Lähtökohta, eikä palkinto. Samoin kunnioitus ja hyväntahtoisuus. Siitä en aio tinkiä, vaikka olen moneen kertaan törmännyt "seinään" uskomuksieni vuoksi. Mutta parempi olen tuollainen, kuin katkera ja epäilevä oman edun tavoittelija.
Luottamus pitäis olla
6
402
Vastaukset
Luottamuksessa ei pidä ikinä tinkiä. Luottamuksesta lähtee ihan kaikki rakentumaan suuremmaksi. Ja jos luottamuksen särkee kerran tai monta kertaa.. Ei yksinkertaisesti enää ole sitä peruspilaria mihin rakentuu usko, toivo ja rakkaus.
Maailma on julma ja epärehellisyys tuhoaa kauniitkin suhteet.- PrinsessanaOloKallista
Samaa mieltä, itse olen seurannut yhtä mielenkiintoa herättänyttä naista, jonka aikoinaan kohtasin salilla, siellä en häntä juuri noteerannut kuin pikaisilla katseilla, ohimennen. Myöhemmin huomasin, et osoittaa kiinnostusta myös minua kohtaan. Epäileväinen luonteeni kuitenkin toimi jarruna, et oltaisiin enemmän lähennytty.
Nyt kun olen häntä jonkun verran salaa stalkannut päätynyt siihen lopputulemaan, et epäilyilleni löytyi katetta. Vaikuttaa kiertopalkinnolta? Harvemmin kotiutuu illanvietoista ja toisinaan jaksoja, että on päiviä jossain muualla kuin kotonaan?
Varovaisuus on hyve nykyisin, kun elämme aikaa, jolloin itsekkyys on valinta, jota suositaan. Löytyy prinsessoja moneen lähtöön. Eletään hetkessä, otetaan irti kaikki se mitä saadaan, ahneutta? Luottamuksen puute?
Itselläni on periaatteita, haluan olla reilu ja oikeudenmukainen, luottamus toiseen olisi hyvä olla lähtökohtana, mut vaikea on näitä pureskella, jos toisinaan törmää ns. kiertopalkintoihin? Itsellä on ainakin rima tämän osalta korkealla, pärjään hyvin näinkin, ilman toista, johon ei voi luottaa menneisyyden johdosta. - Pitäisi.olla
Luottamus hyväntahtoisuuteen
hyviin sanoihin
mutta se on särkynyt niin monta kertaa
ehkä liian monta kertaa. - Totuusontämäkin
Kyllä se näin on että luottamus pitää olla. Minäkin kun pikkuvalheella aloitin joka johti suurempaan ongelmaan. Enkä pystynyt sitä korjaamaan. Ainoa lohtu oli se että toinenkin jäi valeesta kiinni. Joten ei ihme kuinka tunnuttiin ja ihastuttiin toisiimme. No kyllä se alku pitäisi yrittää hoitaa toisella tavalla. Opin myös paljon. Tästä lähtien pysyn totuudessa oli se kuinka rumaa tahansa. Luottaa pitää toiseen se on lähtökohta. Ja se miten suhteeseen pyritään pitää ne tosiasiat itselle tunnustaa. Mutta luottamus pitää olla ja se ymmärrys miksi valehtelee. Minä olen sen tehnyt sinä taas et. Niin eiköhän tämä ole silloin selkeä.
- Eikerrotakellekään
Luottomiehet on oltava, kyllä ne tunnistaa. Voi kertoa kaiken, myös, jos haluaa irti suhteesta, muuttaa sitä. Välejä ei tarvitse koskaan panna kokonaan poikki.
Kypsä ihminen pystyy siihen tarvitaan monenlaisia ihmissuhteita. - KysyyI
Luotatko minuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832294
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661622Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321134Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801130- 711083