Paljonko voi saada tuomiota ja mitä ja millä perustein? Perhekunnassamme asustaa 2 henkilöä ja kuulusteluissamme olemme ilmoittaneet että on meillä muitakin sukulaisia jotka nettiämme käyttävät ja ovat käyttäneet ko. aikana. Kenelläkään sukulaisellamme ei siis ole nettiä ja sisarellani ei edes puhelinta tai Televisiota. Jolloin olen antanut heidän surffailla mieheni tietokoneella ja etsiä heille kiinnostavia sivuja ja ollut auttamassa heitä. Koska kirjaston koneelle eivät uskalla mennä. Ovat mielenterveys eläkeläisiä. Joten voinut poliisikuulustelussa mainita heidän nimiään heiltä kysymättä ja jos siihenkin katsoen että ovat vajaamielisiä, joten katsoin etteivät liene oikeuskelpoisia. Toinen sukulaisemme on mieheni sukulainen joka on viettänyt meillä alkuvuodesta öitä kun oli vapautunut vankilasta ja äitinsä ei huolinut kotisohvalleen häntä koisimaan joten mieheni majoitti tähän nettihuoneeseen hänet. Osoitin hänelle keitä tuttuja on Facebookissa. kaikki narkkareita.
Siis kuinka syyttäjä joka lähtee syyttämään voisi todistaa millään lailla että minä tai mieheni olisimme nettikirjoitusten takana joista meitä nyt syytetään?
Pitää olla näyttöä kirjoittajasta!
Kunnianloukkaus syyte
Kukahan-tietäisi
2
172
Vastaukset
- Kuula-päähän
Taidankin tietää tapauksen. Vitun valehtelijat ja rikollisluonteiset huijarit!
- Höh-höh
Anteeksi Siis mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745