Eli tosiaan tarvitsen nyt tietoa siitä, että kannattaako minun hake suoraan farmaseutiksi ja proviisoriksi samalla pääsykokeella vai haenko pelkästään ensiksi famaseutiksi ja kun tutkino on valmis nii sitten vasta proviisoriksi. Kun luulis että jos hakee ensiksi farmaseutiksi nii pääsis todennäkösemmin sisään... vai olenko väärässä. Voisko joku tietävä vähän valaista...?!
Farmaseutti ja Proviisori
OLopqq
3
294
Vastaukset
- phphphphr
Samalla pääsykokeella vaan molempiin koulutusohjelmiin. Näin tekee ilmeisesti iso osa hakijoista. Jos kokeen pisteet eivät riitä proviisorin tutkintoon, niin pisteitä verrataan tämän jälkeen farmaseutin tutkintoon. Näin tein itse ja näin toimittiin mun aikaan. T. Proviisori
- Jddjd
Hyvä tietää, kiitoksia!
- Nappi-Pentti
Sun pitää erikseen hakea a) proviisorin & farmaseutin tutkintoon b) toissijaisena farmaseutin tutkintoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997