Meinasin kirjoittaa kokemuksistani ja näkemyksistäni, mutta kauhistuin. Oli kuin aivomyrsky oli ruvennut puhaltamaan päässäni.
Tuon samaisen vallassa on palsta helposti ja usein. Pyynnöt asiakeskusteluista tai kertomuksista jäävät varjoon.
Kuustoista vuotta on kerrottu kuinka " minä olin käymässä hyvää keskustelua kun palstahäirikkö ryntäsi pilaamaan kaiken."
Itse paikalla olleena koin kaiken ja käsitykseni on kuin exaktisti päinvastainen.
Käsitän asian niin, että oma suuruus nähdään niin taivaita hipovana, että se on satava näkyviin.
Entäs vastapuoli, se syytetty reppana. Rottakin kääntyy hyökkääjäänsä vastaan ja itselläni on siitä kokemuksiakin.
Kun siitten tuo oikein isätaivaiseksi itsensä nostanut saa huomata tuon asiantilan ovat asiat umpisolmussa. Nettiveistä ei ole eikä mattoveitsi kelpaa. Nettiveitsen käytöstä voi korkeintaan syyttää, oikean käytöstä tuomita.
Yritän kyllä selittää edellä kuinka vaikeaa on luvata ja kieltää oikeat ja väärät. Kaaos taitaa syntyä.
Syrjäytyneet ovat tuttuja. Kun ei kukaan huomaa ja vastaa.
Jos kirjoittaa arasti ja huonolla suomella ja aihekin on mitättömäksi koettu, on tilanne valmis.
Kiirjoituksiin pitää olla kiinnostus ja vamius. Väkisten ei synny edes puolivalmista.
Joskus kerronnalliset lahjat yllättävät, antakaa näkyä!
Palstakirjoituksesta
5
100
Vastaukset
Aika hyvä mietelmä, ja tuttu jokaiselle. Aivo myrskyn epämiellyttävyys saa kyllä pitäytymään selkeissä aloituksissa.
Ihan kiitollisuutta koen jo, ettei tarvitse jälleen lukea toistoa näistä jonkun onnettoman mieleen jääneitä
turhista kärhämistä!
Iltapala ja uutiset on nyt itselleni ajankohtaisempiä, ja illalla kaupungille meno, joten
Selkeämpää jatkoa kirjoittajille!- jjoutava
Johan myrkyn lykkäsi kun ihan aivomyrskyn. Enhän minä ruunia erityisesti suosi, einkä hyljikään siinäpähän tuo kirjutteloo.
Tuo vaatimus, että asiasta, se nyt kyllä pomppasi. Loppuun kaluttuja asioita nyt ei kukaan viitti lukia. Mutta kuitenkin olen sitä mieltä siitä asiasta vaikken julkisuudessa tohi kirkoittaa, tässä iässä voi asiasta kirjoittaa vaikkei kykenisi edes. - kehovaakonimellään
Minulle oli joskus aloittaessani myrkkyä se että kun kirjoitin jonkin sanan vaikkapa murteellisesti oli vastaus opettele kirjoittamaan. sitten kun opettelin niin, asiasta , eihän tuo liity asiaan. Kirjoittajalla olisi oltava vapaus. Vapaudella en tarkoita toisen kirjoittajan tökkimisen vapautta. Myöskin naiset pitää jättää erityiseen rauhaan, mutta sellainen loistamisen vapaus. Kuka siihen vain kykenee sais loistaa. Tuo sählääjä H. kyllä löytää seikan millä loistaja lannistetaan. Ettätuota.
- joutamaton
jjoutava kirjoitti:
Johan myrkyn lykkäsi kun ihan aivomyrskyn. Enhän minä ruunia erityisesti suosi, einkä hyljikään siinäpähän tuo kirjutteloo.
Tuo vaatimus, että asiasta, se nyt kyllä pomppasi. Loppuun kaluttuja asioita nyt ei kukaan viitti lukia. Mutta kuitenkin olen sitä mieltä siitä asiasta vaikken julkisuudessa tohi kirkoittaa, tässä iässä voi asiasta kirjoittaa vaikkei kykenisi edes.Voisit sinä, Jjoutava, lukea ja ymmärtää ja kirjoittaa vasta sitten.
- jjoutava
Vai en ymmärtänyt, lukea en aina viitsi, mutta asiaa kirjoitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833845
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322719Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952174Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201687Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261568Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261498- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71454Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731433- 251387