Hei,
Täältä löytyy Nissan Almera vm 2004. Kyseessä pienempi hatchback.
Ajoneuvossa ei ole vielä pahaa ruostetta - mutta pienen pieniä reikiä on alkanut muodostumaan aikalailla joka paikkaan.
Mikä olisi edullinen ja tehokas tapa pitää ajoneuvo suojattuna?
Koneisto autossa on erinomainen.. kuluttaa vähän ja kulkee hyvin.
Ajoneuvon korin suojeleminen
5
161
Vastaukset
- hurinaa
Onko sitä hyvääkin ruostetta olemassa?
- Vähän_myöhäistä
tässä vaiheessa enää kysellä vaikka reiät ovat vielä pienen pieniä.
- suosiolla
Paalaamo kutsuu nissanin raatoa!
- segrgsr
Ammattilaiselle ei kannata enää viedä jos on jo pieniä reikiä joka paikassa, ammattilaisen suojaus maksaa silloin todennäköisesti jo yli puolet auton arvosta.
Itse suihkuttaisin itse alustan ja kotelot kotelosuojalla ja päälle hieman paksumpaa yleissuojaa tai massaa, kyllä siihen alle viidelläkympillä ostaa ne aineet. Tarvii toki kompressorin ja montun mutta jos löytyy vaikka lainattavaksi niin hyvin voi itse vähän suojailla. Olen tehnyt näin moneen vanhempaan autoon ja ainakin hitsaustarpeet ovat vähentyneet koska kyllä ne aineet myös hidastavat alkanutta ruostumista aika tehokkaasti, eivät toki pysäytä mutta ainakin hidastavat. - Muutama
Jos saa suojaruiskeet taakse ja sinkkimaalia näkyvälle puolelle niin ruostuminen hidastuu.
Tää ei ole sovellettavissa jarrulevyihin. Ainakin nuo levyt voisi olla ruostumattomat ihan turvallisuuden vuoksi. Auto kyllä ei tarvitse käyttöä eikä kolaria tuhoutuakseen. Materiaalivalinnat varmistavat automaattisen tuhoutumsen. Juu paaliin jää muutama molekyyli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016