muualta kuin huoneen siivoojalta huoneeseen lisää vettä Riu Tequilassa. Yleensä meille riittää huoneen siivoaminen joka toinen päivä, toki haiskahtavat roskat poistan huoneesta, mutta vettä pitää saada lisää päivittäin. Kait ne petivaatteetkin kannattaisi vaihdattaa joka päivä ötököitten ja hikoilun takia. Onhan ne sit puhtaat ja on ihana painua pehkuihin, mutta kun.......
Mistä saan
keijupumpuli
1
224
Vastaukset
- PianMeksikoon
Minä olen tulossa Tequilaan parin viikon kuluttua TUIn kautta. Olisi kiva saada ajankohtaisia kuulumisia ja vinkkejä ihan kaikesta. Retket ja ostokset kiinnostava ja jos joku voi suositella jotain huonetta, niin kiva. Vai onko huoneissa yleensä eroja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656