sillä kukaan oikea Mersukuski ei haaskaa aikaa johonkin "kyykyttelyyn" ja kyykyttelyjuttuihin, mieti nyt vähän itsekin kuinka kakaralta kuulostat? Sääliksi käy CLK Mersuasi, jos semmoista edes omistat sillä juuri sinunkaltaiset juuri kortin saaneet lappahuulet pärinöissään tuuppaa paskomaan ja rääkkäämään noita hyviä yksilöitä, kun mitään ei arvosteta ja isi maksaa.


      • CLK-mies
        TeiniSäOot kirjoitti:

        Minäkin voin esiintyä täällä vaikka presidenttinä jos haluan :) Totuushan on se että finniposkihan sinä oot, sillä kukaan oikea Mersukuski ei haaskaa aikaa johonkin "kyykyttelyyn" ja kyykyttelyjuttuihin, mieti nyt vähän itsekin kuinka kakaralta kuulostat? Sääliksi käy CLK Mersuasi, jos semmoista edes omistat sillä juuri sinunkaltaiset juuri kortin saaneet lappahuulet pärinöissään tuuppaa paskomaan ja rääkkäämään noita hyviä yksilöitä, kun mitään ei arvosteta ja isi maksaa.

        Kyllä sen auton pitää kestää täyskaasukiihdytystä ja konehan siinä vain puhdistuu karstoista kun antaa välillä vähän kenkää. Iskä osti minulle 18-vuotislahjaksi hyväkuntoisen CLK:n kun olen siitä pienestä asti haaveillut. Saksantuontina veroineen n. 8.300€ ja näyttää arvokkaammalle ja kalliimmalle kuin yksikään Skoda.


      • huhuhuhuhuhuh

        Vai on oikein huoltokirjakin... oliko edes muste kuivunut ostaessa, huoltokirjan saa saksasta juuri niillä kilometreillä millä haluaa ja mersun leimoilla, eikä maksa kuin muutaman kympin.

        Kaveri kävi saksasta 05 280 eemelin, täydellisellä huoltokirjalla, 230tkm ajetun (leimat merkkihuollosta), vaan veholla selvisi, että oikeat kilsat oli lähemmäs miljoonan... Auto oli helvetin siisti, amg-sisustalla ja korisarjalla, mutta nämä ilmeisesti kolariautosta vanhaa taksiin ympätty....

        Tuommoiselle mersulle uutena luvataan erittäin optimistisesti 6,5s 0-100km/h kiihtyvyysaikoja, mutta 20v vanhana ja niinkuin aiemmin on epäilty 8-900tkm ajettuna, jos alle 7,5s saa kiihtymään sataseen, on se jo veden viiniksi muuttamiseen verrattava ihme.

        Auton näöstä voi olla kukin mitä mieltää tahtoo, itse sanoisin tuollaisen vanhan mannelavetin näyttävän aika säälittävältä, varsinkin jos kuski vielä on olevinaan kuin maailmanomistaja, uusi rs ocu taasen ei ole lainkaan hullumman näköinen.


      • TeiniSäOot
        CLK-mies kirjoitti:

        Kyllä sen auton pitää kestää täyskaasukiihdytystä ja konehan siinä vain puhdistuu karstoista kun antaa välillä vähän kenkää. Iskä osti minulle 18-vuotislahjaksi hyväkuntoisen CLK:n kun olen siitä pienestä asti haaveillut. Saksantuontina veroineen n. 8.300€ ja näyttää arvokkaammalle ja kalliimmalle kuin yksikään Skoda.

        Noniin tulihan se sieltä poitsu mikä poitsu, ja yllätys että Mersulla :) Moni Mersumies tai siis Mersuteini on näyttänyt mallia, kuinka karstoja kannattaa poistaa seuraava asia onkin, että kaverilla ei ole enää korttia tai Mersun konepellin alta nousee savua hahhah. Joutuuko CLK muka kiihdyttää täyskaasulla kun ei pintakaasulla pääse normaalien autoilijoiden ohi? No eihän tuo CLK:si enää mikään kummoinenkaan auto ole, ei mitään kehumisen aihetta, joten ihan ymmärrettävää että sitä itsetuntoa pitää kohottaa jollain "kyykytyksillä". Toivottavasti ajat tolppaan, tai virkavalta korjaa läpyskäsi huilimaan, niin oppisit ainakin jotain.


      • CLK-mies
        huhuhuhuhuhuh kirjoitti:

        Vai on oikein huoltokirjakin... oliko edes muste kuivunut ostaessa, huoltokirjan saa saksasta juuri niillä kilometreillä millä haluaa ja mersun leimoilla, eikä maksa kuin muutaman kympin.

        Kaveri kävi saksasta 05 280 eemelin, täydellisellä huoltokirjalla, 230tkm ajetun (leimat merkkihuollosta), vaan veholla selvisi, että oikeat kilsat oli lähemmäs miljoonan... Auto oli helvetin siisti, amg-sisustalla ja korisarjalla, mutta nämä ilmeisesti kolariautosta vanhaa taksiin ympätty....

        Tuommoiselle mersulle uutena luvataan erittäin optimistisesti 6,5s 0-100km/h kiihtyvyysaikoja, mutta 20v vanhana ja niinkuin aiemmin on epäilty 8-900tkm ajettuna, jos alle 7,5s saa kiihtymään sataseen, on se jo veden viiniksi muuttamiseen verrattava ihme.

        Auton näöstä voi olla kukin mitä mieltää tahtoo, itse sanoisin tuollaisen vanhan mannelavetin näyttävän aika säälittävältä, varsinkin jos kuski vielä on olevinaan kuin maailmanomistaja, uusi rs ocu taasen ei ole lainkaan hullumman näköinen.

        No on tuokin aika hyvin toisaalta että miljoona km ajettu Mercedes on edelleen helvetin siisti ja hyvässä kunnossa ja sen voi luulla olevan 230tkm ajettu. Skodahan olisi jo sen 230tkm ajettu paalattu, kun oletettu kesto on sen 200tkm VAG-konsernin mukaan... Mutta Mercedes-Benz onkin se automaailman kirkkain tähti...


      • seluetunymmärrys
        CLK-mies kirjoitti:

        No on tuokin aika hyvin toisaalta että miljoona km ajettu Mercedes on edelleen helvetin siisti ja hyvässä kunnossa ja sen voi luulla olevan 230tkm ajettu. Skodahan olisi jo sen 230tkm ajettu paalattu, kun oletettu kesto on sen 200tkm VAG-konsernin mukaan... Mutta Mercedes-Benz onkin se automaailman kirkkain tähti...

        "Auto oli helvetin siisti, amg-sisustalla ja korisarjalla, mutta nämä ilmeisesti kolariautosta vanhaa taksiin ympätty...."


    • Röhöhöhöhööö

      Ja meikä wanhalla corollallalla Skeidan sekä Mersun.
      Skeida jäi tuhisemaan ja mersu loskaan suttaamaan.

    • duffielt
      • Paska_Roope

        Ja siihen nettiauton koksuun ne tuonkin aloittajan kokemukset "länsiautoista" sitten jäävätkin. Ja autoilusta yleensäkin.


    • Grow.up

      Eihän tuo ole edes pikkulohko 5,7 litrainen. Pikkupoikia.

    • uniavaan

      2002 CLK 500 maksaa Saksassa 6t € joten 430 on jo lähes ilmainen.
      mutta eihän köuhillä ole muihin varaa kuin vanhoihin romuihin.
      http://tinyurl.com/zuakpjd

      Tältä nettikyykyttäjältä ei vaan koskaan tule videota mistään kyykytyksestä.
      Ei omista kännykkää missä olisi kamera?
      Vai pelkääkö poliisia jos ei uskalla postata youtubeen videoita?
      No mielikuvitysta löytyy.. Todisteet vaan puuttuu.

      • CLK-mies

        No Suomessa CLK 430 maksaa kymppitonnin ja Saksan-tuontiinkin tulee kovat verot isojen päästöjen takia.


      • taijatollatyhmä

    • Kovatonjutut

      Onko sinulla myös tapana hakata pienempiäsi kaupungilla ja kiusata lapsia aina, kun tulee tilaisuus? Ja sitten levennellä siitä kavereille? Oletpa kova kaveri.

      • ehkätekojakinlöytyy

        Kyllä näitä narsistisia läheis-terrorin suorittajia on keskuudessamme, joten miksi ei tällä palstalla. Kocin moni ei jaksa pelkästään "läpällä" jankuttaa samoja juttuja vuodesta toiseen ja tällä palatallahan jutut eivät muutu miksikään.........


      • kerrosse
        ehkätekojakinlöytyy kirjoitti:

        Kyllä näitä narsistisia läheis-terrorin suorittajia on keskuudessamme, joten miksi ei tällä palstalla. Kocin moni ei jaksa pelkästään "läpällä" jankuttaa samoja juttuja vuodesta toiseen ja tällä palatallahan jutut eivät muutu miksikään.........

        Miten tunnistat narsistin? Hän on aina oikeassa eikä muiden mielipiteitä osata arvioida normaaleina. Narsistin tarkoitus on aina hyötyä kaikesta.
        Kysytään siis voiko narsistin tunnistaa vain toinen narsisti?
        Vai miten narsismi ilmenee kirjoituksessa?
        Miten narsismi liittyy autoiluun tai skodaan?
        Viittiks valottaa vähä?


      • Narsu.ja.ylpeesiitä
        kerrosse kirjoitti:

        Miten tunnistat narsistin? Hän on aina oikeassa eikä muiden mielipiteitä osata arvioida normaaleina. Narsistin tarkoitus on aina hyötyä kaikesta.
        Kysytään siis voiko narsistin tunnistaa vain toinen narsisti?
        Vai miten narsismi ilmenee kirjoituksessa?
        Miten narsismi liittyy autoiluun tai skodaan?
        Viittiks valottaa vähä?

        Narsut on voittajia. Jopa alaisia on lähtenyt kävelemään vapaaehtoisesti kilometritehtaalle. Narsua vastaan on turha yrittää niskuroida. Alistan ja nöyryytän, kosto on myös suloista. Nautin jos joku kärsii ja skoota on hyvä nöyryytyksen kohde.


    • Mietipä_vähän

      Olipa harvinaisen nolo aloitus. Miten välkky pitää olla jaksaakseen suoltaa noinkin vammaista tekstiä? Suurikin sankari se, joka onnistuu isokoneisella Mersulla jättämään kiltin perheauton taakseen?

    • narattaa_vanha_paska

      Tilannehan on se että tuollaisen lootan ajettavuus on sellaiselta ajalta että pojalla ei ole mitään asiaa jos baanalle menisi. Täytyy siis leikkiä fabioiden pikkumoottorien kanssa. Menisi radalla ja vastaan vaikka tehokkain suberb ja kaveri poistuisi radalta vanhalla romulla mahdollisimman huomaamattomasti.

      Tosin epäilen että tollainen vanha romu menisi pitkälle jo ensimmäisessa kaartessa kun jarrut ei ole tätä päivää eikä edes siinä kunnossa kuin mitä ne joskus kauan kauan sitten uusina on ollut.

    • Kyykkelsonni

      Mersussahan oli jo vuonna 97 samantasoiset ja paremmat varusteet ja ajo-ominaisuudet kuin nyky-skodissa(uusissa). Mersu kulkee hiljaisesti ja vakaasti kuin juna, samaa ei voi sanoa pomppivasta, nitisevästä ja meluavasta huojuvasta itäkinneristä.

      • evxcrtuyiyhiyimioor

        Sä et tiedä mistä puhut jos tollasta paskaa väität!
        W208 ajoominaisuudet on oikeasti samalla tasolla takavetosen ladan kanssa :D
        Ei ihmetytä ku ei poju tiedä mistä puhuu.
        Kyllä se on CLK mikä pomppii ku pistää menee kuappasella tiellä.
        Huomaa ettei Suomesta muunlaisia edes löydy :D
        Uus Skoda sentään kiipee mäet ylös kevyesti ku mersu vaa vilkuttelee luistoneston valoa :D Talviautona tollane mersu on täyspaska!


    • PeugeotXSi

      Mä kyykytän rumat Mersut ku Skodat Peugeotin106 eikä tee edes tiukkaa.

    • drenault

      Pikku pojat keskustelee autoista. Kun ei ole kuin vasta mopokortti.

      • TeiniMärssyt

        Näinhän se on. No se on kyllä huomattu joo että Mersukuskit on aikamoisia ipanoita ja "gyygyttelijöitä". Kyllä hävettäisi omistaa nykyään Mersu kun niiden maine perustuu nykyään suurilta osin finnipuristelijoihin ja laikkamadalluksiin.


    • lippo

      Oletko täyttänyt jo kolmekymmentä? Täh?

    • Karkeapyyhe

      Koska alkaa karvat kasvaa?

    • dfhjkjhgfs

      Vähintään jokatoinen vastaantuleva mersu on teiniräpellys ja osoituksia siitä kuinka menestyksekkäästi pilataan hyviä yksilöitä ja mersun maine. Abc parkkikset on kans yksi paikka jos haluaa käydä katsomassa "ollaan niin mersumiehiä" eli räkiviä lippispäitä mersun lintoillaan. Nuo asiat riittää jo siihen että itse en ainakaan halua samaistua tuohon kastiin ajan mielummin vaikka fiatilla ja nauran moisille "automiehille".

    • CLK-mies sai taas makeat naurut, kun pääsi härnäämään porukkaa. Kait se on muutamien mielenterveyden kannalta ihan hyvä, että on tällaisia keskustelupalstoja, joissa pääsee purkamaan huonoa itsetuntoaan. Minulla on jo sen verran ikää, että elämä ei ole siitä kiinni, kuinka äkkiä pääsee liikennevaloista lähtemään liikkeelle. JOS minulla niin kiire olisi, niin siihen löytyy sellainen peli, että jää jokainen mersu toiseksi ja se on Suzukin GSX1100G . 0 - 100 km/h 3,2 sek taitaa olla riittävä jopa CLK-miehelle :) ! Eihän tuo mitään ole tietenkään jollekin Hayabusa- miehelle, mutta aina mersun voittaa... Siitäkin tämä kypsä ikä on hyvä, että ei tarvitse maanteillä eikä kaduilla tehdä nopeus- eikä kiihtyvyystestejä, kun on Räyskälän ilmailukeskus lähellä. Siellä voi turvallisesti testata ajokkejaan ainakin kesällä. Ymmärrän CLC- kaveria ihan hyvin, koska itsellänikin oli nuorena miehenä itsetunto paljon kiinni menopelin kiihtyvyydestä. Kyllä se siitä tasoittuu viimeistään parin sairaalareissun jälkeen ! :)

      • fubb

        Näin. Ilolla tarjoamme "naurut", jos siihen riittää mikä tahansa reagointi aloitukseen joka on mielikuvituksen ja/tai luonnevian tuotosta.

        Sellaistahan suomalainen autoilu on...


      • Dr.Doom

        Tasan yhtä typerää kommentointia sinulta kun vedit tuon suzukin gsxr:n mukaan keskusteluun... Autot on autoja, moottoripyörät on moottoripyöriä ja polkupyörät on polkupyöriä... Niiden keskinäisessä vertailussa on yhtä vähän järkeä kuin hullulle järjen puhumisessa eli suunnilleen se mitä tässä suurinpiirtein yritän tehdä...


    • clk-miehekkäämpi

      "clk-mies" puhuu kyykytyksestä... liikenteessä. Käyhä poika radalla pari kertaa, tollaset runkut siellä kyykytetään mennen tullen.

      • Separus

        Ja kaltaisesi vatupassit sen lisäksi ihan missä tahansa muuallakin...


    • V8-Omega

      Kaverilla takavetoiseen vm.1990 laatikkofarmari Opel Omegaan asennettiin 2000 Chevy Corvetten V8 moottori (345hv)

      Ei ole vain kerta eikö kaksi kuin skeidapojat räsässään ovat jääneet täysin ihmettelemään. ja usein on jopa niin että nämä skeidapojat ovat ne jotka alunperin haluavat haastaa "kisaan"

      Myös audipojuja kiusataan melko usein kun niillä niitä näyttö ja leveilyhaluja näyttää riittävän

      • aijaahas

        Ja sitte sä heräsit?


    • ikivanha_lintta

      Kuka ilkeää ajaa noin vanhalla romulla?

    • Veeekakstoistarulezmutaf

      Laitoin polkupyörääni v12 moottorin neljällä ahtimella varustettuna. Kyllä muuten lähtee, ei perkele... en usko itsekkään miten vitun kova toi on.

    • Kehäpäätelmä

      Naapurin homolla oli aikoinaan tuollainen. Onneksi poika tajusi muuttaa muualle.

      Noin niin kuin vinkkinä, heteromiehen ei ehkä kannata hankkia coupe-Mersua. Ai miksi, kysyt. No koska kyseessä on homppelin menopeli.

      • skodafantasiasi

        Sen jo tiesimmekin ettei sinulla ole metriäkään ajokokemusta V8 Mersusta eikä mistään muustakaan 2010-luvun Mersusta. Onhan tuollainen CLK jo aika vanha peli, mutta hyvä varmasti jollekin ja tekniikka kestävää.

        Hyvää jatkoa homppelifantasiamiehille


      • VäkeväVastaus

    • väpätysväpätys

      Täytyy skeidapojan haukkua Mrtsun coupea kun ei Skodamiehellä ole ikinä mahdollisuutta edes koeajaa uutta Mercedes coupea.

      Siinä alahuuli väpättää, rattia puristaen pyöreäkasvoinen perusläski polkee sitten Skodaansa vihaisena, silti hänet kyykytellään coupe Mersulla

      • muista.ylähuuli

        Noo... Ei tuo v. 1997 Mersu nyt niin kovin vanha tietysti ole. Vain 20 vuotta... :D


      • homppelien.mersu

        Eihän siinä muuta kuin menee koeajolla vaan kuka haluaa ajaa yökastelijoiden merkillä?


    • minäkinite

      Tienaako joku alle 2600€ kuukaudessa?
      Ajaako joku 20 vuotiaalla autolla?

      • faktaONfaktaa

        Toki joku tienaa alle 2600 €. Ilmeisesti ne tyypit myös kirjoittelevat tänne kovin innokkaasti. Ja se joku ajaa "hyvin sisäänajetulla" autolla. Ei autojen keskimääräinen ikä muuten olisi yli kymmenen vuotta...

        Perustulokokeilussa maksetaan 560€ nettona kuussa, joten tuo 2600 € on heille bruttonakin kaukainen haave...


    • derppi2

      Museoauto kuuluu kohdella kunnioituksella, eikä lippiskiihdytyksellä.

    • kun_fiatkin_kyykyttää

      Skeidan pystyy kyykyttään hyvin isoilla takavetosilla meseillä.l

      • Kolmekaajaajarakki

        Itse kyykytin vRS:n vm2016 S-sarjan mercedekselläni. Kyllä meni sitruunaäijällä naama näkkärille kun väkivahva v12 nöyryytti skeidamania oikein kunnolla. Taisi vaimokin hieman vilkuttaa ikkunasta.


      • TotuusSkodisteista
        Kolmekaajaajarakki kirjoitti:

        Itse kyykytin vRS:n vm2016 S-sarjan mercedekselläni. Kyllä meni sitruunaäijällä naama näkkärille kun väkivahva v12 nöyryytti skeidamania oikein kunnolla. Taisi vaimokin hieman vilkuttaa ikkunasta.

        Faktaa. Skodisti on aina kyykyssä.

        Ja tämä on fakta.


    • Anonyymi

      Minä kyykyttelen päivittäin rs-skodia Teslallani. Se hämmästyttää, miksi ne tulevat rinnalle haastamaan (?)

      • Anonyymi

        Yrittävät soidinmenoillaan iskeä toisia (teslakuskit) samassa tiimissä uivia.


    • Anonyymi

      Oikein! Kyykyttäkää Skodia. Mutta Mersulla, Tesla on viherpiipertäjädippainssistartuppiluusereiden homokärry. Niin se vain on.

    • Anonyymi

      Kunhan kyykytätte Skodia niin hyvä. se onnistuu vaikka potkulaudalla

      • Anonyymi

        Hyvä hyvä, Skodat kyykkyyn!!


    • Anonyymi

      Minä ajelen vuoden 2008 E-Mesellä ja olen virittänyt koneen niin, että siinä on yli 400 heppaa. Ei vielä yksikään skeidakärry kuljettaja ole käynyt lesoamaan, taakse jäävät kaikki Rs:t helposti.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2052
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1765
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      74
      1204
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe