Onko mahdollista tehdä vapaaehtoistyö Kaarinassa? Itse en ole löytänyt oikeen mitään vaikka olen googlettanut, kaikki johtaa Turun suuntaan..
Kaikki käy, vanhusten kanssa rupattelu, leipäjonossa auttaminen, löytöeläinten paijaaminen..
Vapaaehtoistyö Kaarinassa
4
286
Vastaukset
- Tsooma
Jos haluat auttaa ruokajakohommeleissa, kannattaa katsoa Kaarinan paikallisen helluntaiseurakunnan sivuja: www.kotikirkko.org. Kotikirkko toimii Operaatio ruokakassin jakelijana Kaarinassa ja ottaa ajoittain vapaaehtoisia.
- tätitäti
Ota yhteyttä Kaarinan seurakuntaan, sieltä varmasti löytyy sulle jotain.
- FasistiksiNimetty
Kiitos 30-vuoden yrittäjyydestä, työstä kaupungille ja yksityisille yrityksille ja yhtiölle seisoo siinä että käsketään painumaan pois koko paikkakunalta. Tuskin kelpaa edes ilmainen työ. Onnenonkijat ulkopaikkakunnalta ovat vallaneet kotikaupunkimme.
ja voi käydä suoraan kysymässä esim.vanhustentaloissa kyllä apulaiset aina kelpaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780