Nissan Qashgain lämppäri/aut.ilmastointi

Riisipussi

Onko muilla uusien Qashgain omistajilla ollut ongelmia automaatti-ilmastoinnin lämpötilan pitävyyden kanssa, minun autossa hilaa asetettua lämpötilaa koko ajan lämpimämmäksi. Jos säädät 16 astetta on hetken päästä jo 21 astetta ja edelleen puhaltaa vain lämmintä. Tuulilasin ( n:16/2016 katumaasturitestissä sama ongelma"kylmäkone ei tunnu välittävän asetetusta lämpöpyynnistä, vaan tuuppaa aina lämmintä!"). Sama ongelma Tekniikan Maailman tekemässä Qashgain - kestotestissä. Minun kävi huollossa 12.01.2017 ja Autokeskuksen huolto Konalassailmoitti autoa noudettaessa " vikaa ei saatu päälle", päivitys tehty! Kun kysyin onko ko vika auton ominaisuus, se kiellettiin jyrkästi. Onko joku saanut kuntoon ko. Vikaa ja missä ja miten?

,

2

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurasontoo

Lapsellisia vehkeitä nissanin ilmastoinnit suome malleis, ameriikan malleissa alkaa olee kunnolliset!

• nissanoliennen

Kyllä nisukka olis hyvä auto, mutta maahantuojaa kiinnostaa vain myynti, huoltopuoli laiminlyödään. Semmosta se on, kun myydään monia merkkejä, panostetaan kalliimpiin (jos niihinkään)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7343
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      61
      5075
    3. 75
      4738
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4729
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4178
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      29
      3452
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2958
    8. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      49
      2550
    9. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2478
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      212
      2343
    Aihe