Kunnanjohtaja on väistymässä ansaituille eläke-päiville, mikä on mielestäsi hänen paras saavutuksensa kunnanjohtajana, vai onko sitä?
Kunnanjohtaja
28
975
Vastaukset
- aidsdddd
Pysyi näkymättömissä
- Kuttunut
Ei pysynyt, tuli kahdesti vastaan kävellen, ei tervehtinyt
- käytöstavat
Juuri näin,ei vaivaudu edes tervehtimään ,kertoo aika paljon
ihmisestä 😱
- PetettyPettynyt
Mitä kunnanjohtaja oikein teki??? Työnsä lain kirjaimen mukaan, mutta ei minkäänlaista kehitystä kunnan eteen, ei minkäänlaista.
- hesir
Valinta perusteet lienevät olleet yksinkertaiset: Ei saa puuttua kunnan johtamiseen ja täytyy olla kepulainen! Samanlaiset ovat kai hakuehdot seuraavalle kunnanjohtajalle?
- Polliisii
Kalliiksi tuli ja jos sama meno jatkuu niin on bankrotti edessä.
- Pleeesjuntit
Voi nyt on pari vastausta poistettu, voisitteko kirjoittaa uudestaan, sivisyneemmin.
- osww
tainnu olla painokelvoton tekstiä. No aika tohvelisankari oli
- onsehärski
uutta kunnanjohtajaa ollaan valitsemassa nopeutetulla aikataululla, jotta saadan varmasti kepulainen, kas vaaleissa saattaa tulla takkiin.
- Tolake
Palvelukseen halutaan maailmaa nähnyt keskustalainen. Useampi epäonnistuminen aiemmissa tehtävissä katsotaan eduksi. Aiempi kokemus todellakin hyödyksi ja haluttomuus kehittää kuntaa nähdään positiivisena. Mielellään asut muualla ja pidät matkustelusta.
- kunnannn
Kepu saa vaaleissa takkiin.
- Huomennatoisin
Kepullakin päteviä ihmisiä, ovat vain kaikki talutusnuorassa, herra siunaa.
- Voevoevoevoe
Yksi vähemmän pätevä nuoran toisessa päässä, kokemusta kyllä on, muttei näkemystä!!
- stögi
Kepussahan on nyt nuorennusleikkaus menossa..vanhat nuorassa olijat vaihtuvat nuorempiin. Puheenjohtaja säilyy.
- hyvienihmistenkylä
Eihän siellä "kunnantohvelisankaria" tarvita kun hallituksen pj johtaa kuntaa
- downbytheketola
voivoi kunpa lähtisi jo....
- lapsellistaa
Pysyi näkymättömänä ja maksoi veronsa muualle. Ryhdikästä toimintaa
- mustahepo
Upseeri ja herramies? ypäjän johtoon.
http://www.forssanlehti.fi/uutiset/32003-kielitaitoinen-upseeri-ypajan-johtoon - Ypäjä
Onnea vaan valitsemallenne tielle! Kovin tuntuu olevan kielitaitoinen nuorukainen. Kielitaitoa ja sotilaskoututustahan Ypäjällä tarvitaankin. Golf myös kiinnostaa, mikä onkin hyvä asia kunnan kehittämisessä? Paikkakunnalle muutossa tulee melko varmasti myös "Ketolat." Nyt VOKKIA suunnittelemaan, kun löytyy kielipäätäkin.
- Paikall4
Ainakin valtuustosalissa jututettuna asiallinen ja asioista perilläolevan kuuloinen. Kyllähän tässä vähän eri näkemystä on kaivattukkin???
- peukutt
Hienoa! Uutta näkemystä seudulle. Uusi alku.
- Missäpätevyys
Kaveri on supliikki mies ja kaikki on ihan myytyjä, takki kääntyy niin ettei mukana tahdo pysyä...
- 99998
No ei tuon ikäisellä ja sotilaskoulutuksen saaneella luulisi paljoakaan olevan pätevyyttä kunnan johtamisesta?
- Anskattoa
kertoi sotilaskoulutuksesta salissa, mutta on se vähän toista kuin armeijassa töissäolevilla, kun on ollut julkishallinnossa vuosia ja kuntakin on osa julkishallintoa. ja vielä markkinaosaamista jne. Annetaan aikaa näyttää eikö heti huutia??
- Ihmetellää
kerro mikä on tämä vuosien kokemus julkishallinnosta??
- berserker
Ei mitään positiivista sanottavaa ole kyseistä henkilöstä
- Ulfhednar
Eikö mitään?
- Epol
Ei juuri mitään negatiivista sanottavaa :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579