Älä remua rapussa myöhään illalla-yöllä-aamun koitteessa. Älä ainakaan sammu sinne ja pasko/kuse housuihisi ja aiheuta näin huoltofirman kutsumista ja hajuhaittaa kaikkiin muihin asuntoihin. Älä rimputtele naapureiden ovikelloa viinan tai seuran tarpeessa. Ryypiskele hiljaa omassa kämpässä tai mene anniskeluravintolaan. Älä kutsu kotiisi juopporemmiä.
Näitä ohjeita noudattamalla sopu säilyy
Kerrostalossa asuva juoppo! Huomioi naapurisi!
15
976
Vastaukset
- Piereskelijä
Itse menen aina kolmen promillen humalassa keskellä yötä piereskelemään rappukäytävään. Piereskelyä ei kai ole kielletty taloyhtiön säännöissä.
Pää kiinni ja nuppi jumiin. Näillä ohjeilla onnistut!
Huh täytyy lähteä saleen kuumeessa. Koitan levittää pöpöjä reilusti oluthyllyjen läheisyyteen ja pullokoneen luo niin retkut joutuu patjan pohjalle potilaaksi kuumemittari tukevasti omalla paikallaan perseessä. Säästävät samalla viikon kaljarahat ainakin ja ehkä jopa raitistuvat.
Kylmiksen terveydestä ei tarvitse huolehtia kun se popsii esimerkillisesti kasviksia,pillereitä ja semmoisia- H.aukan
Tänään pääsin kunnon sontasepon kämppään. Ovet hakattu kirveellä paskaksi, vessanpönttö kirjaimellisesti tukossa paskasta ja paskaa oli myös olkkarin lattialla. Huumeneuloja kymmeniä ja ssri lääkkeitä kasa kaapissa. Sanoisin, että hyi vittu.
Lisäksi kämppään on murtauduttu ja karmi ja ovi paskana.
Viesti on kopioitu poistajamittarimadon takia.- tuomi_oja
hahhaaa muuta maalle jos ei miellytä
- buahhahahaa
Eksyit ilmeisesti omaan kämppääsi ns. työn tuoksinassa.
- Hauka.kolmonen
buahhahahaa kirjoitti:
Eksyit ilmeisesti omaan kämppääsi ns. työn tuoksinassa.
Ei sentään. Kyseessä on eräs paikka laitos mikä lie. Taidan ottaa huomenna kuvia ja laittaa näytille.
- Raitis-Touni
Väänsin kerran kunnon tortut rappukäytävän lattialle, aivan tuhannen umpikännissä.
Aamusella rapusta kuului jostain syystä hirveää älämölöä ja yökkäilyä. Huusin postiluukusta että 'turpa kiinni täällä yritetään nukkua', ja pieraisin perään postiluukusta.- pröööööööt
Ja piereskele mennessäsi.
- Anonyymi
Pöyristyttävää!
Juopollakin pitäisi olla käytöstapoja!
- Anonyymi
hyvä ohjenuora. ite asun juoppojen ympäröimänä vanhassa kerrostalossa. eivät ne mitään ohjeita tai sääntöjä kunnioita. turpaan pitäisi vetää
- Anonyymi
Kyllä ne mun tapauksessa oppi, kenen ovelle ei kannata mennä. Asun juoppotalossa.
- Anonyymi
Kyllä omassa asunnossa, saa rauhassa juoda, jos siltä tuntuu, jos vaan yksin juo rauhassa.
- Anonyymi
Olen sosiaaliturpa. Ryyppään kuukausittain tölkkiolutta , kiljua ja kirkasta viinaa kelan piikkiin reilulla tonnilla. Tästä hyvästä minulla on kunnan luukku, huonekalut, vaatteet ja sairaudenhoito järjestetty läheisessä terveyskeskuksessa, josta saan myös pameja krapulaan. Älkää olko huolissanne ryyppään kelan piikkiin isomman pakolaisperheen verran. Olen hyvä puhumaan ja minulla on paljon hoidettavia sairauksia ja ahistaa....
Erityisesti on ahistanut jos olen joutunut töihin...- Anonyymi
Miksi levität valheita? Valkoinen heteromies ei todellakaan saa tuollaisia tukiaisia, varsinkaan ryyppäämiseen 0 €.
#VALEUUTINEN #PROVOSOINTI #VIHANLIETSONTA
- Anonyymi
Miksi pitää tulla ihmisten oville rimputtelemaan? Kotini on rauhan tyyssija, en voi sietää vieraita ovikellon rimputtajia. Nautin yksikseni olutta ja katselen telkkaria pienellä volyymilla. Kymmenen aikaan illalla vetäydyn jo yöpuulle.
Älkää häiritkö ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383459Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742960Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271864- 651822
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641788- 671563
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072