Ajoneuvon korin suojeleminen

FallaciousTV

Hei,

Täältä löytyy Nissan Almera vm 2004. Kyseessä pienempi hatchback.

Ajoneuvossa ei ole vielä pahaa ruostetta - mutta pienen pieniä reikiä on alkanut muodostumaan aikalailla joka paikkaan.

Mikä olisi edullinen ja tehokas tapa pitää ajoneuvo suojattuna?

Koneisto autossa on erinomainen.. kuluttaa vähän ja kulkee hyvin.

5

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurinaa

      Onko sitä hyvääkin ruostetta olemassa?

    • Vähän_myöhäistä

      tässä vaiheessa enää kysellä vaikka reiät ovat vielä pienen pieniä.

    • suosiolla

      Paalaamo kutsuu nissanin raatoa!

    • segrgsr

      Ammattilaiselle ei kannata enää viedä jos on jo pieniä reikiä joka paikassa, ammattilaisen suojaus maksaa silloin todennäköisesti jo yli puolet auton arvosta.

      Itse suihkuttaisin itse alustan ja kotelot kotelosuojalla ja päälle hieman paksumpaa yleissuojaa tai massaa, kyllä siihen alle viidelläkympillä ostaa ne aineet. Tarvii toki kompressorin ja montun mutta jos löytyy vaikka lainattavaksi niin hyvin voi itse vähän suojailla. Olen tehnyt näin moneen vanhempaan autoon ja ainakin hitsaustarpeet ovat vähentyneet koska kyllä ne aineet myös hidastavat alkanutta ruostumista aika tehokkaasti, eivät toki pysäytä mutta ainakin hidastavat.

    • Muutama

      Jos saa suojaruiskeet taakse ja sinkkimaalia näkyvälle puolelle niin ruostuminen hidastuu.

      Tää ei ole sovellettavissa jarrulevyihin. Ainakin nuo levyt voisi olla ruostumattomat ihan turvallisuuden vuoksi. Auto kyllä ei tarvitse käyttöä eikä kolaria tuhoutuakseen. Materiaalivalinnat varmistavat automaattisen tuhoutumsen. Juu paaliin jää muutama molekyyli...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe