Onko kokemusta valoimpulssilaitteesta parran ajossa?
Valoimpulsilla parta pois?
6
323
Vastaukset
Valoimpulssilaitteissa on kovasti eroja. Kodinkoneliikkeestä hankittavissa laitteissa teho ei ole kovin suuri. Ammattilaitteissa teho riittää ainakin suhteellisen hyvin kehon muiden karvojen ainakin lähes pysyvään poistoon. Sitä voi saada ihan kohtuuhintaan Helsingissä firmassa
http://radicalepil.fi/
Kaverien kokemusten mukaan hoito puree hyvin esim. kainalo- ja säärikarvoihin. Karvan väri ei saa olla blondi, punainen tai harmaa ja sen on oltava ihoa selkeästi tummempaa. Sielläkään ei kuitenkaan luvata parran poistoa.- Omat_kokemukset
Valoimpulssilaitteiden (ammattilaistenkin) teho on melko huono karvanpoistossa. Partakarvan kasvu on vieläpä niin järeää ettei siihen saada yleensä pysyvää tulosta valoimpulssihoidoilla.
Vaikka laserkäsittely on kalliimpaa, se on niin tehokasta ja lopputulos pysyvä joten kannattaa mieluummin satsata siihen.
Mutta molemmissa menetelmissä on ehdoton vaatimus että karvan on oltava mahdollisimman musta jotta syntyy riittävä polttoteho. Liian vaaleat karvat voidaan poistaa pysyvästi neulaepilaatiolla (tarvitaan tekniikan hyvin hallitseva kosmetologi).
Vaikka valoimpulssihoito on halvempaa kuin laserkäsittely (alexandriitti- tai diodilaser), pysyvään tulokseen pääsy voi tulla pidemmällä aikavälillä kalliimmaksi kuin laserkäsittely. - y4y4y4y4y
"Liian vaaleat karvat voidaan poistaa pysyvästi neulaepilaatiolla (tarvitaan tekniikan hyvin hallitseva kosmetologi)."
Kertokaa yksikin paikka, mistä tuollainen kosmetologi löytyy.
Turhaan olen 4 vuotta etsinyt.Täältä saa näitä hoitoja Helsingissä:
http://www.soulmates.fi/
Hoito maksaa 67€ tunnissa ja siinä ajassa kyytiä saa n. 600 karvaa. Karvoista lopettaa kasvun parhaimmillaan 60-70%, koska osa niistä on jo ehtinyt lepovaiheeseen, jolloin nysty ei tainnu epiloinnista täydellisesti. Lisäksi kasvusyklejä on useita. Aikaa ja rahaa siis palaa tähänkin.- KannoinKosmetologille
anukatariina kirjoitti:
Täältä saa näitä hoitoja Helsingissä:
http://www.soulmates.fi/
Hoito maksaa 67€ tunnissa ja siinä ajassa kyytiä saa n. 600 karvaa. Karvoista lopettaa kasvun parhaimmillaan 60-70%, koska osa niistä on jo ehtinyt lepovaiheeseen, jolloin nysty ei tainnu epiloinnista täydellisesti. Lisäksi kasvusyklejä on useita. Aikaa ja rahaa siis palaa tähänkin.yli 6000 euroa neulaepilaatiosta, mutta täysin turhaan. Samalla tavalla tuo partaa kasvaa kuin ennenkin.
- jhlkjhhg
KannoinKosmetologille kirjoitti:
yli 6000 euroa neulaepilaatiosta, mutta täysin turhaan. Samalla tavalla tuo partaa kasvaa kuin ennenkin.
Minä "pääsin" halvemmalla hukkamaksulla, ennen kuin älysin vaihtaa tuonne em. firmaan.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483