Minua luullaan teiniäidiksi

Ex-nuori

Siis nyt alkaa pikku hiljaa jurppimaan! Olen 35-vuotias ja mieheni on 34. Esikoisemme syntyi kesällä. Kun liikun yleisillä paikoilla vauvan kanssa, saan paheksuvia katseita ja välillä joku on tullut valittamaan, miten noin nuori tyttö on hankkinut lapsen. Kun kerron ikäni, minua ei aina uskota. Kun olemme mieheni ja vauvan kanssa liikkuneet yhdessä, miestä on huudeltu pedofiiliksi. Ei tätä joka päivä satu, mutta turhan usein. Tiedän näyttäväni nuorelta, mutta eivätkö ihmiset tosiaan tajua, ettei ikää voi suoraan päätellä ulkonäöstä?? Ei miehenikään kovin vanhalta näytä, ainakaan minun mielestäni. Eli voisitteko hyvät ihmiset olla kommentoimatta, ei se teille kuulu minkä ikäinen jonkun vauvan äiti on. Säälin "oikeita" teiniäitejä, jos heillä on tällaista.

6

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmösä

      Alatte tekemään rikosilmoituksia ihan systemaattisesti kunnianloukkaamisesta,josko huutelut loppuisi :)
      Varsinkin tommonen perusteeton pedofiiliksi huutelu menee jo yli!
      Mun lasten äidit kokenu tuon saman teiniäidittelyn ja molemmat yli 20kymppisiä. Ihan normaali ikä tehdä lapsia. Mun mummokin oli 40luvulla 18v kun sai ekan lapsen ;) tää päälle 30vuotiaana ensimmäisen lapsen teko on täysin epänormaalia ja vääristynyttä käytöstä!

    • entinen.nuori

      On tosiaan nimittely omituista. Miten ihmisillä ei ole omaa elämää? Herjaustahan tuo on.
      Minua luultiin aikanaan mieheni kotiapulaiseksi, mutta sen voi ottaa vitsinä.

    • Stylistit

      Älä pukeudu kuin teinityttö ja käyttäydy kuin teini.
      Kyllä 35 voi jo olla aikuinen nainen.

    • Minualuullaanmissiksi

      Minua luullaan missiksi kun tuuppaan rattaita ja kaksi isompaa kävelee perässä niin miehet viheltelevät että VAU!

      Mulla korkkarit ja hiustenpidennykset & huolellisesti meikattu johonka menee pari tuntia. Pukeudun seksikkäästi varsinkin kesällä tarkenee vähän paljasta pintaakin näytellä. Mulla on ilmainen lastenhoitaja kotona jotta saan aikaa kuntoilla ja tällätä itseni ennen kuin lähden kylälle näyttäytymään.

      Kyllä alkaa jurppimaan kun miehet luulee että olen missi joka on lastenhoitajana vaikka se lapsi lauma on ihan oma.

      • buhahaamissi

        Lissu hei, toiveajatteluu, todellisuudessa olet vanha katkera juoppo.


    • Pauliina.Niska

      :D
      En usko. Sun kurttuinen ja ryppyinen naama näkyy tänne asti.
      Ja omakehu haisee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe