Aivan sairasta, että Eurajoki maksaa uudelle kunnanjohtajalle 9000e kuussa, ja muut edut siihen vielä päälle kulukorvauksineen. Entinen johtaja sai 6600e kuussa. Lisäksi johtajalla on herrasopimus. Eli hän saa todella ison potin. Vähintäin vuoden palkan, jos hän itse eroaa, erotetaan jne. Eurajoki voisi noi rahat sijoittaa vaikka nuorten hyvinvointiin, eikä maksaa tollaisia ylisuuria palkkoja täysin mielestäni epäpätevälle johtajalle. Moni raumalainen on sanonut, ettei olisi ikinä pitänyt valita kunnanjohtajaksi. Eli ihmiset, jotka tuntevat hänet työn tai muiden juttujen kautta. Jalonenkin olisi ollut parempi vaihtoehto. Ei toki sekään hyvä.
Uusi kunnanjohtaja
8
408
Vastaukset
- Luvialainen
Kukahan täysjärkinen tuota virkaa edes ottaisi vastaan vähemmällä korvauksella?
Harva työ on niin epäkiitollinen kuin maalaiskunnan johtaminen, valtuuston ja kunnanhallituksen keskimääräisen älykkyysosamäärän ollessa kengännumeron tasoa.
15 000€ pöytään niin alkaisi hakijoiden tasokin olla kohdallaan, nythän otettiin vilttiketjun "sopivista" vähiten huono. Onnea matkaan hänelle. Ja pitkää pinnaa. - voinyttjo
Kaikki eurajokilaiset kunnan duunarit. Vaatikaa reilua palkankorotusta väh. 35%. Ei se paljon ole. Samanlaisen korotuksen sai kunnanjohtaja.
- kakesingers33
Kyllä meillä rahaa on, olkiluoto tuo sitä kokoajan lisää.. huono vaan jos valtiovallan suunnitelmat kiinteistöveron jakamisesta toteutuvat asukaslukuun perustuen niin tarvitsee hankkia muitakin kavereita kuin Luvia..
- kusessao
Ei ole enää, kun joudutaan maksamaan ol3 miljardivelat. Silloin koko Eurajoki on kusessa!
- eikorutukselle
Kunnanvaltuusto voi vielä kaataa ton jättipalkan ja kultaiset kädenpuristukset. Mikäli toi menee läpi, niin kaikilla työntekijöillä kunnan puolella pitäisi olla oikeus 35% palkan korotukseen ja jos irtisanotaan tai itse irtisanoutuu, niin pitäisi saada korvauksena vuoden palkka. Ei oikein ole uskottavia nämä kikyt yms, kun säännöt ei koske johtajia. Suomalaiset aika nynnyjä, Ranskassa on 35h työviikko ja hallitusleikkaukset eivät ikinä mene läpi, kun ranskalaiset ovat niin hurjia, että menevät barrikadeille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976