Tunnetko tämän miehen?

Oli varhainen aamu 2000-luvun alussa kun palstalle ilmestyi suurmies. Hän oli kaikessa muita parempi, tunsi kaikki suurmiehet sen suurimmassa kaupungissa, jonka suurimmassa talossa toimivassa koulussa hän jakoi tietojaan kynttilänä. Oppilaiden suuresta lukumäätästä, 1400 kpl. ei järjestyshäiriöitä olllut, ei koskaan

Heti saapumisensa alussa hän ajautui riitaan muiden kanssa. Mikä tuon aiheutti? Hän oli niin paljon muita suurempi ihmisenä, että sokeankin olisi pitänyt hänestä häikäistyä. Hän tunsi kaikki, tiesi kaikki, osasi enemmän kuin muut ja oli muita parempi keskustelijakin. Mistä tuon tiesi? Hajupojan omista kirjoituksista, dokumenteista. Ellei noihin uskonut niin huonosti oli käymässä, siirto höppänäpuolelle, pois näkyvistä. Käenpoikaolemuksellaan pilmari valloitti palstan ja karkootti mahtavalla olemuksellaan muut. Muitten piti parantaa itse itsensä. Palstan ruuneperia tuo koski ja sattuikin erityisesti kun hän oli lapsena poliosta halvaantunut ja vammansa takia kyttyräselkäiseksikin mainittu.
ruuneperi oli peruskelvoton lain ja järjestyksenrikoja, jonka nimi lyhennettiin ruuneksi ja siitä ruunaksi, kuin Hajupojan kuohintana. Maailman ensimmäinen ja ainut virtuaalinen kuohinta, made by Hajupoika.

Naiset Hajupoika hurmasi laakisti. Suosittu Kahvipirtti sai nimen Sumppikuppila ja sen emäntä SkillaN, pohojalaasesti Killani tuli nimettyä kanaksi muiden naarasihmisten ohella. Kohteliaana miehenä Hajupoika pyysi anteeksi nimitystään kanoilta. Nin on suosittu ollut Hajupoka palstallaan, että niin vanhat kuin nuoretkin Ladyt ovat lemmestään lääpällään.

Suuri on suru palstalla kun tämä palstasuuruus, Grand Old Man'iksi noussut suuruus sanoi lähtevänsä pois. Palstalaiset eivät varmaan onnistuneet osoittamaan kunnioitustaan riittävästi.

Hajupojan ystävällisyys perustui uskoon, jonkalaisten piireissä tuon pohjalta pitää käyttäytyä ja toimia. Säntillisyys tuli esiin!

Tämän kirjoitti palstan vanha konkari, Ruuneperi, historialliseksi muistoksi suomi24:n ylläpidolle 11.01.2017 .

19

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutustu nyt

    • hurttiukkeli

      tämä se vasta nälvinnän mestari on!
      älä jatka tuota täällä enää!

    • Hyvin totuudenomaisesti kerroin tapahtuneet, hiukan ehkä lioitellen.

      • tuntematon.suuruus

        Olla normaali koko ajan, siihen on elämä liian lyhyt.


    • 3....11

      Grand Old Man ei lähde täältä kiusallaankaan. Onnistui höynäyttämään eräitä.

    • noinhan.se.etenee

      Palstalla on salaliitto!
      Muutama palstalainen on aloittanut ajojahdin, jonka kohteena on tunnettu ja arvostettu palstalainen. Syytökset ovat olleet suorastaan naurettavia. Järkevä ihminen ei niitä otakaan vakavasti.
      Ajojahdin todellisena tarkoituksena on luoda eripuraa ja sekasortoa palstalle. Siinä suhteessa onkin jo päästy hyvälle alulle.
      Salaliiton tarkoitusperät alkavat käydä ilmi. Eräät vastuunsa tuntevat palstalaiset ovat jo ilmaisseet huolestumisensa, mutta heidän äänensä on hukkunut yleiseen hulinaan.
      Salaliitto jatkaa etenemistään menestyksellä ....

      • On suuri sun itserakkautes, jota en voi käsittää. Omat kirjoituksesi sekä lukuisat nikkisi ovat lopullisesti karistaneet kunniotuksesi eivätkä valheelliset väitteesi ole suinkaan auttaneet kasvopesuasi.


    • tervekupukki

      Aamutv:ssä lääkäri puhui vanhusten harhaluuloisuudesta. Onko tuo salaliittojuttu sellaisen ilmentymä.
      toisekseen,
      Jos luulee olevansa sairas vaikka ei ole, onko ihminen silloin luulosairas vai tarkoittaako luulosairaus yleensä juuri tuota harhaluuloisuutta.

      • Kaiken kattavaa luulemista se on. Kun tieto puuttuu, niin luulla pitää, täällähän se on luettu päivittäin.
        Luullaan nimetyn kirjoittajan piileksivän puskista, vaikka ei olisi aukaissut koneen kanttakaan pariin päivään.
        Kaikkein kummallisinta on huomata "luulevan" omien kuvitelmien leimaavan syyttömänkin.

        Aloittaja kysyy "tunnetteko tämän miehen" viitaten Pilmariin. En ole voinut tutustua häneen kuin pintarapaisulla, kun olen myöhemmin palstan toimintaan osallistunut.

        En tosin tunne/ enkä välitä tunteakaan sitä Ruunemannia, joka pilkkakerronnan muodoin vetää palstan naisetkin mukaan Pilmarin! vaikutuspiiriin. Siihen ei voi kuin sanoa: Äsh mitä paskaa, ettäs kehtaatkin!


      • sini-sirkku kirjoitti:

        Kaiken kattavaa luulemista se on. Kun tieto puuttuu, niin luulla pitää, täällähän se on luettu päivittäin.
        Luullaan nimetyn kirjoittajan piileksivän puskista, vaikka ei olisi aukaissut koneen kanttakaan pariin päivään.
        Kaikkein kummallisinta on huomata "luulevan" omien kuvitelmien leimaavan syyttömänkin.

        Aloittaja kysyy "tunnetteko tämän miehen" viitaten Pilmariin. En ole voinut tutustua häneen kuin pintarapaisulla, kun olen myöhemmin palstan toimintaan osallistunut.

        En tosin tunne/ enkä välitä tunteakaan sitä Ruunemannia, joka pilkkakerronnan muodoin vetää palstan naisetkin mukaan Pilmarin! vaikutuspiiriin. Siihen ei voi kuin sanoa: Äsh mitä paskaa, ettäs kehtaatkin!

        Kerroin Pilmarin käyttäytymisestä tosiasiat, Pilmari itse valheet.

        Saat tehdä niin kuin hyväksi näet. Tietysti


      • sini-sirkku kirjoitti:

        Kaiken kattavaa luulemista se on. Kun tieto puuttuu, niin luulla pitää, täällähän se on luettu päivittäin.
        Luullaan nimetyn kirjoittajan piileksivän puskista, vaikka ei olisi aukaissut koneen kanttakaan pariin päivään.
        Kaikkein kummallisinta on huomata "luulevan" omien kuvitelmien leimaavan syyttömänkin.

        Aloittaja kysyy "tunnetteko tämän miehen" viitaten Pilmariin. En ole voinut tutustua häneen kuin pintarapaisulla, kun olen myöhemmin palstan toimintaan osallistunut.

        En tosin tunne/ enkä välitä tunteakaan sitä Ruunemannia, joka pilkkakerronnan muodoin vetää palstan naisetkin mukaan Pilmarin! vaikutuspiiriin. Siihen ei voi kuin sanoa: Äsh mitä paskaa, ettäs kehtaatkin!

        olen jo aiemmin huomauttanut nikkien sekaannusmahdollisuudesta. Kun sinulla ja salanikeillä on samantyylisiä kirjoituksia, sekaantumisen mahdollisuus on suorastaan todennäköinen. Joten älä syytä muita kuin korkeintaan niitä puskasta räksyttäviä rakkejasi, jos näin käy.


      • vaalierkki kirjoitti:

        olen jo aiemmin huomauttanut nikkien sekaannusmahdollisuudesta. Kun sinulla ja salanikeillä on samantyylisiä kirjoituksia, sekaantumisen mahdollisuus on suorastaan todennäköinen. Joten älä syytä muita kuin korkeintaan niitä puskasta räksyttäviä rakkejasi, jos näin käy.

        Selvyyden vuoksi pitää ihan kysyä vaalierkiltä, tarkoititko minulla sini-sirkulla olevan joitakin puskarakkeja??? en kyllä saa selvää vaalierkin tarkoituksesta ja kenelle!

        Ihan hiljan jo vastasin johonkin nikkejä koskevaan kyselyketjuun, kyllä ne tiedot pitää edelleen paikkansa! heippa


      • sini-sirkku kirjoitti:

        Selvyyden vuoksi pitää ihan kysyä vaalierkiltä, tarkoititko minulla sini-sirkulla olevan joitakin puskarakkeja??? en kyllä saa selvää vaalierkin tarkoituksesta ja kenelle!

        Ihan hiljan jo vastasin johonkin nikkejä koskevaan kyselyketjuun, kyllä ne tiedot pitää edelleen paikkansa! heippa

        En tosiaan tarkoita Sinua, täällä on yksi yli muiden eri nikkien käyttäjä, joka haluaa salata ihmisuhdeongelmansa agressiisen käytöksen avulla.


      • vaalierkki kirjoitti:

        En tosiaan tarkoita Sinua, täällä on yksi yli muiden eri nikkien käyttäjä, joka haluaa salata ihmisuhdeongelmansa agressiisen käytöksen avulla.

        sori agressiivisen käyttäytymisen avulla


    • jakolasku

      Niin sinähän yrität pysyä kuosissa etkä koskaan loukkaa ketään...niin sinä olet hyvä ihminen.
      Olet elävä rasite palstalla!

    • sanamiinaa

      Mikäköhän on syy siihen, ettei täällä halua vierailla? Ei ole mikään leppoisa keskustelupalsta. On oiikeastaan sotatanner. Ikäluokka ei oikeaan sotaan osallistunut, joten pitää sanan miekoilla tapella. Palsta antaa irvikuvan seitsenkymppisten elämästä.

    • älä.yleistä

      Älä sentään yleistä jos kaksi hönttiä ukkoa täällä kukkoilee. Suurin osa on ihan mukavas porukkaa, kirjoittavat vaan niim vähän tähän ääliökaksikkoon verrattuna.

    • 21.....11

      Salaliitto tulee yhä selvemmäksi.

    • puusilmättii

      Sua vain ylikaiken mä raaakasstan
      minä maisst murheesi uUunohdan
      sinisilimiis kun kahtoa saan. joopati joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe