Onko kenellään kokemusta, paljonko pankki arvostaa haja-asutusalueen tonttia vakuutena? Tontti on yleiskaavoitetulla alueella, ja kunnan mukaan alue on tarkoitus asemakaavoittaa joskus hamassa tulevaisuudessa, mutta tuskin pariinkymmeneen vuoteen.
Sopiva tontti olis siis tarjolla, mutta on sen verran hintava että tarvisi tähän hätään noin 3/4 lainaa sen ostamiseksi. Riittääkö rakentamaton hyvällä sijainnilla oleva tontti vakuudeksi?
Kiinnostavaa olisi tietää, onko eri pankkien välillä eroja tässä, koska pankin vaihto on myös edessä.
Tontin vakuusarvostus
lliissssuu
2
356
Vastaukset 2
- eivät-tee-tappiota
Kysy pankista ne rahat lainaa, jos ylihinnoiteltu tontin myyntiarvo/voitto niin et saa kuin puolet !
- kysykysy
Voi olla, että joku pankki ei ota vakuudeksi kohdetta ja riippuu miten paikkakunnalla
asuntokauppa käy koska Suomessa jo paljon asuntoja joiden vakuusarvo nolla.
Ennen sai noin 50 % lainaa ostohinnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628