Olen lähdössä viikon päästä Shanghaihin. Millainen sää siellä on tähän aikaan vuodesta? Kannattaako jättää turkki kotiin?
Entä onko Shanghaissa menossa tähän aikaan vuodesta alennusmyyntejä? Voisin kuvitella, että shoppailijan taivas on kiinalaiset alennusmyynnit...
Pari kysymystä Shanghaista
4
1355
Vastaukset
- Olenko onnellinen
Minä olen myös suunnitellut käväistä kys. paikassa. Olen kuullut pelkkää positiivista palautetta. Yöelämä on vertailtavissa esim. Nykiin ja Losiin. Kun olet käynyt kerro mielipiteesi!?
- kannattaa mennä
Shanghain talvi on sellaista 0-5 astetta. Euron kurssi on nyt niin korkealla ettet tarvitse erillistä alennusmyyntiä, kiinan valuutta kun on sidottu dollariin.
Shanghai on todella menevä paikka ja "place to be" tällä hetkellä. Kannattaa aivan ehdottomasti käydä. Jos vain aikaa riittää suosittelen minimi 1 kk reissua.
Shanghaissa on paljon "serviced apartment" firmoja joista voit vuokrata täysin kalustetun ja palvellun asunnon kuukaudeksi, hintaa 1000-2000 dollaria eli 700-1400 euroa per kuukausi. Sellaisesta lähtien kelpaa tutustua kaupunkiin. - ...
Tasan vuosi sitten ei tarvinnut pipoa, ei hanskaa. Oikeastaan en käyttänyt edes kunnon takkia.
- Tuomas
Talla hetkella Shanghaissa on -2, paivisin noin 5-10. Takki ja hanskat mukaan. Myos villasukat kannattaa varata, silla rakennustekniikasta johtuen lattiat saattavat olla kylmia hotelleissa jos kay huono saka.
Tuomas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2757580Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat654287Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2773614SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden522299Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä11767Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31412Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51277- 1051251
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401172Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01151