Onko kokemusta valoimpulssilaitteesta parran ajossa?
Valoimpulsilla parta pois?
6
323
Vastaukset
Valoimpulssilaitteissa on kovasti eroja. Kodinkoneliikkeestä hankittavissa laitteissa teho ei ole kovin suuri. Ammattilaitteissa teho riittää ainakin suhteellisen hyvin kehon muiden karvojen ainakin lähes pysyvään poistoon. Sitä voi saada ihan kohtuuhintaan Helsingissä firmassa
http://radicalepil.fi/
Kaverien kokemusten mukaan hoito puree hyvin esim. kainalo- ja säärikarvoihin. Karvan väri ei saa olla blondi, punainen tai harmaa ja sen on oltava ihoa selkeästi tummempaa. Sielläkään ei kuitenkaan luvata parran poistoa.- Omat_kokemukset
Valoimpulssilaitteiden (ammattilaistenkin) teho on melko huono karvanpoistossa. Partakarvan kasvu on vieläpä niin järeää ettei siihen saada yleensä pysyvää tulosta valoimpulssihoidoilla.
Vaikka laserkäsittely on kalliimpaa, se on niin tehokasta ja lopputulos pysyvä joten kannattaa mieluummin satsata siihen.
Mutta molemmissa menetelmissä on ehdoton vaatimus että karvan on oltava mahdollisimman musta jotta syntyy riittävä polttoteho. Liian vaaleat karvat voidaan poistaa pysyvästi neulaepilaatiolla (tarvitaan tekniikan hyvin hallitseva kosmetologi).
Vaikka valoimpulssihoito on halvempaa kuin laserkäsittely (alexandriitti- tai diodilaser), pysyvään tulokseen pääsy voi tulla pidemmällä aikavälillä kalliimmaksi kuin laserkäsittely. - y4y4y4y4y
"Liian vaaleat karvat voidaan poistaa pysyvästi neulaepilaatiolla (tarvitaan tekniikan hyvin hallitseva kosmetologi)."
Kertokaa yksikin paikka, mistä tuollainen kosmetologi löytyy.
Turhaan olen 4 vuotta etsinyt.Täältä saa näitä hoitoja Helsingissä:
http://www.soulmates.fi/
Hoito maksaa 67€ tunnissa ja siinä ajassa kyytiä saa n. 600 karvaa. Karvoista lopettaa kasvun parhaimmillaan 60-70%, koska osa niistä on jo ehtinyt lepovaiheeseen, jolloin nysty ei tainnu epiloinnista täydellisesti. Lisäksi kasvusyklejä on useita. Aikaa ja rahaa siis palaa tähänkin.- KannoinKosmetologille
anukatariina kirjoitti:
Täältä saa näitä hoitoja Helsingissä:
http://www.soulmates.fi/
Hoito maksaa 67€ tunnissa ja siinä ajassa kyytiä saa n. 600 karvaa. Karvoista lopettaa kasvun parhaimmillaan 60-70%, koska osa niistä on jo ehtinyt lepovaiheeseen, jolloin nysty ei tainnu epiloinnista täydellisesti. Lisäksi kasvusyklejä on useita. Aikaa ja rahaa siis palaa tähänkin.yli 6000 euroa neulaepilaatiosta, mutta täysin turhaan. Samalla tavalla tuo partaa kasvaa kuin ennenkin.
- jhlkjhhg
KannoinKosmetologille kirjoitti:
yli 6000 euroa neulaepilaatiosta, mutta täysin turhaan. Samalla tavalla tuo partaa kasvaa kuin ennenkin.
Minä "pääsin" halvemmalla hukkamaksulla, ennen kuin älysin vaihtaa tuonne em. firmaan.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402