Uusi Nintendo konsoli

Nintendo.switch

Tulossa parin kuukauden päästä nintendo switch kattokaa juutuubista ja ei oo mikään uutisankka koska video nintendon youtube channelissa

3

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nintendo-ikä

      Siksikö sitä wii u konsolia ei enää juuri mistään saa, aika lyhyt ikäisiä nuo Nintendot, kannattaakohan edes harkita tästä syystä?

      • konsoli.faktaa

        Niin se on ei taida enää löytyä myynnistä uusia wii u konsoleita. Jos löydät niin tiedoksi että wii ulle tehdään enää vain yksi peli sama mikä tulee olemaan nintendo switchin launch peli eli legend of zelda breath of wild. Nintendo switch muuten julkaistaan 3 maaliskuuta eli ei oo kuukauttakaan enää.

        Nintendolla on omia hyviä pelejä mutta 3rd party pelien tuki on huono. Riippuu millaisista peleistä tykkäät jos tykkäät nintendon omista peleistä niin varmasti on hyvä konsoli sinulle mutta jos sitten tulevaisuudessa haluaisit pelata sellaisia monialusta pelejä kuin esim. fallout battlefield tai gta jne jne niin silloin en voi suositella nintendon konsolia. Nintendo tukee ehkä vuoden monialusta pelejä mutta sen jälkeen enää heikosti ja se johtuu siitä että nintendossa on paljon vähempi tehoa kuin ps4ssä tai xbox onessa josta syystä pelintekijät eivät halua tehdä vaihtoehtoista samaa peliä uudelleen huonommilla grafiikoilla.


      • Nintendo-ikä
        konsoli.faktaa kirjoitti:

        Niin se on ei taida enää löytyä myynnistä uusia wii u konsoleita. Jos löydät niin tiedoksi että wii ulle tehdään enää vain yksi peli sama mikä tulee olemaan nintendo switchin launch peli eli legend of zelda breath of wild. Nintendo switch muuten julkaistaan 3 maaliskuuta eli ei oo kuukauttakaan enää.

        Nintendolla on omia hyviä pelejä mutta 3rd party pelien tuki on huono. Riippuu millaisista peleistä tykkäät jos tykkäät nintendon omista peleistä niin varmasti on hyvä konsoli sinulle mutta jos sitten tulevaisuudessa haluaisit pelata sellaisia monialusta pelejä kuin esim. fallout battlefield tai gta jne jne niin silloin en voi suositella nintendon konsolia. Nintendo tukee ehkä vuoden monialusta pelejä mutta sen jälkeen enää heikosti ja se johtuu siitä että nintendossa on paljon vähempi tehoa kuin ps4ssä tai xbox onessa josta syystä pelintekijät eivät halua tehdä vaihtoehtoista samaa peliä uudelleen huonommilla grafiikoilla.

        Vaikuttaa kiinnostavalta kyllä tuo switch konsoli kun sen saa käsikonsoliksikin, pitää katsella tilannetta jos tuollaisen ps vitan korvaajaksi hommaisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe