Koirani on alkanut kiertää kehää ja tasapaino hakusessa välillä.Ravistelee myös löyhästi päätään ja pitää sitä välillä alaspäin tai muuten oudossa asennossa.Ei ole kokoaikaista mutta levottomuudesta ja käytöksestä huomaa ettei kaikki ole ok.Ruoka kuitenkin maistuu hyvin.Kävimme eilen lääkärissä joka otti näytteet korvista ja ne olivat ok muttei nähnyt tärykalvoa karvojen takia.Koira on jo vanha ja lääkäri epäili että saattaa olla myös vestibulaaria tai aivojen rappeumaa tai kasvain aivoissa.Oireet alkoivat kuitenkin aika yhtäkkiä joululomalla ja olen mieltänyt vestibulaarin hieman erilaiseksi sairaudeksi,samoin kai aivokasvain tulisi pikkuhiljaa oireiltaan?saatiin 2viikon antibioottikuuri varuilta mahdolliseen korvatulehdukseen mutta lääkärin puheista sai käsityksen ettei hän uskonut kyseessä olevan korvatulehdus.Toivoisin kokemuksia välikorvan tulehduksen sairastaneiden omistajilta millaiset oireet olivat ja näkyikö korvasta ulospäin että oli juuri välikorvan tulehdus?
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546