Mainitsin viestissäni, että asiallisia keskusteluja voitaisiin käydä muutaman sentin tilassa vrt. Kahvipirtti. Kohta nähdään tai ei!
ASIALLISET VIESTIT JA KESKUSTELUT
13
256
Vastaukset
Jatkan hiukan:
Kuin muistoksi kirjoitustuttavistani teen kirjoitusluettelon
Makriina, Ramoona, Lorenaa, Entinen Kukkahame, Neea, sini-sirkku, Kristiina23, Kat-leija, SkillaN ja Venlastiina. Koiraksista Late ja ynnämuu- hämeen.hiras23
Millä tavoin pääsee erään noista tuttavaksi
hämeen.hiras23 kirjoitti:
Kirjoittamalla ja olemalla oma itsensä. Tässä "lääkkeet".
- kunhan.kysyn
Minkä muistoksi ? Ovatko nämä ladyt lähtemässä vai sinä itse ?
Sen tuttuuden muistoksi, joka on syntynyt ajan myötä palstakeskusteluissa. Jos ystävät paljastuvat ystävällisyyden ja lämminsydämisyyden lisäksi kriittisiksikin ja arvostelevat arvostuksen ohella, ovat he Ihmisiä minun katsannossani.
Älä ol hiras, ol nopja!
He ovat tulleet muita läheisemmiksi tutuiksi.. Tuttujen kesken voisi toteutua se helppo yhdessäolo kuin kahvipirtistä on tuttu.
- ja_kuva_myös
Lähetä heille kotiosoitteesi. Tämä on kaikille avoin palsta.
- tavallinen.pöljä
Ei oikein vuokramurjussa asuva viinaanmenevä hameenkantaja kiinnosta, vaikka tänne kirjoittaisikin..
Saattaapi hyvinkin olla. Jos hameenkantaja kuitenkin hiukan avaisi itseään ns. mielipiteillään, voisi hameen sisältä paljastua huomattavankin kelpo inehmoinen.
- nytkö-kelpaisi-jo
vrt. Kahvipirtti. Kohta nähdään tai ei!
Uskomatonta! Aina olet moittinut Kahvipirtin juttuja mitäänsanomattomiksi. nytkö-kelpaisi-jo kirjoitti:
vrt. Kahvipirtti. Kohta nähdään tai ei!
Uskomatonta! Aina olet moittinut Kahvipirtin juttuja mitäänsanomattomiksi.Tuo on enemmänkin pelkkä väite.
Tuo sanonta Kohta nähdään tai ei!
on tosiaan näkemisen arvoinen. Toteutuuko "pirttimäinen" sopu ja rauha. Saanko nyt ilman eri anomusta tai selitystä kirjoittaa?
Olen esittänyt väitteenäni, ettei Kahvipirtissä keskusteella asioista, niistä vaan kirjoitetaan ja hyvin kerrotaankin.
Käyn joskus jotain kirjoittamassa kahvipirtissä, eikä se ole minulle mikään kivi kengässä niin kuin SkillaN on joskus esittänyt.
Miksi minun mielipiteisiini pitää puuttua ja nikittä.- jäsen.aDMM
KAHVIPIRTTI ja RUUNEMAN eivät ole koskaan kuuluneet hyviin keskustelijoihin edeltäjineenkään. Tulevat esiin vain kun -pirtissä
mainitaan/viitataan minuun.Sama on Kai LIndroos eri nikeillään.
Koetaan suurena loukkauksena ellen huomioi ELLINBOKSILAISIA(EX).
- Utelias.uuno
hämeen.hiras23
13.1.2017 18:53
Kenen tuttavaksi sinä haluaisit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621051