Tein ilmoituksen ja ilmiannon, hyvistä ja täysin oíkeudenmukaisista syistä täällä pitkään ja kauan roikkuneeseen keskusteluaiheeseen.
Vähintäänkin kahdesta hyvästä syystä.
Nimittäin minusta ei ainakaan jatkuvasti tänne nostettu aihe ja kaikki siihen liittyvät asiat ole enää paitsi ajankohtaisia, tämänhetkisiä, eikä myöskään asianmukaisia ja asiallisia kommentteja.
Katkokaas, kaikkien tähän Siilinjärviosioon esille tuomiin ja esille nostamiin aiheisiin pitäisi liittyä ajankohtaisiin ja nyt päälläoleviin tapahtumiin.
Ja minä aina noudatan kaikessa oikeudenmukaisuuden ja järkevyyden periaatteita.
Lopetin vanhan ja kauan sitten tapahtuneet asiat
18
601
Vastaukset
- holohohoho
Mikäs kotpolliisi sie uot? Mittee tiet? Vai tietkö mittää?
- lfoil
kyllä ylläpito hoitaa asiattomat kommentit ja kirjoitukset pois. jos näin ei tapahdu niin ylläpito ei hoida työtään silloin
- sdjskfslksdjk
Tämä sivusto ei ole milloinkaan herättänyt mielikuvaa erityisen hyvin hoidetusta ylläpidosta...
- Hyvää_jatkoa
Itse asiassa täällä Suomi24: lla on ollut lähes koko sen historiansa ajan asiattomia kirjoituksia.
Ja sama koskee myöskin kauan sitten olleiden keskustelunaiheiden suhteen.
Eli ei ylläpito ainakaan huolehdi lainkaan niiden poistamisesta.
Kyllä se ilmoittaminen on edelleen niiden vastuulla, jotka edes vähän välittävät jostakin.
Tosin tässä ajassa piittamattomuus on yleistynyt ilmiö.
Toinen vieläkin tärkeämpi havainto on ollut se, että suurin osa tänne tulevista keskustelunpalstaaiheista, tai sinne kommentoijien kirjoituksista eivät ole millään tavalla edes järjellisiä. Tai niihin ei edes yritetä vastata asiallisesti. Vaan useimmiten ne kommentit menevät navanaluspuolelle.
Jos tämä meininkin jatkuu edelleen samanlaisena, niin minusta tuntuu, että ne järkevät tyypit kyllä lähtevät täältä kokonaan pois. Ja keskustelun laatu tulee sen seurauksena väistämättä tästä nykyisestäkin tasosta entisestäänkin laskemaan.
Jostakin syystä ei taida tulla ikävä tätä foorumia. Koska eihän täällä edes keskustella.
- Koomaisteri
Ootko justiinsa koomasta herännyt?
- Rupusakkia
Hmm... Miksipä edes toit asian esille, sädekehääkö itsellesi toivot ? Tällä palstalla esille tuodut henkilöt ja heistä kirjoittavat ovat juuri niitä kylän rupusakkia, joiden edesottamukset ovat kyllä ihan yleisessä tiedossa. Näistä tapauksista voi kyllä sanoa, että itseppä ovat maineensa ansainneet.
- Local_writer_Siilinjärvi
En ole koskaan elämäni aikana edes yrittänytkään hankkia itselleni mitään "sädekehää". Enkä todellakaan ole koskaan edes pyrkinytkään sellaiseen asemaan, että minua asetettaisiin jollekin jalustalle.
Tästäkin asiasta on joillakin, tai jopa suurimmalla osalla tästä kunnasta ollut aika suuri harhaluulo.
Mutta ilmeisimmin jotkut heittäytyvät ihan tahallaan tietämättömiksi ja ymmärtämättömiksi mistä "asiasta" puhun.
Enkä tähänkään kyseiseen asiaan tullut oikeastaan yhtäkään rakentavaa ja todella omassa mielessä pohdiskelevaa palautetta.
Mutta ne todelliset älyköthän ovatkin tällä paikkakunnalla aika vähissä.
Minusta ei ainakaan ole mitenkään ja millään lailla järkevää, että joitakin jo lähes neljän vuoden takaisia asioita tuodaan keskusteluosioon pinnalle.
Tästä oli nimenomaan kyse. Eli asiattomien ja jo aikansa ohittaneiden keskusteluiden poistamisesta. Sillä oli jo aikakin.
Edelleen toistan sen, että tämänkin Suomi 24 Siilinjärvi keskustelupalstan laadun ja tason ja tulevaisuudessa tapahtuvan jatkon määrittelette te itse. En minä.
Piste.
Että menikö se sinne ymmärrykseen ja jakeluun?
Todennäköisesti ei tule menemään.
- mikä_juttu_liekkin
Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. Jos ne mitkäliekin neljän vuoden takaiset asiat eivät pidä paikkaansa, niin ovat syytä poistaa, muuten vanhojakin asioita voi käsitellä.
- gyllenbäri
Mitäs olet tehnyt neljä vuotta sitten kun noin vaahtoat`?
- Keksi_jotain_älykkäämpää
Siis kuuluuko tuo kysymys tähän asiaan jollakin, tai millään tavalla ollenkaan?
Ei taida olla relevanttia tai mitenkään merkittävää se, missä olen ollut tai tehnyt neljä vuotta sitten. - gyllenbäri
Ehkä se ei ole ajankohtaista mitä teit 4 neljä vuotta sitten, mutta ilmeisesti se taitaa olla niin häpeällistä että et halua muiden tietävän siitä.
- Tuli_vain_mieleen
Jotain häpeällistä?
Nyt menin kieltämättä aika hämilleni.
Tuskin olen tehnyt koskaan, tai etenkään jotain neljä vuotta sitten mitään sellaista, mitä minun olisi tarvinnut hävetä, tai jota en voisi myöntää kenellekään.
En ainakaan ole tehnyt mitään rikollista. En ole tappanut, tai murhannut ketään.
Enkä harjoittanut prostituutiota.
Enkä ole levitellyt somessa kenestäkään mitään juoruja, tai ilkeitä juttuja.
En minä mikään enkeli tietenkään ole.
Mutta mitähän minä olisin voinut tehdä jotain niin raskauttavaa ja niin kauheaa, tai jonkin kuolemansynnin, että minua voisi jostakin millään oikeutetuilla syillä syyttää?
En jostakin syystä vain keksi, mitähän tätä maailmaa mullistavaa, tai edes juoruiluun aihetta olevaa olen sitten neljä vuotta sitten tehnyt.
Ja miksi tässä edettiin näin, että minut nostetaan tässä keskusteluosiossa henkilökohtaisesti esille jostakin neljän vuoden takaisista asioista?
Eikös ne julkkikset ole enemmän yleistä mediaa ja kansaa kiinnostavia ja seurattuja henkilöitä.
En siis minä. - qij
Tuli_vain_mieleen kirjoitti:
Jotain häpeällistä?
Tuskin olen tehnyt koskaan, tai etenkään jotain neljä vuotta sitten mitään sellaista, mitä minun olisi tarvinnut hävetä, tai jota en voisi myöntää kenellekään.
En ainakaan ole tehnyt mitään rikollista. En ole tappanut, tai murhannut ketään.
Mutta mitähän minä olisin voinut tehdä jotain niin raskauttavaa ja niin kauheaa, tai jonkin kuolemansynnin, että minua voisi jostakin millään oikeutetuilla syillä syyttää?
En jostakin syystä vain keksi, mitähän tätä maailmaa mullistavaa, tai edes juoruiluun aihetta olevaa olen sitten neljä vuotta sitten tehnyt.
Ja miksi tässä edettiin näin, että minut nostetaan tässä keskusteluosiossa henkilökohtaisesti esille jostakin neljän vuoden takaisista asioista?
Eikös ne julkkikset ole enemmän yleistä mediaa ja kansaa kiinnostavia ja seurattuja henkilöitä.
En siis minä.Sulla taitaa olla tatuointeja!!
- lkddsfjdsklfklds
Tuli_vain_mieleen kirjoitti:
Jotain häpeällistä?
En siis minä.Ei se voi olla henkilökohtaista kun en minä ainakaan ole nähnyt täällä yhtään nimeä mainitun enkä kykenisi näiden palstojen juttujen perusteella ketään löytämään jos täällä jostain tietystä henkilöstä on puhuttu. Tosin en asukkaan siilinjärvellä... enää.
- loppuuko.se.riitely
Heh, oottako työ jottain nuapureita jotka ei ossoo olla sovinnossa vuan pittää riijellä nettipalstoella? Eekö sitä voe olla immeisiks ja keskittyä vuan ommaan elämääsä eekä aakoo aena keljuilla nuapurille tai kelle hyvvään jonka nuama ee miellytä tms.
- kikkulii
joo ja mulla lävistys mulkun päässä
- Ari_poika_99
Ilmankos mulla on poski ruhjeilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777