Moi, ihmettelen tässä että paljonko ammattikoulussa on liikuntaa? Olen siis menossa Helsinkiin yhteen amikseen ja autoalalle.
Liikunta ammattikoulussa
5
283
Vastaukset
- Amislainen
Arvelisin että olet menossa Stadin Ammattiopistoon koska ei täälä Keskuspuiston Ammattiopiston ohella taida mitään sen suurempaa ammattikoulua olla?
No kummiskin, itse opiskelen turvallisuusalalla jossa liikuntaa ei tällä hetkellä ole sen enempää kuin joskus ylä-asteella. Vaikea sanoa tuosta alasta mutta uskoisin että ehkä saman verran kuin ylä-asteella oli. Riippuu lukkarista toki :) - Amislainen2
PS. Nimimerkistäsi päätellen et ole liikuntaintoinen, en ole minäkään ainakaan jos se ei ole mielekästä. Meidän linjalla se kuitenkin on hauskaa ja suht. rentoa pääasiassa koska kukaan ei yksinkertaisesti jaksa painaa hulluja treenejä. Eli todennäkösyys on että sulla on luokalla muita jotka ei ole liikuntaintohimosia toisin kuin taas jotkut saattaa olla.
- Liikuntatraumatisoitunut
Joo ei toi koululiikunta oo ollu iha mun juttu kun on ollu niin paljon loukkaantumisia ja sen sellasta
- xcxasfsfsf
no oon 1v amikses ja meil on 2 liikunta tuntia viikosssa jos on 18 ei tarvi osallistuu
Jos olet täyttäänyt 18v ennen kuin aloitit koulun niin liikuntaa, kuvataidetta ja terveystietoa 0 tuntia jos näin halua, tosin monet koulut (Kuten vaikkapa RASEKO) vaikenee asiasta ja siellä ne 30 vuotiaatkin rehkii liikunnassa
Normaalisti määrä taitaa olla 90 tuntia kolmeen vuoteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501080
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89847
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105729Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713