Meinasin kirjoittaa kokemuksistani ja näkemyksistäni, mutta kauhistuin. Oli kuin aivomyrsky oli ruvennut puhaltamaan päässäni.
Tuon samaisen vallassa on palsta helposti ja usein. Pyynnöt asiakeskusteluista tai kertomuksista jäävät varjoon.
Kuustoista vuotta on kerrottu kuinka " minä olin käymässä hyvää keskustelua kun palstahäirikkö ryntäsi pilaamaan kaiken."
Itse paikalla olleena koin kaiken ja käsitykseni on kuin exaktisti päinvastainen.
Käsitän asian niin, että oma suuruus nähdään niin taivaita hipovana, että se on satava näkyviin.
Entäs vastapuoli, se syytetty reppana. Rottakin kääntyy hyökkääjäänsä vastaan ja itselläni on siitä kokemuksiakin.
Kun siitten tuo oikein isätaivaiseksi itsensä nostanut saa huomata tuon asiantilan ovat asiat umpisolmussa. Nettiveistä ei ole eikä mattoveitsi kelpaa. Nettiveitsen käytöstä voi korkeintaan syyttää, oikean käytöstä tuomita.
Yritän kyllä selittää edellä kuinka vaikeaa on luvata ja kieltää oikeat ja väärät. Kaaos taitaa syntyä.
Syrjäytyneet ovat tuttuja. Kun ei kukaan huomaa ja vastaa.
Jos kirjoittaa arasti ja huonolla suomella ja aihekin on mitättömäksi koettu, on tilanne valmis.
Kiirjoituksiin pitää olla kiinnostus ja vamius. Väkisten ei synny edes puolivalmista.
Joskus kerronnalliset lahjat yllättävät, antakaa näkyä!
Palstakirjoituksesta
5
106
Vastaukset
Aika hyvä mietelmä, ja tuttu jokaiselle. Aivo myrskyn epämiellyttävyys saa kyllä pitäytymään selkeissä aloituksissa.
Ihan kiitollisuutta koen jo, ettei tarvitse jälleen lukea toistoa näistä jonkun onnettoman mieleen jääneitä
turhista kärhämistä!
Iltapala ja uutiset on nyt itselleni ajankohtaisempiä, ja illalla kaupungille meno, joten
Selkeämpää jatkoa kirjoittajille!- jjoutava
Johan myrkyn lykkäsi kun ihan aivomyrskyn. Enhän minä ruunia erityisesti suosi, einkä hyljikään siinäpähän tuo kirjutteloo.
Tuo vaatimus, että asiasta, se nyt kyllä pomppasi. Loppuun kaluttuja asioita nyt ei kukaan viitti lukia. Mutta kuitenkin olen sitä mieltä siitä asiasta vaikken julkisuudessa tohi kirkoittaa, tässä iässä voi asiasta kirjoittaa vaikkei kykenisi edes. - kehovaakonimellään
Minulle oli joskus aloittaessani myrkkyä se että kun kirjoitin jonkin sanan vaikkapa murteellisesti oli vastaus opettele kirjoittamaan. sitten kun opettelin niin, asiasta , eihän tuo liity asiaan. Kirjoittajalla olisi oltava vapaus. Vapaudella en tarkoita toisen kirjoittajan tökkimisen vapautta. Myöskin naiset pitää jättää erityiseen rauhaan, mutta sellainen loistamisen vapaus. Kuka siihen vain kykenee sais loistaa. Tuo sählääjä H. kyllä löytää seikan millä loistaja lannistetaan. Ettätuota.
- joutamaton
jjoutava kirjoitti:
Johan myrkyn lykkäsi kun ihan aivomyrskyn. Enhän minä ruunia erityisesti suosi, einkä hyljikään siinäpähän tuo kirjutteloo.
Tuo vaatimus, että asiasta, se nyt kyllä pomppasi. Loppuun kaluttuja asioita nyt ei kukaan viitti lukia. Mutta kuitenkin olen sitä mieltä siitä asiasta vaikken julkisuudessa tohi kirkoittaa, tässä iässä voi asiasta kirjoittaa vaikkei kykenisi edes.Voisit sinä, Jjoutava, lukea ja ymmärtää ja kirjoittaa vasta sitten.
- jjoutava
Vai en ymmärtänyt, lukea en aina viitsi, mutta asiaa kirjoitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213650
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt513383Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka523066Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222859Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1351379