Janni Hussi

Voikauheeta

Kertoo olevansa järkyttynyt ja itkee pitkin lehtien palstoja suhteen loppumisesta, onhan se järkyttävää kun huomaa ettei pankkitili jonka päällä istuu kelpaakkaan enää kumilaatan perässä luostelijoille.

21

1945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janni.hiffaa.viel

      et parasta mitä on tapahtunu on päästä eroon änäristä joka kaikenkukkuraks viä turkkusest,

    • Pullasusi

      Vaihdetaanhan sitä autojakin määräajoin parempaan. Vähäkulutuksisuus on nykyisin valttia näinä vaikeina taloudellisia aikoina.

    • Hussikaaaaaa

      Joo , kyllä siin itkuu pukkaa ku lottari hussii;))))))))))))))

    • eron_tuskaa

      Joko sillä änärillä on uus hussi kierroksissa vai miksi lemppas tuon typykän?

    • 4667iooppå

      Innolla odotan tulevaa. Kohti uusia seikkailuja. Minulle on aivan sama minne tie vie, kyllä minä jaloilleni tipahdan, Janni muotoili Seiskalle (Neste Rallin yhteydessä viime viikonloppuna).

      • tasainen.päälaki

        Polvilleni tipahdan...


    • Jannannannaa

      Onkohan Jannilla liian suuret luulot itsestään. Onkohan näitä naisia, jotka itseään trimmaa, muttei älyllä loista.

      • Karmakameleon

        Eiks hän itse ängennyt jonkun toisen naisen tilalle ja nyt itkee joka lehden palstalla samaa kohtaloa. Sitä saa mitä tilaa...


    • voivoi_

      Pikkutytön näköinen !

    • akka-lensi-pellolle

      kyllä järkyttyy, luxus elämä jätkän, siivellä loppu kuin kananlento. rankkaa on kun joutuu itse maksamaan oman elämisensä.

    • Rystylämäri

      Säälin Lauria, taitaa jäädä ikuiseksi poikamieheksi, ei tainnut Jannia kiinnostaa kouluja käymätön sälli joka notkuu illat jäähallilla ja joutuu asumaan jossain "fucking" Dallasissa...

    • denupapsuborost66

      no kyllähän tuota tiukkaa pikkupeppua painais :P

    • julkkis_itkee

      Ero on ikävä juttu jne, mutta minua aina jaksaa ihmetyttää se, että nämä viihdejulkkikset niin rutiininomaisesti tarjoavat elämänsä kipeätkin asiat juorulehtiin reposteltavaksi. Eikö heille koskaan tule mieleen, että elämässä voisi olla jotain yksityistä ja jotain pyhää, joka ei ole myytävänä? Ehkä he vain ovat niin paatuneet siihen ajatukseen, että oma (ja läheisten) elämä on julkista viihdettä, etteivät näe siinä mitään vikaa. Prostituoitukin myy vain ruumistaan ja vain yhdelle asiakkaalle kerrallaan, mutta nämä viihdejulkkikset myyvät koko elämänsä koko kansalle, pikkurahoista.

      • Kolahtiomaannilkkaan

        On ihmisiä jotka kuvittelevat, että (turha) julkkis on ammatti.


    • Hussitaanseee

      Hyvähyvähyvä...
      Hussiitaan se akka

    • fafael

      Janni on söpö kuin maaorava

    • Anonyymi

      Ihme, ettei appiukko puutu näihin kuvien lähettelyyn

      " Minä ja Jolle, siellä, minä ja Jolle tuolla, minä ja Jolle......"

      Kuvia lehdet täynnä, ihan tavallisen, jopa vaatimattoman näköisestä pariskunnasta.

      • Anonyymi

        Oikein mukavan ja reippaan oloinen pariskunta! Niin tavallisen oloisia, ettei luulisi ketään ärsyttävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein mukavan ja reippaan oloinen pariskunta! Niin tavallisen oloisia, ettei luulisi ketään ärsyttävän.

        Samaa mieltä! Luonollisen ja huumorintajuisen tuntuinen, oikein hyvin toisilleen sopiva pari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Luonollisen ja huumorintajuisen tuntuinen, oikein hyvin toisilleen sopiva pari.

        Janni jo kattelee alfamman näköisiä miehiä sillä silmällä..


    • Anonyymi

      Nyt ois oiva hetki väsätä videoo vaikka Mr. Lotharin kanssa ja samal promota vaik fitnestukun krääsää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe