Sipilä tuli politiikkaan ajaakseen suomenkansan et

Totuustässäkin

Sipilä tuli politiikkaan ajaakseen suomalaisten hyvinvointia. Ei hänen tarvinnut "pienen ministerinpalkan "(hänelle pienen) takia politiikkaan lähteä. Kykynsä hän on näyttänyt menestyneenä yrittäjänä. Ei ole perinyt yrityksiä keneltäkään on itsensä likoon laittamalla kerännyt valtavat omaosuudet, siksi minä arvostan häntä todella paljon. Saatan jopa vähän olla kadeskin, kun en ole yhtä etevä. Hänellä kuitenkin näyttää olevan aito halu laittaa Suomi kuntoon ja näyttöjä on, miksi emme anna hänelle mahdollisuutta näyttää kykynsä myös pääministarinä ja tukae häntä siinä. Tästä koituu aikaamyöten taloudellista hyötyä jokaiselle suomalaiselle. Ei saa sotkea politiikkaa eikä uskontoa tähän suomen kannalta tärkeään asiaan talouteen. Ei minua ainakaa haittaa kuka asioita hoitaa tärkeintä on, että hoitaa hyvin, olkoon vaikka ateisti tai kiinan keisari.

12

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuscorf

      Kuka ei hyväksy Sipilän aikaansaamia kauppoja tehköön itse paremmin Suomea hyödyttävät kaupat ja pian.

      • eitaxfree

        Samaa mieltä, Sipilä on paras mahdollinen pääministeri tähän tilanteeseen. Maan talous on saatu parempaan kuntoon, investointeja ja työpaikkoja tullut lisää, velkaantuminen on taittumassa. Edellisten hallitusten jäljiltä Suomi oli jo melkein Kreikan tiellä, mutta Sipilä on saanut negatiivisen kierteen ja velkaantumisen taittumaan. Vakaa ja ennustettava toimintaympäristö tuo investointeja ja työpaikkoja lisää, ja saimme juuri esim. Nordean pääpaikan Suomeen sen ansiosta.

        Ylen ja vihervasemmiston aiheeton mustamaalaus on vaikuttanut Sipilän maineeseen ihan turhaan, hän on tehnyt todella hyvää työtä lupauksensa mukaan Suomen kuntoon saattamiseksi. Kuka muu poliitikoistamme olisi tähän pystynyt, ei kukaan.


    • Hyvä avaus, mut kritiikkiäkin voi antaa eli pitäs leikata enemmän rikkailta, ökyiltä ja keskiluokkalaisilta.
      Nyt leikattu liikaa köyhiltä.

      • Eihän köyhiltä voi edes leikata.

        Ainoa hyvä, joka voitaisiin tässä noususuhdanteessa tehdä, olisi antaa pienituloisille kuuluva lisä noususta.


    • Fhkljhg

      Sipilä ajaa omaa ja matujen asiaa.. .

      • semerpower

        Sipilä ottaa lisää n. 2000 matua Suomeen. Taitaa olla valtiolla liikaa rahaa poltettavaksi . Eikö näitäkin rahoja voisi antaa suomalaisille, jotka elävät
        puutteessa ja kurjuudessa. Ajattele sitä Sipi.


      • gsp

        Miten voi olla mahdollista, että tasavaltalaisessa valtiossa häärää pääministerinä
        lahkolainen?
        Nyt "Herätys" kaikille kunnon äänestäjille, tai itse Lucifer perii maan.
        Auttaisiko sittenkin pyytää Odin- jumalaa apuun. Tässä valtiossa tarvitaan
        nyt korkeampia voimia, että joistakin hörhöistä ministereistä selvitään.
        Onhan se jo nähty, että enemmistöltä kepuleilta äänioikeutetuilta pitäisi ottaa
        äänioikeus pois KOKonaan.


    • hyviänaurujasaa

      Kannataa luke Staffan Bruun kirja Ajatolla Veikko
      Osuu aika lailla tämän hetken Suomeen

      • eitaxfree

        Olen samaa mieltä kuin aloittaja. Sipilä on saanut paljon aikaan ja todellakin pannut Suomea kuntoon lupauksensa mukaisesti. Talous paranee kovaa vauhtia, investointitahti kiihtyy ja velkaantuminen on taittumassa. Ennustettava ja vakaa toimintaympäristö toi mm. Nordean pääkonttorin Suomeen. Kuka muu poliitikoistamme olisi tähän pystynyt, ei kukaan. Edelliset hallitukset eivät saaneet mitään aikaan, ja siksi nykyisen hallituksen on ollut pakko tehdä ikäviäkin päätöksiä talouden kuntoon saattamiseksi,
        Sipilän mainetta rasittaa ihan turhaan Ylen ja vihervasemmiston mustamaalaus, pääministeri ei saisi olla keskustalainen eikä muualta kuin Helsingistä.
        Kannustusta ja tukea Sipilälle ja hallitukselle, suunta on oikea.


    • Semerpower

      Sipilä ottaa Suomeen vielä lisää n. 2000 matua. Eikö niitäkin rahoja voisi antaa
      Suomalaisille , jotka elävät puutteessa ja kurjuudessa. Vai mitä Sipi.

    • kusetuskos

      Paljonko maksoi kun Sipilä kutsui pakoloiset kämppäänsä eli montako miljardia tähän paloi? Aikoinaan suomen kalleimat tollot oli Olli-Pekka Heinonen, Matti Aura kokoomus yli 3 miljardilla ilmaa saksasta, toisella oli selkärakaa ja erota mutta Olli se vaan, ja veikkaan et Sipilän tollo lyö tämän eli lähemmäs 5 miljardia meni kun kävivät täällä.............

    • Nyt.jo.naaraattaa

      Sipilä on Suomen ja suomalaisten tuho. Joka on toista mieltä niin perustele, siihen on lapsellisen helppo vastata.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe