Jarmonkin Aino otti mukaansa.
Aino houruaa Ylöjärven palstalla
10
174
Vastaukset
- Nasautan
Täysi höyry päälle ja naista napsauttamaan.
- Päätöntä
Palstaa ei ole kukaan muu kuin sinä hullun.ainon.horinat terrorisoinut päättömillä viesteilläsi jo 5 vuotta.
- hullu.aino.horisee
Rouva taas esitti psykopaatin kykyjään noissa kahdessa
edellisessä horinassaan. hullu.aino.horisee kirjoitti:
Rouva taas esitti psykopaatin kykyjään noissa kahdessa
edellisessä horinassaan.Tuo toinen viesti ei ole minun kirjoittamani! On tosiasia, että sinun kirjoittelujesi takia Ikaalisten palsta on tällainen!
Miksi jatkuvasti teet minusta erilaisia älyttömiä aloituksia?- sekopää.aino
RouvaHoikkala kirjoitti:
Tuo toinen viesti ei ole minun kirjoittamani! On tosiasia, että sinun kirjoittelujesi takia Ikaalisten palsta on tällainen!
Miksi jatkuvasti teet minusta erilaisia älyttömiä aloituksia?Kyseleppä sitä sivupersoonaltasi?
Meillä näitä persoonia on enemmän kuin Jarmo sai tällejä yleisavainten ryöstön yhteydessä. Pistäkääpä paremmaksi!
- JarmoltaLähtiTajuVeks
myllis_seppo kirjoitti:
Meillä näitä persoonia on enemmän kuin Jarmo sai tällejä yleisavainten ryöstön yhteydessä. Pistäkääpä paremmaksi!
Jarmoo kopautettiin vaan yhen kerran,sivupersoonia on ainaki 10
- ääiiiiteeeepyyyyhkiiiin
Otappa lääkkeesi ajoissa niin nukutkin yöllä.
- Jokueitäsmää
Miksi jarmo vaivutettiin uneen? Eikö silloin peräreiän lihaksetkin rentoudu? Jos päätarkoitus oli harrastaa jarmolla vain anaalisexiä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923488
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442867Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141976
- 621964