Kiitokset suomi24 ylläpidolle

InformaatiotaJatkossakin

"Vaihto-opiskelu" on epäilemättä yksi luetuimpia aihealueita suomi24 foorumilla. Palstalla jaetaan tietoa alasta, järjestöistä sekä järjestöjen toiminnasta. Välitetään uutisia maailmalta, annetaan vinkkejä ja valmiuksia kohdata ongelmia, kerrotaan julkisiin prosesseihin päätyneistä vaihto-oppilasriidoista sekä niiden ratkaisuista. Palsta on tarjonnut myös korvaamatonta vertaistukea, jonka myötä on syntynyt uusia hyviä ystävyyssuhteita.

Palstalla on useita vakituisia kirjoittajia, jotka lastensa järkyttävien vaihtokokemusten jälkeen ovat ryhtyneet ottamaan selvää alasta ja alalla valitsevista toimintatavoista. Heitä yhdistää tarve suojella muita nuoria traumaattisilta vaihtokokemuksilta. Osa vakituisista kirjoittajista onkin seurannut alaa tiiviisti jo useita vuosia. Uusia kirjoittajia päätyy sivuille samoista syistä, perheessä on koettu rankka vaihtokokemus, josta järjestö ei ole kantanut vastuuta.

On tiedossa, että vaihtojärjestöt ovat toistuvasti ja kiivaasti vaatineet aihealueen sulkemista. Tietoisuus järjestöjen väärinkäytöksien julkituomisesta toivottavasti saa edes jossain määrin toimijoita katsomaan peiliin ja harkitsemaan ratkaisujaan.

Kiitokset kaikille tämän aihealueen vakituisille kirjoittajille, jotka jaksavat jakaa tietoa ja kertoa kipeistäkin kokemuksistaan.
Kiitokset Aller Media Oy:lle sekä suomi24 foorumin ylläpidolle kaiken tämän mahdollistamisesta.
Tästä on hyvä jatkaa!

0

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        102
        2226
      2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        104
        1664
      3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
        Ikävä
        82
        1337
      4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
        Ikävä
        128
        1333
      5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        117
        1236
      6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        60
        1078
      7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
        Ikävä
        60
        1054
      8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
        Ikävä
        51
        1027
      9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
        Ikävä
        36
        952
      10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
        Ikävä
        33
        824
      Aihe