Onko muita jotka kiihottuvat housuun pissauksesta,etenkin julkisella paikalla.Esimerkiksi käydä kaupassa pissat housussa(tiukat farkut!)niin että muut sen huomaa...
pissat housussa
7
489
Vastaukset
Julkisesti ei, mutta muuten tykkään paljon
- lirauttelija
Sehän siinä justiin onkin että muut huomaa sun "vahingon" niin kiihottavinta...justiin kävin kaupassa ja laskin alleni kahden naisen nähden,ja kassaneiti tuijotti vaan mun märkää haaroväliä koko maksutapahtuman ajan...
- Peemen
Ainakin se kiihoittaa jos nainen pissaa housuun. Ei huono ollenkaan.
- lirauttelija
Olis kyllä kiva leikkiä pidättely leikkiä jonkun naisen kanssa se voittaa jonka housut pysyy kuivina.Jos joku nainen innostui niin otappa yhteyttä s.postiin "[email protected]" niin pissaillaan.
Teen sitä julkisesti. Tilanteesta on todella vaikea perääntyä, nöyryyttävää!
silloin tällöin tehtyä, kokeiltu ja kiihottaa kyllä. kaksin aina kaunihimpi olis ;)
- lirauttelija
Uppii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693