..Jälleen on ikävä Klaan.. Ensi kuussa menen sinne ja tapaan perhettä..😊
Asuin lapsesta vähän yli parikymppiseksi Klassa, olen asunut jo monta vuotta muualla.. Onneksi en ollut ikinä törmännyt tai kuullut ripulistista, enkä haluakkaan nähdä!
Kla on kiva pikku kaupunki, siellä on perhe ja sukulaisia ja kuulee ruotsin kieltä..😊
Ikävä Klaan...
45
596
Vastaukset
- meneekö_vai_tuletko
Melko provo!
- terve-tuloa
KittieChi-81 kirjoitti:
Sanoin vaan kuinka asiat on.
Missä päin kittie asut?kukapa tuota tolloa haluaa nähdä,asun halkokarilla ja onneks en oo törmänny siihen!
- pata_kattilaa_soimaa_
KittieChi-81 kirjoitti:
Sanoin vaan kuinka asiat on.
Vinksahtanut riidan haastaja sinä olet! Saa sitä kiksit joku näköjään noinkin.
terve-tuloa kirjoitti:
Missä päin kittie asut?kukapa tuota tolloa haluaa nähdä,asun halkokarilla ja onneks en oo törmänny siihen!
Pirkanmaalla asun, Halkokari on kaunis asuinalue.😊
- beetro
Kyllä se on harvoin kun täällä kuulee ruotsin kieltä.....ehkä kerran viidessä vuodessa? Turhaa tänne rakentaa mitään uutta ruotsinkielistä koulua....kuljettaa ne muutamat oppilaat vaikka kruunupyyhyn.
No mä kyl kuulen sitä asiakaspalveluduunis noin kerran viides minsas... Kai he sit tsiigaa jo kaukaa et toi ei tajuu hölkäsen pöläystä ku pyrkivät väkisel jutskaamaan :)
artagnan kirjoitti:
No mä kyl kuulen sitä asiakaspalveluduunis noin kerran viides minsas... Kai he sit tsiigaa jo kaukaa et toi ei tajuu hölkäsen pöläystä ku pyrkivät väkisel jutskaamaan :)
Okei.😊 Minä juttelen kumpaakin kieltä yhtä hyvin, joten esim. kassalla puhun sitä, mitä myyjältä sujuu.
- Tokkopa
artagnan kirjoitti:
Se on varmaan sitä "skoda" murretta.....tuskinpa täällä monet ruotsia puhuu?
Tokkopa kirjoitti:
Murretta, kieltä, mitä väliä, kiva kuulla niitä.😊
Tokkopa kirjoitti:
No se sit kai selittääki sen et miks mä en mitään tajuu vaik yöt valvoin aikoinaan ruotsin kielioppii päntätes...
artagnan kirjoitti:
No se sit kai selittääki sen et miks mä en mitään tajuu vaik yöt valvoin aikoinaan ruotsin kielioppii päntätes...
Olin vuoden Pietarsaaressa opiskelemassa, ja vaikka osaan ruotsia, törmäsin siellä uusiin murresanoihin..😊
artagnan kirjoitti:
Hahaha ;)) Ja siis oikeasti KUKAAN ei usko sua...
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hahaha ;)) Ja siis oikeasti KUKAAN ei usko sua...
no eipä jäbäkään osaa oikein artsia tommosiin hommiin kuvitella.. ;)
- Lataamo
Tuletko osastolle..?
- nauti-siellä-me-ei-tulla
Oo vaan siellä latoomossa ihan ittekses!tuskin sua sieltä päästetä pois,sen takia haluat sinne"kavereita"ei onnistu,me ollaan sen verran viisaampia,kun ne jotka siellä on!niin kuin sinä!hahaaaa
- RessuNro5
Tervetuloa! Koti-ikävä lievittyy kun meidän kanssa kirjoittelet:)
tv. aito kokkolalainen;)Kiitti!😊 Innolla odotan perheen tapaamista Klassa, heitä on ikävä..
Kyllä teidän palstakamujen kanssa on kiva jutella, pysyy "Kla-fiilis" yllä..😃
- TosiRealistikokkolan
Tuletko Kokkojärveä kaivamaan? Hah hah haa...!!!
Etkö osaa lukea?? Perhettä tulen tapaamaan. Tunge lapiosi sinne missä aurinko ei paista.
KittieChi-81 kirjoitti:
Etkö osaa lukea?? Perhettä tulen tapaamaan. Tunge lapiosi sinne missä aurinko ei paista.
Mä aloin täs funtsii et minnekäs se aikoo roudata kaivamansa maat? Tota irtomaata ku tulee hemmetin paljon eikä montun tarvi ees olla minkään kokoinen...
artagnan kirjoitti:
Mä aloin täs funtsii et minnekäs se aikoo roudata kaivamansa maat? Tota irtomaata ku tulee hemmetin paljon eikä montun tarvi ees olla minkään kokoinen...
Mitä jos ukko söisi irtomaan, ryhtyisi kompostiksi?
- Onko-
KittieChi-81 kirjoitti:
Onko perheessäsi homoseksuaaleja?
KittieChi-81 kirjoitti:
Mitä jos ukko söisi irtomaan, ryhtyisi kompostiksi?
taitaispa olla ruuan sulatus lujilla.. ;)
No mä kyl tajuun sun fiilikset ku ite kaipasin himaan ku tänne muutin joitaki vuosia sitte. Tuntui vaan olevan nii pienet piirit et ei sillai saanut tungettuu itteään mukaan. Kyl mä ny jo sit viihdyn ku on laajemmin tota tuttavapiirii... :)
Missäs kaikki rekatut ja muut mukavat ihmiset on..?
- lopeta_sinäkin
Lopetivat turkoosipimun mukana.
- fuckin_ääliöt
Yksinkö riitelet? Turkoosipimu ja alfauros ratsastivat yhdessä pois ja muut pöllöt juoksee perässä hah hah hahhhaa.
- esimerkkiä
fuckin_ääliöt kirjoitti:
Yksinkö riitelet? Turkoosipimu ja alfauros ratsastivat yhdessä pois ja muut pöllöt juoksee perässä hah hah hahhhaa.
Ulko-ovi on käynyt tiuhaan turkoosin neidon vanavedessä..
dragonite <http://www.suomi24.fi/profiili/dragonite> //
30.8.2016 20:25
Tekisi mieli ottaa sut syliin ja halata kunnolla, paijailla hiuksia
sellaisella veljellisellä tavalla. Kyllä tästä selvitään ystävien
tuella:) Pistän s-postin käyttöön jos heitän vaikka meilillä, tai käy se
toistepäinkin;)
Kommentoi
1 - luonnollisia_syitä
Opiskelevat? Töissä? Harrastuksissa?
- taashaluaariitaa
Riidanhaastaja taas vauhdissa eli kitinä-kittie.
- TosirealisointiKokkola
Realistin ripulipuheista ei kannata välittää, on ilmeisesti kateudesta vihreänä.
Kokkolassa olen minäkin asunut 46 vuotta, välillä olin 3 vuotta opiskelemassa Toholammilla, mikä on myöskin mukava asuinpaikka, mutta Kokkolaan kuitenkin palasin opiskelun jälkeen, kun ei sitä yksikseenkään viitsi asua ja koti on aina koti.
Kokkola on mukava pikkukaupunki, myöskin talvella, vaikka talvella täällä onkin hiljaisempaa, mutta luonto on kuitenkin ympärillä täällä Kokkolassa.
Kesällä kokkolassa on paljon erilaisia tapahtumia.
Vanha kaupunki on mukava ja tunnelmallinen alue, kuten vanhojen venevajojen alue, varsikin kesällä.
Se vaan on harmittavaa, että paljon vanhoja rakennuksia puretaan pois tai ne tuhoutuvat tulipalossa, kuten Hakalax pub, vaikka en siellä ole koskaan käynyt, niin kyllä se kuului osana Kokkolan historiaan ja nyt se on poissa.
Halkokari on viihtyisä ja kaunis asuinalue. Halkokarin koulussa sitä tuli -80 luvulla oltua ja joitain muistoja siitäkin jäi.
Voisipa palata takaisin sinne 1980 luvulle, silloin oli moni asia paremmin, mutta joitakin asioita kyllä huonomminkin.
Tervetuloa Kokkolaan ja toivotaan, että muutat tänne vielä takaisin.Kiitos järkevästä vastauksesta!😊 Tuskin muutan Klaan takaisin, kun miehellä on jo hyvä työpaikka täällä pirkanmaalla.. Mutta Klassa tulee toki käytyä usein, perheen takia..
Ripulisti ei osaa keskustella muiden kanssa palstalla tuijottaa vain omaan napaan ja jankkaa juttujaan.. Ja vastailee itselleen.. On se kumma ettei perhe vie häntä hoitoon..- Suomionupeamaa
KittieChi-81 kirjoitti:
Kiitos järkevästä vastauksesta!😊 Tuskin muutan Klaan takaisin, kun miehellä on jo hyvä työpaikka täällä pirkanmaalla.. Mutta Klassa tulee toki käytyä usein, perheen takia..
Ripulisti ei osaa keskustella muiden kanssa palstalla tuijottaa vain omaan napaan ja jankkaa juttujaan.. Ja vastailee itselleen.. On se kumma ettei perhe vie häntä hoitoon..Pirkanmaa on hienoa seutua, ryövärinkuoppa ruovedellä varsinkin pysähtymisen arvoinen paikka. Samoin Tampereella jokaiselle jotakin luontoa löytyy, eikä liian pieni eikä liian iso. Oikeastaan upeita paikkoja ja kaupunkeja löytyy ympäri suomea Helsingistä nuorgamiin joten nro 1:stä en osaa sanoa, pakko kyllä joskus kiertää suomea ympäri.
No ettei nyt aivan karkaa Kokkola teemasta on Kokkolakin kaunis paikka varsinkin kesäaikaan, vanhoja rakennuksia, vanhakaupunki ja meri sekä luonto lähellä. Suomionupeamaa kirjoitti:
Pirkanmaa on hienoa seutua, ryövärinkuoppa ruovedellä varsinkin pysähtymisen arvoinen paikka. Samoin Tampereella jokaiselle jotakin luontoa löytyy, eikä liian pieni eikä liian iso. Oikeastaan upeita paikkoja ja kaupunkeja löytyy ympäri suomea Helsingistä nuorgamiin joten nro 1:stä en osaa sanoa, pakko kyllä joskus kiertää suomea ympäri.
No ettei nyt aivan karkaa Kokkola teemasta on Kokkolakin kaunis paikka varsinkin kesäaikaan, vanhoja rakennuksia, vanhakaupunki ja meri sekä luonto lähellä.Niin kyllä, Suomi on hyvä maa..😊 Me asumme täällä Pirkanmaalla luonnon lähellä, tykkään ja koirakin tykkää..😀
Mullakin on ollut suunnitelmissa matkustaa mun kotiseudulle, jossa vietin mun neljä ensimmäistä vuotta... Mutta sitten mua on alkanut aina jännittää, että jos mikään ei olekaan enää ennallaan. Ja se saattaisi tuntua oikeasti ihan hirveän pahalta :((
- TOSIripulisti
Onko katkerampaa oliota kuin ripulisti! Sitä se mökkihöperyys teettää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126