ELi sovittiin että postitan Yeezy 350 v2 ja hän Niken 300e kengät. Mutta minä en maininnut missään viestissä suoraan että kengät ovat feikit ja ostaja sanoi että vaikka feikit niin vaihtaa silti. Hän lähetti minulle muutaman kuvan niistä Niken kengistä ja tehtiin kaupat.
Kun minulle tuli kengät niin huomasin että ne olikin halvat Niket joiden arvo oli 40e ja katoin sen tyypin lähettämät kuvat joista huomasin että niissäkin oli ne 40e niket kuvassa. No sanoin sille että teen rikosilmoituksen mutta vastasi ettei ole tehnyt mitään väärää ja sanoi että minä tässä rikoksen kun en sanonu että ne yeezyt ovat feikit. Mitä tässä pitäisi tehdä ja mitä oikeuksia minulla on?
Kenkä huijaus
4
567
Vastaukset
- Sopikaa-Se
Jos olette tyytymättömiä, lähettäkää kengät toisillenne takaisin.
Sinä olet itse luullut ostavasi aidot, vaikka vastapuoli on myynyt feikkejä. Vastapuolellesi et ollut kuitenkaan itse kertonut, että olet itsekin myymässä feikkejä (vaikka vastapuoli ilmeisesti asian aavisti). Jos olemme tarkkoja, sinä olet syyllistynyt (lievään) petokseen, eikä sinulla itselläsi ole varsinaisia oikeuksia tässä asiassa muita kuin kaupankurku. Sinä yritit siis vaihtaa omat feikkisi aitoihin Nikeihin. Tsot, tsot, ei näin.
Poliisi ei mielellään ota käsittelyyn näin pieniä asioita, ja luultavasti esitutkinta loppuu alkuunsa.- hypebeast
Nojoo eikö tämä sitten ollut tässä. Kiitoksia kuitenkin
- Ylisyyttäjä
Rikosilmoitusta tekemään vasikoi samalla itsesi kun myyt laitonta jalkasienikenkää
- judged
Voit ilmiantaa äidinkielenopettajasi, joka on selvästikin ollut pätemätön tehtäväänsä. Lisäksi voit ilmoittautua poliisille syylliseksi tavaramerkkiväärennykseen mikäli myit väärennetyt merkkikengät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305053Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671940HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131827Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291724- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235974- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44887Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54833- 53792