Miten saatte unta? En itse pystynyt olemaan kun muutaman päivän elämäni aikana katkera eräälle henkilölle. Hitsit, se tuntui kurjalta. Hui. Mieluummin koitan jatkossa yrittää ymmärtää toisen todellisuutta ja olla empaattinen, vaikken sitä täysin ymmärtäiskään.
Miten elätte katkeruuden kanssa?
4
241
Vastaukset
- Pettäjänhymyolikin
Hän vain hymyili käänsi selkänsä ja meni pois. On vaikea antaa anteeksi.
- Tsemppejä
Sun täytyy olla onnellinen, että paska paljasti itsensä. Eikä katkera. Nyt voit jatkaa elämää ja löytää jonkun, jokaon sun arvoinen.
- Ehdotus1vaan
Mitä jos vain puhuisitte asioista? Välttää katkeruuden kun selvittää mistä oli kyse ja mitkä oli toisen syyt mihinkin. Ja usein puhumattomuus johtaa väärin tulkintoihin jotka johtaa erilaisiin valintoihin kuin mitä ehkä muuten tekisi jos tietäisi mitä mieltä toinen kaikesta on.
- PatologinenValehtelija
Suljen sen sisälleni koteloon enkä tunne mitään.
Kunnes hän tulee jotain idioottimaista selittään eteeni josta selviää ettei vieläkään ymmärrä mitä teki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641478Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993