Kunnanjohtaja

kejukkojjootti

Kunnanjohtaja on väistymässä ansaituille eläke-päiville, mikä on mielestäsi hänen paras saavutuksensa kunnanjohtajana, vai onko sitä?

28

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aidsdddd

Pysyi näkymättömissä

• Kuttunut

Ei pysynyt, tuli kahdesti vastaan kävellen, ei tervehtinyt

• käytöstavat

Juuri näin,ei vaivaudu edes tervehtimään ,kertoo aika paljon
        ihmisestä 😱

• PetettyPettynyt

Mitä kunnanjohtaja oikein teki??? Työnsä lain kirjaimen mukaan, mutta ei minkäänlaista kehitystä kunnan eteen, ei minkäänlaista.

• hesir

Valinta perusteet lienevät olleet yksinkertaiset: Ei saa puuttua kunnan johtamiseen ja täytyy olla kepulainen! Samanlaiset ovat kai hakuehdot seuraavalle kunnanjohtajalle?

• Polliisii

Kalliiksi tuli ja jos sama meno jatkuu niin on bankrotti edessä.

• Pleeesjuntit

Voi nyt on pari vastausta poistettu, voisitteko kirjoittaa uudestaan, sivisyneemmin.

• osww

tainnu olla painokelvoton tekstiä. No aika tohvelisankari oli

• onsehärski

uutta kunnanjohtajaa ollaan valitsemassa nopeutetulla aikataululla, jotta saadan varmasti kepulainen, kas vaaleissa saattaa tulla takkiin.

• Tolake

Palvelukseen halutaan maailmaa nähnyt keskustalainen. Useampi epäonnistuminen aiemmissa tehtävissä katsotaan eduksi. Aiempi kokemus todellakin hyödyksi ja haluttomuus kehittää kuntaa nähdään positiivisena. Mielellään asut muualla ja pidät matkustelusta.

• kunnannn

Kepu saa vaaleissa takkiin.

• Huomennatoisin

Kepullakin päteviä ihmisiä, ovat vain kaikki talutusnuorassa, herra siunaa.

• Voevoevoevoe

Yksi vähemmän pätevä nuoran toisessa päässä, kokemusta kyllä on, muttei näkemystä!!

• stögi

Kepussahan on nyt nuorennusleikkaus menossa..vanhat nuorassa olijat vaihtuvat nuorempiin. Puheenjohtaja säilyy.

• hyvienihmistenkylä

Eihän siellä "kunnantohvelisankaria" tarvita kun hallituksen pj johtaa kuntaa

• downbytheketola

voivoi kunpa lähtisi jo....

• lapsellistaa

Pysyi näkymättömänä ja maksoi veronsa muualle. Ryhdikästä toimintaa

• mustahepo
    • Ypäjä

Onnea vaan valitsemallenne tielle! Kovin tuntuu olevan kielitaitoinen nuorukainen. Kielitaitoa ja sotilaskoututustahan Ypäjällä tarvitaankin. Golf myös kiinnostaa, mikä onkin hyvä asia kunnan kehittämisessä? Paikkakunnalle muutossa tulee melko varmasti myös "Ketolat." Nyt VOKKIA suunnittelemaan, kun löytyy kielipäätäkin.

• Paikall4

Ainakin valtuustosalissa jututettuna asiallinen ja asioista perilläolevan kuuloinen. Kyllähän tässä vähän eri näkemystä on kaivattukkin???

• peukutt

Hienoa! Uutta näkemystä seudulle. Uusi alku.

• Missäpätevyys

Kaveri on supliikki mies ja kaikki on ihan myytyjä, takki kääntyy niin ettei mukana tahdo pysyä...

• 99998

No ei tuon ikäisellä ja sotilaskoulutuksen saaneella luulisi paljoakaan olevan pätevyyttä kunnan johtamisesta?

• Anskattoa

kertoi sotilaskoulutuksesta salissa, mutta on se vähän toista kuin armeijassa töissäolevilla, kun on ollut julkishallinnossa vuosia ja kuntakin on osa julkishallintoa. ja vielä markkinaosaamista jne. Annetaan aikaa näyttää eikö heti huutia??

• Ihmetellää

kerro mikä on tämä vuosien kokemus julkishallinnosta??

• berserker

Ei mitään positiivista sanottavaa ole kyseistä henkilöstä

• Ulfhednar

Eikö mitään?

• Epol

Ei juuri mitään negatiivista sanottavaa :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe