Onko muilla ongelmia maksaa kalastuksenhoitomaksua?
Kalastuksenhoitomaksu?
10
330
Vastaukset
- oho3
Ei ollut ongelmia maksoin netissä.
- laskee
ei mitään ongelmia, ostin tuolta
https://verkkokauppa.eraluvat.fi/fi/kalastus/kalastonhoitomaksu/kalastonhoitomaksu/ - keles
Ei missään sivustolla pysty maksamaan kh-lupaa ????
- fisukaren
Kyllä on valtio repinyt ihan tarpeeksi veroja ja maksuja. Vai vielä kalastusmaksu pitäis maksaa. Buahhahhaaa...Työntäkää hanuriin sellainen ja moni muukin maksu!
- PakkoMaksa
Jos sina ei maksa kalalupa sina maksa kalalupa kohta verona. Kuten ulevero. Silla kustanneta meidan pakolainen elama.
- Sosialitoimi
Sina pakoloinen menna kalastama ja marjatama hankima ruoka itse kolmele vaimole ja 14 toita lapsele, ei sosiali enäänä maksa sinule. sina menna suole.
- Kätevää
Onginta ja Pilkkimiseen ei tarvita ongelmallista kalastuksenhoitomaksua.
Ongelma syntyy ketkä maksavat tie maksut,kun joukkopako iskee ongi ja pilkki
kausilla,teiden ylläpitäminen maanomistajana kismittää,samoin jokamiesmarjastajat.
Tie maksuihin kelpaa kyllä muidenkin valtioiden raha kuin Suomen joten ,
jokamiesoikeus ja kalastusmaksut jokaiselle. - Rastiroope
On ollu vaikeuksia. Rahat meni mutta lupaa ei tullu. Ihan perseestä koko järjestelmä.
- ennentoimi
Kyllä sen netissä pystyy maksamaan kalastuksenhoitomaksun. Mutta kun ei ole tulostinta niin ei jää mitään Näytettävää jos tulee tarkastus. Jokin tökkii kun ei kannata lähettää laskua kuten ennen.
- enkämaksa
on ollu vaikeuksia,en halua maksaa/ei ole rahaa....vaikeaksi menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512