Mä tuijotan kiveä, jossa seisoo kuolleen toverini nimi
tänne mä päädyn itsekin, vaikka kuinka riuhtoisin
hänen nauravat kasvonsa mätänevät, kouransa maatuvat
ja vaikka se kalvoi se tuhannen markkaa
niin enää ei tunnu missään
Hetki hautausmaalla/Ismo Alanko
Hautausmaalla pikku kupissa kaverin velat ei tunnu miissään?!
Tuijotin kiveä hautausmaalla
9
201
Vastaukset
- toivottavasti.lukee
Lukeeko hautakivessä "hauka"?
- Oulun_mies
Ei lukenut missään lukemassani hautakivessä ja jos haukka on kuollut niin ehkäpä sen takia näin matkan varrella paljon puluja eli kesykyyhkyjä jotka söivät rauhassa yrjöä tai jotain ruskeaa massaa pyörätiellä.
- juopon.haudalla
Ei kannata murehtia kuolleiden juoppojen haudoilla. Ne itsekkäät narsistit tekivät palveluksen kaikille kun sisuskalut pettivät. Ne halusivat juoda itsensä ennenaikaiseen hautaan ja saivat tahtonsa läpi. Jäi meille enempi juotavaa.
- Annasiivooja
Olen eri mieltä. Siivoan kaupungin puolesta näille ihmisille jotka eivät yksinkertaisesti pysty siivoamaan ; verenpaine tauti, astma, syöpä, aivoinfarktin jälkeinen toipilaisuus…jne. Jokainen on ihminen minulle kun sen oven avaan. Kukaan ei ole siellä vastassa viinapullon kanssa, kukaan ei ole kännissä. Ainoastaan kasvoista näkee rankan elämän tulokset. He ovat lopettaneet juomisen ja minulle..vaikkei olisivatkaan, he ovat minulle ihmisiä. Ainut on että kun menen heidän luokseen, jos ovat juovuksissa minun ei tarvitse sinne jäädä. Näin ei ole tapahtunut kertaakaan. Jokaisen kanssa juomme kahveet ja kuuntelen heidän kovaa elämäänsä. Alkoholismi on sairaus, se pitää muistaa. Ja siitä pääsee eroon, niinkuin ne ihmiset jolla käyn siivoamassa :-)
- juopon.haudalla
Annasiivooja kirjoitti:
Olen eri mieltä. Siivoan kaupungin puolesta näille ihmisille jotka eivät yksinkertaisesti pysty siivoamaan ; verenpaine tauti, astma, syöpä, aivoinfarktin jälkeinen toipilaisuus…jne. Jokainen on ihminen minulle kun sen oven avaan. Kukaan ei ole siellä vastassa viinapullon kanssa, kukaan ei ole kännissä. Ainoastaan kasvoista näkee rankan elämän tulokset. He ovat lopettaneet juomisen ja minulle..vaikkei olisivatkaan, he ovat minulle ihmisiä. Ainut on että kun menen heidän luokseen, jos ovat juovuksissa minun ei tarvitse sinne jäädä. Näin ei ole tapahtunut kertaakaan. Jokaisen kanssa juomme kahveet ja kuuntelen heidän kovaa elämäänsä. Alkoholismi on sairaus, se pitää muistaa. Ja siitä pääsee eroon, niinkuin ne ihmiset jolla käyn siivoamassa :-)
Sairaus on toki, mutta ei siitä eroon pääse koskaan, kun se on kerran päässyt niskan päälle. Järkyttävää on, että niitä paskiaisia jotka ovat vuosikausia terrorisoineet lähipiiriään, vielä hoivataan. Se, varmistaa ettei alkoholisti ainakaan toivu. Vie niille syanidikapseli, se on paras lääke. Taidat olle itse myös juoppo ja kohti alkoholismia hyvää (huono asia tietysti) pulkkamäkeä menossa.
- Oulun_mies
juopon.haudalla kirjoitti:
Sairaus on toki, mutta ei siitä eroon pääse koskaan, kun se on kerran päässyt niskan päälle. Järkyttävää on, että niitä paskiaisia jotka ovat vuosikausia terrorisoineet lähipiiriään, vielä hoivataan. Se, varmistaa ettei alkoholisti ainakaan toivu. Vie niille syanidikapseli, se on paras lääke. Taidat olle itse myös juoppo ja kohti alkoholismia hyvää (huono asia tietysti) pulkkamäkeä menossa.
Koskettavaa tekstiä.Enpä ole lukenut tällä palstalla mitään vastaavaa.Kiitos siitä että kirjoitus pistää ajattelemaan.
Tänään henkilökohtaisest iotan iloirti elämästä ja huominen pitää murheet sisällään.
Noniin lapset. Älkää tapelko. Niin ja ihan huvikseen mietin oletteko te edes aikuisia?
- Krematorion.lämmössä
Luut rusahtivat kellarin seinään
ja taas sontaseppo lysähti lattialle murtunut kallo kallellaan pienten keltaisten kalamaisten silmien tuijottaessa ilmeettömänä kohti kattoa
se oli seitsemäs tänään,virkkoi Suntio ja kiersi kossupullon auki ja laski ahnaaseen kitaansa viimeisen puolikkaan pieraisten äänekkäästi. Hilpeän Suntion oli lopetettava toivottomat tapaukset sairaalan ensiavun täytyttyä väkeviin juomiin siirtyneiden sontaseppojen sisuskalujen pettäessä. Suntio otti kaiken ilon irti armokuolemista eikä käyttänyt lääkkeitä.
Hän tarttui seuraavaa sontaseppoa kainaloista pyörähtäen tukevassa laitamyötäisessä kuin 100 kilon keijukainen viskaisten pallovatsan seinälle valtavan poksahduksen saattelemana hiivalta ja sonnalta lemuavan nesteen purkautuessa höyryten keltaisen sontasepon sisuksista voimattoman itkun säestäessä sitten hän siirtyi mielipuuhansa pariin... rupattelemaan ja ryypiskelemään kovissa tuskissa itkevien haimatulehduspotilaiden kanssa.
Hän kuiskutteli kuolevien korviin ryyppyjuttujaan ja hönkäili viinan höyryjä kivusta nääntyneiden kasvoille honottavan hekotuksen saattelemana suolikaasuja estoitta päästellen. Sairaalan yövuorossa alkoi tunnelma olla korkeimmillaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363185Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2722794Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641738Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2151737- 601638
- 481330
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831269Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3161120Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042