Moi, ihmettelen tässä että paljonko ammattikoulussa on liikuntaa? Olen siis menossa Helsinkiin yhteen amikseen ja autoalalle.
Liikunta ammattikoulussa
5
221
Vastaukset
- Amislainen
Arvelisin että olet menossa Stadin Ammattiopistoon koska ei täälä Keskuspuiston Ammattiopiston ohella taida mitään sen suurempaa ammattikoulua olla?
No kummiskin, itse opiskelen turvallisuusalalla jossa liikuntaa ei tällä hetkellä ole sen enempää kuin joskus ylä-asteella. Vaikea sanoa tuosta alasta mutta uskoisin että ehkä saman verran kuin ylä-asteella oli. Riippuu lukkarista toki :) - Amislainen2
PS. Nimimerkistäsi päätellen et ole liikuntaintoinen, en ole minäkään ainakaan jos se ei ole mielekästä. Meidän linjalla se kuitenkin on hauskaa ja suht. rentoa pääasiassa koska kukaan ei yksinkertaisesti jaksa painaa hulluja treenejä. Eli todennäkösyys on että sulla on luokalla muita jotka ei ole liikuntaintohimosia toisin kuin taas jotkut saattaa olla.
- Liikuntatraumatisoitunut
Joo ei toi koululiikunta oo ollu iha mun juttu kun on ollu niin paljon loukkaantumisia ja sen sellasta
- xcxasfsfsf
no oon 1v amikses ja meil on 2 liikunta tuntia viikosssa jos on 18 ei tarvi osallistuu
Jos olet täyttäänyt 18v ennen kuin aloitit koulun niin liikuntaa, kuvataidetta ja terveystietoa 0 tuntia jos näin halua, tosin monet koulut (Kuten vaikkapa RASEKO) vaikenee asiasta ja siellä ne 30 vuotiaatkin rehkii liikunnassa
Normaalisti määrä taitaa olla 90 tuntia kolmeen vuoteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833