Tarvitsen apua, koska en tiedä kuinka itsetyydyttäisin tiukalla esinahallani.
Muna kyllä seisoo kovasti ja haluan itsetyydyttää niin että lopulta tulen, mutta pelkkä päältä hinkkaaminen ei tuota tulosta.
Jos voit auttaa, niin otan ehdotuksi, kokemuksia ja muita kommentteja vastaan, mutta jos aijot tulla vain haukkumaan tai muuta niin älä.
Kiitos kaikille jo etukäteen...
Minulla on ongelma itsetyydytyksen kanssa!!!
5
165
Vastaukset
Esinahka löystyy kyllä ajallaan, joillain myöhemmin, joillain aikaisemmin. Voit toki yrittää mahdollisimman usein venyttää esinahkaa taakse jotta se löystyisi nopeammin.
Nyt kyllä pakko miettiä että mitä teen elämälläni.- 14v.poika
Kiitos!
Yritän venytellä sitä säännöllisesti tästä lähtien joten jonakin päivänä se "toimii oikein".
- BluesRadio
Ei se esarin sively varmaan tulosta tuotakaan. Ota jorma tukevasti kämmenien väliin ja ala pyörittämään edestakaisin niinkuin luolamies tulenteossa. Kyllä lähtee:)
Ennenpitkää slaidari herkistyy ja perinteinenkin runkku alkaa sujumaan, kun se oppii tietämään mitä on tulossa. Oletko harkinnut lääkärikäyntiä?
- palanahkaa
Tiukka / ahdas esinahka ON hankala ja joskus kivulias....... Sen voi leikata pois....kivuttomasti !!!! Itse olen tyytyväinen operaation jälkeen !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212732- 981808
- 421255
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811242Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771157Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261124Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i631066Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28987Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38920Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56901