Rasittavia tapoja.

Miss hopeahelmi

Kysyn, omaatteko itsellänne joitakin teitä itseänne tai muita rasittavia tapoja.
Itselläni on hirveän rasittava tapa lähtiessäni kotoa ja ollessani kodin ulkopuolella.. kokeilla jatkuvasti ovatko avaimet varmasti mukana.

30

1771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss hopeahelmi

      on aina ulos lähtiessäni tarkistaa sähkövempaimet, sen teen useaan kertaan.

    • jännetuppitulehdus

      tekstiviestien kirjottelu.

      • miss hopeahelmi

        et kait jatkuvasti kirjoittele textareita, jospa siirtyisit näpyttelemään tietokonettasi välillä.


    • viheltelijä

      viheltelen jatkuvasti, se on rasittavaa kerrassaan.

      • viheltäjä

        että kerran oltuani venäjän tullissa jouduintarkastelun kohteeksi viheltelyni johdosta.


      • miss hopeahelmi
        viheltäjä kirjoitti:

        että kerran oltuani venäjän tullissa jouduintarkastelun kohteeksi viheltelyni johdosta.

        tais sillon olla sulla tosi tiukat paikat, se tiedän itsekin venäjällä käyneenä. Tullissa on oltava lähes ilmeetön ettei vaan joudu silmätikuksi.


      • varoitan

        Älä hyvä ystävä viheltele aina! Siitä saa hirveät rypyt ylähuuleen lopulta!! Sitten kaduttaa viheltelyt!

        Minun rasitukseni on, että laulan aina. Kaikesta tulee laulu mieleen ja taas sitä lauletaan. Ei haittaa olenko ulkona, laulan silti kävellessäni.


    • ramatsotti

      Ei todellakaan tullut mieleen,olen ilmeisesti tasapainossa itseni kanssa. Tai sitten ei.

      • miss hopeahelmi

        tasapainossa, ole siitä kiitollinen.


    • olennainen

      siitä tavasta että lonksuttelen hampaitani ja livon kielellä huuliani.

      • miss hopeahelmi

        tapa sinulla. Oletko tehnyt niin koko ikäsi vai tuliko vaiva jonkun tapahtuman seurauksena.


      • miss hopeahelmi
        miss hopeahelmi kirjoitti:

        tapa sinulla. Oletko tehnyt niin koko ikäsi vai tuliko vaiva jonkun tapahtuman seurauksena.

        itse varmaan sain, jäiköhän avain kotiin, vaivani siitä kun kerran sen jätin kotiin
        ja sydämeni meinasi melkein pysähtyä kun sen huomasin.


      • olennainen
        miss hopeahelmi kirjoitti:

        tapa sinulla. Oletko tehnyt niin koko ikäsi vai tuliko vaiva jonkun tapahtuman seurauksena.

        alkoi kun sain tekohampaat ja siitä toisesta tavasta en tiedä milloin lienee alkanut on vaan pakko aina kostuttaa huulia vähän väliä.


      • miss hopeahelmi
        olennainen kirjoitti:

        alkoi kun sain tekohampaat ja siitä toisesta tavasta en tiedä milloin lienee alkanut on vaan pakko aina kostuttaa huulia vähän väliä.

        tosi ilkee tapa sulla, tsemppiä.


      • olennainen kirjoitti:

        alkoi kun sain tekohampaat ja siitä toisesta tavasta en tiedä milloin lienee alkanut on vaan pakko aina kostuttaa huulia vähän väliä.

        Huulirasvasta voisi olla apua ongelmaasi


    • mr. vonku

      Aina kun tapaan viehättävän naisen alan flirttaan ja vonkaan. Yleensä siitä seuraa ihan fyysistäkin rasitetta.

      • miss hopeahelmi

        koetahan poeka hillitä vähä tuota vonkaamistasi tai jäät ilman eukkoa.


      • mr vonku
        miss hopeahelmi kirjoitti:

        koetahan poeka hillitä vähä tuota vonkaamistasi tai jäät ilman eukkoa.

        ...että minulla jo on eukko.


      • miss hopeahelmi
        mr vonku kirjoitti:

        ...että minulla jo on eukko.

        nyt kyllä myrkyn lykkäsit, entäs jos eukko lukee tämän ja tunnistaa.....huh


      • mr. vonku
        miss hopeahelmi kirjoitti:

        nyt kyllä myrkyn lykkäsit, entäs jos eukko lukee tämän ja tunnistaa.....huh

        Myrkyissä ollaan. Mutta pohjimmiltani olen kyllä ihan hyvä ihminen, rasittavasta tavastani huolimatta.


      • miss hopeahelmi
        mr. vonku kirjoitti:

        Myrkyissä ollaan. Mutta pohjimmiltani olen kyllä ihan hyvä ihminen, rasittavasta tavastani huolimatta.

        sen. Et vaikuta tyhmältä etkä idiootilta. Päinvastoin.


      • ainakin fyysiset oireet - luulen.

        Tosin flirttaaminen voi useimmista naisista olla ihan mukavaa. Älä lopeta sitä, lopeta vonkaaminen, ellei se nopeasti tuota tulosta. ;)


    • miss hopeahelmi

      vielä vähä'n nettihullukin, en oikein pysty pitämään näppejäni irti tietokoneesta...

    • Minulla saattaa olla enemmän muita kuin itseäni rasittavia tapoja. Kun huomaan jonkin käyttäytymismallin rasittavan itseäni, pyrin löytämään uuden tavan toimia.

      Mainitsemasi tilanne on minullekin tuttu.
      Sen jälkeen kun kotiini asennettiin turvalukko, joudun sulkemaan oven avaimella. En laita ovea kiinni, ennenkuin avaimet ovat kädessäni. Eli siinä poistui toinenkin rasittava asia, koska en enää voi jäädä oven ulkopuolelle.

      • kielo

        mullekin käy niin.


      • Miss hopeahelmi

        Samat ovat meillä kiusat, mutta niin kuin sanoit, emme koskaan voi jäädä ovien ulkopuolelle. Se on hyvää tässä riesassa.


    • Miss hopeahelmi

      ei voi astua rastissa olevien risujen tai muun sellaisen päälle, hän katselee koko ajan maahan kävellessään, aika karmeaa ja rasittavaa.

      • Pirre*

        kyseessä semmoinen kuin "pakkoneuroosi", siinähän ihminen ei mahda mitään näille päähänpinttymilleen ja niitähän hoidetaan psykoterapialla.

        Minä myös tunnen joitain tällaisa immeisiä jotka tekevät , kai huomaamattaan, näitä omia kuvioitaan.


      • miss hopeahelmi
        Pirre* kirjoitti:

        kyseessä semmoinen kuin "pakkoneuroosi", siinähän ihminen ei mahda mitään näille päähänpinttymilleen ja niitähän hoidetaan psykoterapialla.

        Minä myös tunnen joitain tällaisa immeisiä jotka tekevät , kai huomaamattaan, näitä omia kuvioitaan.

        ja melko varmastikin kyseessä on pakkoneuroosi, ei tapa.


      • päivää vaan

        Minä taas en voi kulkea RISTISSÄ olevien risujen ohitse, potkaisematta sitä ristiä hajalle! RASTISSA olevat ei häiritse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe